Komunikaty PR

in Digital Marketing Conference pod patronatem LOANDO Group

2022-06-01  |  12:30
Biuro prasowe

13-14 czerwca 2022 roku odbędzie się prawdziwe święto digital marketerów. W tym terminie odbędzie się kolejna edycja in Digital Marketing Conference. Wydarze powraca do stacjonarnego spotkania na żywo, przewidziano także transmisję on-line.

in Digital Marketing Conference to prawdziwy festiwal wiedzy merytorycznej z digital marketingu! Pierwsza konferencja miała miejsce w 2015 roku. Od tego czasu spotykają się osoby zajmujące się zawodowo marketingiem internetowym. To wydarzenie dla tych, którzy się pasjonują się digital marketingem lub dopiero chcą zacząć tę fantastyczną przygodę.

W połowie czerwca na wszystkch czeją 2 dni pełne wiedzy, doświadczenia, inspiracji oraz pomysłów na działania marketingowe w 2022 roku!

Dla kogo przeznaczona jest konferencja? – Dla wszystkich, którzy szukają rzetelnej wiedzy z obszaru marketingu oraz potrzebują rozwiązań dla biznesu i kont firmowych – przekonują organizatorzy. – A także dla tych, którzy szukają nowych możliwości, inspiracji, chcą być na bieżąco, chcą podnosić swoje umiejętności i dzięki temu czerpać dużą radość ze swojej pracy oraz osiągać cele biznesowe.

Zarejestrować się można pod adresem indm.pl.

Wybrane tematy:

  • Trendy, które można zaobserwować i które warto wziąć pod uwagę.
  • Psychologia w marketingu decyzje zakupowe klientów.
  • Rady działu kreatywnego – jak wypracować swój warsztat pracy.
  • Seo – wytyczne i rekomendacje praktyków
  • Ocena efektywności kampanii digital.
  • Różne sekwencje dobrego media planu.
  • Prawidłowa segmentacja klientów – wskazówki i kluczowe wytyczne
  • Interpretacja kpi – analiza i prawidłowe wyciąganie wniosków.
  • Analiza ruch www – ciekawe spostrzeżenia, wnioski i opcje decyzji.
  • Technologia w służbie marketingu.
  • Zagadnienia Design Research + Market Research.
  • Budowa skutecznego i angażującego newslettera
  • Strategie content marketingowe
  • Jak budować siłę swojego brandy, czy są to obowiązkowe etapy, jakie są drogi?
  • Jak głęboko marka powinna wchodzić w społeczną odpowiedzialność, czy jest podział na społeczne i komercyjne?

Co przygotowali organizatorzy?

  • Spotkanie w gronie praktyków oraz czas na integrację;
  • Konferencja, na której od razu trenujesz się w digital marketingu;
  • Pomysły, analizy, przykłady, wyniki, trendy, raporty, komentarze i rekomendacje;
  • Źródło absolutnie rzetelnej wiedzy, nowych rozwiązań i praktycznych wskazówek;
  • Wspólne szukanie rozwiązań – praca z widownią;
  • Kolejne świetne tematy bierzemy pod lupę – zawsze dobry program;
  • Sondy, ankiety, wnioski, rekomendacje, w których możesz uczestniczyć;
  • Wydarzenie, na którym rozwijasz swój warsztat pracy;
  • Program przygotowywany z myślą o marketerach, tworzących działania marketingowe firm;
  • Każdy z wykładów ma wspólny cel – rozwinąć Twoje umiejętności;
  • Tematy, które odpowiadają aktualnym potrzebom codziennej pracy, skupiają się na wsparciu w promocji firmy, produktów, usług;
  • Prelegenci inDM to pasjonaci marketingu z bogatym doświadczeniem i imponującymi pomysłami.

Patronem medialnym wydarzenia jest LOANDO Group.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach? Biuro prasowe
2025-07-17 | 08:00

Pożyczki online dla Polaków mieszkających za granicą – kto może je dostać i na jakich warunkach?

Pożyczki online a emigracja – dlaczego warto o nich mówić?  Coraz więcej Polaków wybiera życie za granicą, szukając stabilizacji, lepszych zarobków
Finanse Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie
2025-07-17 | 06:00

Nie tylko dla gigantów. Jak zarządzanie emisjami pomaga MŚP sięgać po zielone finansowanie

Dzisiaj zarządzanie firmą to znacznie więcej niż troska o produkcję, sprzedaż czy świadczenie usług. Przedsiębiorca, który chce skutecznie się rozwijać i utrzymać
Finanse Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?
2025-07-09 | 14:40

Jak zapewnić bezpieczne transakcje w swoim sklepie online?

Zakupy internetowe zapewniają dużą wygodę. Nie trzeba jeździć po sklepach w różnych lokalizacjach, by znaleźć coś dla siebie. To duża oszczędność czasu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.