Komunikaty PR

iMall, narzędzie do zarządzania galeriami, wprowadzone przez METRO Properties

2020-07-22  |  10:31
Biuro prasowe
Kontakt
Julita Pacana
Me & My Friends

Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/

Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1. Za projekt
i wdrożenie zintegrowanej aplikacji odpowiada agencja Me & My Friends. Obecnie z narzędzia korzysta ponad tysiąc najemców z 9 centrów handlowych w całym kraju.

iMall składa się z aplikacji mobilnej i webowego CMS. Umożliwia zdalne zarządzanie obiektem
i błyskawiczną wymianę informacji, tak istotne w “nowych czasach”. Co najważniejsze, daje możliwość realizacji kluczowych procesów na odległość, co może okazać się nieocenione w nieprzewidzianych sytuacjach. Aplikacja pozwala na realizację awizacji wyłącznie w formie cyfrowej i zapewnia bezpośredni kontakt najemców z administracją centrum. Upraszcza procedurę zgłaszania usterek serwisowych i publikowania ogłoszeń dostępnych natychmiast dla wszystkich pracowników centrum handlowego.

Wprowadzając iMall jako narzędzie do zarządzania, Grupa METRO Properties postawiła na usprawnienie procesów i cyfryzację handlu w swoich 9 galeriach M1. iMall stworzona przez Me & My Friends została wdrożona w takich miastach jak: Bytom, Czeladź, Częstochowa, Kraków, Łódź, Marki, Poznań, Radom i Zabrze.

Wdrożyliśmy aplikację już w sieci centrów M1, które współpracują łącznie z ponad 1000 najemców. Jej ogromnym atutem jest możliwość wykonywania pracy zdalnie, poza biurem. To dziś z jednej strony rzecz zupełnie oczywista, z drugiej – ogromne udogodnienie, a czasem konieczność – mówi Renata Kinde-Czyż, prezes zarządu METRO Properties, spółki serwisowej METRO Group – jednego
z największych koncernów handlowych na świecie, którego sieci handlowe obecne są dziś w 33 krajach.

Krzysztof Wiburski, dyrektor centrum M1 w Poznaniu, podkreśla też, że aplikacja jest nieoceniona, gdy trzeba szybko reagować w nagłych i niezaplanowanych sytuacjach: Z aplikacją komunikacja między najemcami i administracją centrum jest szybsza i efektywniejsza. Elektroniczne awizacje, możliwość rezerwacji nośników reklamowych, dodawanie i monitoring ogłoszeń, czat – to funkcjonalności, dzięki którym mamy więcej czasu i zużywamy mniej papieru.

Zawsze pod ręką, zawsze na bieżąco

Jak pracę w centrum handlowym ułatwia iMall? Przede wszystkim aplikacja posiada moduł elektronicznych awizacji. Wystarczy wypełnić formularz, dodać załączniki i wysłać prośbę do dyrektora obiektu o zgodę na dostawę czy wizytę usługodawcy spoza centrum handlowego. Awizacja w tej formie to mniej „papierkowej” pracy zarówno dla administracji, jak i najemców, a także pewność uzyskania informacji zwrotnej, nawet gdy osoba odpowiedzialna za akceptację awizacji przebywa poza biurem. 

Jest tu także funkcja dodawania komunikatów i monitorowania zgłoszeń. Dzięki niej dyrektor obiektu może poinformować wszystkich najemców o planowanych pracach serwisowych lub nagłych zdarzeniach. Najemcy zaś mogą zgłaszać usterki i sprawdzać status swojego zgłoszenia. Jest też kalendarz i pełna lista kontaktów. Dlatego na spotkanie z zarządcą, najemcą lub z pracownikami można bez problemu umówić się również wtedy, gdy galeria jest zamknięta lub gdy ktoś zapomniał zabrać z biura wizytówek i tradycyjnego kalendarza. Dopełnieniem tych funkcji jest wygodny czat, który umożliwia szybkie wysyłanie wiadomości – do dowolnego użytkownika, z jakiegokolwiek miejsca, w każdej chwili.

W byciu na bieżąco z tym, co się dzieje w centrum, pomagają ponadto takie rozwiązania, jak tablica ogłoszeń, na której zamieszczane są np. informacje o zmianie godzin pracy poszczególnych sklepów, oraz powiadomienia push. Te ostatnie informują użytkownika o aktualizacji statusu zgłoszenia lub awizacji czy o pojawieniu się nowego ogłoszenia.

Nasza aplikacja usprawnia funkcjonowanie centrów handlowych, ponieważ realizuje indywidualne oczekiwania dyrekcji, najemców i pracowników centrum handlowego. Jest przy tym rozwiązaniem na miarę swoich czasów, które z powodzeniem zastępuje takie sposoby komunikacji, jak: papierowe zgłoszenia, e-mail, telefon, sms. Zamiast korzystać z wielu różnych, rozproszonych rozwiązań najemca i zarządca otrzymują jedno kompleksowe narzędzie – iMall – podkreśla Krystyna Kulisz, Project Leader iMall.

Aplikacja iMall umożliwia pracę na urządzeniach mobilnych i komputerach. Warto podkreślić, że branża retail nie jest jedyną, która wymaga rozwiązań usprawniających pracę i oszczędzających czas,
a przez to pieniądze. Podobne potrzeby może mieć także sektor nieruchomości, gdzie możliwość pracy zdalnej, szybka wymiana informacji, dobra komunikacja między zarządcą i najemcami są równie ważne i równie oczekiwane.

iMall od Me & My Friends jest Partnerem merytorycznym konferencji Shopping Center Forum 2020 CEE, która odbędzie się 15-16.09.2020 w Warszawie.

iMall dla centrów handlowych to jedna z najnowszych realizacji w portfolio My & My Friends.
W ostatnim czasie agencja stworzyła między innymi: mobilną aplikację dla Super-Pharm Polska, pierwszą globalną aplikację z Przepisami Gry w piłkę nożną dla Międzynarodowej Rady Piłkarskiej – The IFAB, a także aplikację mobilną połączoną z kompleksowym programem lojalnościowym dla spółki North Food Polska S.A – właściciela sieci restauracji North Fish.

 Więcej informacji o aplikacji iMall można znaleźć na:

  • Strona www: https://imall.city/
  • Oficjalny profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/imall-app-cms/

Aplikacja mobilna iMall:

  • Aplikacja mobilna (Android): https://bit.ly/iMall_GooglePlay
  • Aplikacja mobilna (iOS): https://bit.ly/iMall_AppStore

 

Kontakt: kontakt@imall.city

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Me & My Friends
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.