Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu
- W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach.
- Fundamentami sukcesu firmy są unikalne doświadczenia zakupowe oraz nagradzane innowacje produktowe.
- Marka kontynuuje globalną ekspansję otwierając średnio 5 nowych sklepów tygodniowo i rozwijając się dynamicznie na rynku azjatyckim.
- Ponowna certyfikacja B Corp oraz ciągle rosnąca oferta wkładów uzupełniających wzmacniają misję zrównoważonego rozwoju marki.
- Marka wdrożyła inicjatywę 10% Profit Pledge i ogłosiła w jej ramach trzech nowych partnerów.
Od lewej do prawej: Westfield Mall of The Netherlands, pierwszy sklep w Japonii, Profit Pledge x Sacred Forests
Marka Rituals Cosmetics, posiadająca Certyfikat B Corporation™, zakończyła rok 2024 z przychodami w wysokości 2,1 miliarda euro, osiągając 21% wzrostu we wszystkich kanałach sprzedaży, na 42 rynkach, w których jest obecna.
Rekordowy rok napędzany przez Europę i ekspansję w Azji
Choć głównym źródłem wzrostu była Europa, marka Rituals znacząco przyspieszyła również w Azji. Sukces marki oparty jest na organicznym wzroście we wszystkich kanałach sprzedaży (retail i e-commerce), wzmacnianym przez innowacyjne nowości produktowe, niezwykłe doświadczenia zakupowe oraz atrakcyjny program lojalnościowy. Doświadczenia w sklepie są jednym z najważniejszych aspektów w budowaniu siły Rituals, dlatego w zeszłym roku marka otworzyła 241 nowych sklepów na całym świecie – średnio jeden w każdy dzień roboczy. Wśród kluczowych wydarzeń wyróżniają się otwarcie pierwszego sklepu w Japonii oraz nowe lokalizacje w Malezji, Singapurze, Tajlandii i Chinach. Po sukcesie Mind Oasis, otwarto kolejne trzy lokalizacje, które wzmacniają filozofię firmy w zakresie dobrostanu i pomagają ludziom relaksować ciało i umysł.
W 2025 roku Rituals będzie kontynuować wprowadzanie ekscytujących innowacji i usług. Planowane jest również otwarcie kolejnych 243 sklepów na całym świecie. Główne działania będą skoncentrowane na utrzymaniu tempa w Europie i wsparciu wszystkich kanałów sprzedaży, równocześnie rozwijając markę w Azji.
Przedsiębiorczość XXI wieku
Misją Rituals jest prowadzenie biznesu bez szkody dla ludzi i planety, dlatego po raz kolejny marka uzyskała prestiżowy certyfikat B Corp, spełniając wysokie i restrykcyjne standardy społecznej i środowiskowej odpowiedzialności. Kolejnym ważnym osiągnięciem jest sukces w promowaniu wkładów i opakowań uzupełniających, dzięki czemu w zeszłym roku marka sprzedała ponad 8 milionów refilli, pomagając konsumentom w redukcji odpadów opakowaniowych.
Aby wykorzystać biznes do szerzenia dobra, marka uruchomiła inicjatywę 10% Profit Pledge, w ramach której firma zobowiązuje się przekazać 10% swojego rocznego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety.
W ramach Profit Pledge, Rituals ogłasza również nawiązanie współpracy z trzema nowymi partnerami – War Child, organizacją wspierającą dobrostan dzieci dotkniętych wojną i konfliktem; Blue Marine Foundation, która walczy z nadmiernym rybołówstwem i chroni morskie ekosystemy; oraz National Geographic Pristine Seas, pomagającą w tworzeniu morskich obszarów chronionych w celu przywrócenia zdrowia oceanów.
Do tych organizacji dołączają już istniejący partnerzy, tacy jak Sacred Forests (wspierający społeczności rdzenne i chroniący ich ziemie), Super Chill (pomagający dzieciom w budowaniu odporności psychicznej) oraz Tiny Miracles, oferujący zmieniające życie wsparcie finansowe, medyczne i edukacyjne dla społeczności kobiet w Mumbaju w Indiach.
O Rituals Cosmetics
Rituals Cosmetics to firma posiadająca certyfikat B Corporation™ i nieustannie dążąca do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego w branży kosmetyków luksusowych. Jako pionier w integracji pielęgnacji ciała, umysłu i domu, Rituals realizuje filozofię przekształcania codziennych rutyn w chwile pełne relaksu. Każdy produkt inspirowany jest starożytnymi tradycjami, które pozwalają odnaleźć szczęście w najmniejszych, codziennych rzeczach. Z szerokim portfolio innowacji w zakresie pielęgnacji ciała, naturalnej pielęgnacji skóry, męskiej pielęgnacji oraz zapachach i produktach do domu, Rituals zaprasza konsumentów do wzbogacania swojego świata o chwile dobrostanu. Firma, założona w Amsterdamie w 2000 roku, obecnie działa na całym świecie, w 42 krajach, w takich miastach jak Londyn, Paryż, Mediolan i Szanghaj, posiadając ponad 1300 sklepów, 4176 punktów sprzedaży typu shop-in-shop oraz pierwszy na świecie Mind Oasis. W ramach zobowiązania do poprawy swojego wpływu społecznego i środowiskowego marka dąży do 90% formuł pochodzenia naturalnego oraz opakowań, które będą mogły być napełniane, recyklingowane lub wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu. Oprócz działań na rzecz akcji Profit Pledge rozwoju firma zobowiązała się przeznaczać 10% swojego zysku netto na wsparcie dobrostanu ludzi i planety. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.rituals.com.
Źródło informacji: Rituals Cosmetics

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Maść Rokitnikowa

Efekt wow przed „wielkim wyjściem”
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.