in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group
13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.
in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.
W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!
Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.
Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.
Wybrane tematy:
- Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
- Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
- Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
- Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków
- Ocena efektywności kampanii digital.
- Różne sekwencje dobrego media planu.
- Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
- Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
- Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
- Technologia w służbie marketingu.
- Zagadnienia Design Research + Market Research.
- Budowa skutecznego i angażującego newslettera
- Strategie content marketingowe
- Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
- Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?
Co przygotowali organizatorzy?
- Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
- Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
- Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
- Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
- Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
- Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
- Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
- Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
- Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
- Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
- Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
- Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.
Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

Ryzyko związane z inwestowaniem w CFD
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska przeciwna przedłużeniu umowy UE–Ukraina o transporcie drogowym. Uderza ona w krajową branżę transportową
Parlament Europejski większością głosów poparł przedłużenie umowy o transporcie drogowym między Unią Europejską a Ukrainą do końca 2025 roku. Zdaniem polskich europosłów, którzy głosowali przeciw, podtrzymanie liberalizacji przewozów drogowych przyczyni się do dalszego obniżenia konkurencyjności polskich firm transportowych. W przeciwieństwie do ukraińskich przewoźników muszą one spełniać szereg unijnych wymogów. Polska delegacja planuje przedstawić swoje stanowisko europejskiemu komisarzowi ds. zrównoważonego transportu i turystyki.
Transport
M.Kobosko: Wszyscy zapłacimy za eskalację między Izraelem a Iranem. Kraje UE powinny robić więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa

– Mrzonki o armii europejskiej są mrzonkami, to trzeba sobie jasno powiedzieć. Każdy z krajów członkowskich Unii Europejskiej musi, i to się na szczęście już dzieje, nie tylko myśleć i mówić, ale też robić coraz więcej dla budowy swojego własnego bezpieczeństwa w koordynacji wspólnej – uważa Michał Kobosko, poseł do Parlamentu Europejskiego z Polska 2050. W kontekście światowych konfliktów, w tym na linii Izrael–Iran, jego zdaniem Polska powinna się skupić na współpracy zarówno ze Wspólnotą, jak i Stanami Zjednoczonymi.
Muzyka
Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.