Immersion Games powołało członków Rady Nadzorczej

Immersion Games, producent gier VR oraz PC, powołał sześcioosobową Radę Nadzorczą Spółki. Przez pięć lat nadzór nad działalnością firmy sprawować będą – Zofia Kłudka, Piotr Baczyński, Dawid Sukacz, Jędrzej Szcześniak, Chris Chin oraz Paul Jastrzębski. Członkowie Rady Immersion Games to specjaliści w obszarze gamedev i technologii. W swoim dotychczasowym doświadczeniu mają m.in. liczne współprace z dużymi firmami z obu sektorów. Immersion Games jeszcze w tym roku planuje debiut na rynku publicznym NewConnect.
- Dobór osób do Rady Nadzorczej Immersion Games nie jest przypadkowy. Każda z nich ma bogate doświadczenie w swoich obszarach pracy zawodowej, na co składają się takie dziedziny jak: finanse, technologia i gamedev. Jestem przekonany, że ich umiejętności i wiedza będą miały pozytywne przełożenie na działalność Immersion Games – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games.
Członkowie nowo powołanej Rady Nadzorczej współpracowali z wiodącymi przedstawicielami biznesu.
Zofia Kłudka, project manager, wspiera rozwój startupów oraz ich założycieli, tworząc programy biznesowe i leadershipowe dla Google for Startups. Ponadto, pełni rolę ekspertki platformy Her Impact, która pomaga kobietom w rozwoju kariery.
Piotra Baczyński to założyciel i CEO spółki-matki Immersion Games – Immersion, jednej z pierwszych na świecie firm specjalizujących się w rozwiązaniach dla biznesu wykonanych w technologii wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości (VR/AR). Wcześniej pełnił funkcję prezesa spółki Esencja, której jest współzałożycielem. Kilkukrotnie umieszczony w rankingu 50 najbardziej kreatywnych w biznesie, nominowany do nagrody Ambasadora Polskiej Innowacji 2020.
Dawid Sukacz, doktor nauk ekonomicznych i specjalista rachunkowości zarządczej oraz finansów, od 1994 roku jest aktywnym uczestnikiem polskiego rynku kapitałowego. Był związany m.in. z Biurem Maklerskim Certus, Bankiem Przemysłowo-Handlowym w Krakowie, prywatnym bankiem inwestycyjnym Wood&Company, Powszechnym Towarzystwem Emerytalnym Commercial Union S.A. Obecnie pełni funkcję partnera zarządzającego w funduszu private equity 21 Concordia.
Jędrzej Szcześniak jest współtwórcą Daftcode, polskiego venture buildera. W ramach Grupy Daftcode przez ostatnie lata tworzył firmy z obecnie najpopularniejszych obszarów technologii, m.in. AI, machine learning, IoT, fintech, edtech. Pełni rolę doradczą w zakresie strategii budowania biznesu, marketingu oraz sprzedaży, m.in. dla firm Nethone, Straal, Skriware, Indoorway.
Chris Chin to doświadczony dyrektor ds. VR/AR. Dotychczas pełnił funkcję m.in. wiceprezesa i dyrektora generalnego Vive Studios, działu ds. treści HTC Vive, wiceprezesa i dyrektora generalnego w Zoodles, kierownika w wiodących firmach z branży gamedev, m.in. Electronic Arts i Tencent. Obecnie doradza i mentoruje start-upy VR/AR.
Paul Jastrzębski jest założycielem i dyrektorem generalnym Charactr Inc, startupu z Los Angeles i Warszawy. Wcześniej pracował m.in. w Oculus, gdzie był odpowiedzialny za budowanie i utrzymywanie relacji z deweloperami gier, aplikacji i filmów, które zostały wydane na Oculus Rift, Touch, and Go. Doświadczenie zawodowe zdobywał także w NVIDIA.
Obecnie Immersion Games pracuje nad dwoma autorskimi grami w technologii Virtual Reality – Disc Ninja oraz nowym epizodem przygód w serii Extreme Escape. Premiera pierwszego projektu planowana jest latem br. na platformie Oculus Quest.
W Q4 2020 r. Immersion Games przeprowadziło prywatną emisję akcji. Spółka pozyskała od inwestorów prywatnych oraz instytucji finansowych 4,5 mln zł. Środki te przeznacza na realizację bieżących projektów oraz rozwój studia. Emisję wspierał Dom Maklerski Navigator.
Model biznesowy Immersion Games zakłada produkcję gier, które będą dostępne na Oculus Quest Store oraz pozostałych platformach VR, m.in. Steam, Oculus Store i Viveport.
Immersion Games chce dołączyć do grona firm notowanych na NewConnect do końca br.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.