Incuvo SA złożyło Dokument Informacyjny na GPW
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Incuvo SA – specjalista od gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości – zrealizowało kolejny krok w drodze do upublicznienia spółki. Studio złożyło Dokument Informacyjny do Giełdy Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie. Spółka liczy na debiut jeszcze w tym roku. W czerwcu, w ramach kampanii crowdinvestingowej, Incuvo pozyskało 2,8 mln zł. Większość środków przeznaczyło na produkcję VR-owej wersji sprzedażowego hitu – Green Hell autorstwa Creepy Jar. Równolegle spółka pracuje nad portingiem VR-owej wersji gry Blair Witch na zlecenie studia Bloober Team. Produkcja z gatunku horroru niebawem pojawi się na obu wersjach gogli Oculus Quest.
- Z satysfakcją informujemy, że jesteśmy coraz bliżej wejścia na rynek NewConnect. Właśnie złożyliśmy do Giełdy Papierów Wartościowych Dokument Informacyjny. W procesie upublicznienia spółki wspiera nas INC SA. Debiut na NewConnect nie będzie poprzedzony emisją akcji. Chcielibyśmy dołączyć do grona spółek publicznych jeszcze w tym roku – informuje Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo SA.
Aktualnie Incuvo SA, na mocy umowy zawartej ze spółką Creepy Jar, zajmuje się portingiem gry Green Hell na większość wiodących platform VR-owych. Symulator przetrwania osadzony w unikalnym otoczeniu lasu deszczowego w Amazonii, autorstwa Creepy Jar, już niebawem zostanie wydany na platformie Steam oraz w wersji na gogle Oculus Rift. Premiera tytułu zaplanowana jest na Q3 2021 roku.
- Nasz zespół pracuje jednocześnie nad Blair Witch VR od Bloober Team. Także ten tytuł przenosimy do VR-u. W pierwszej kolejności gra zadebiutuje w wersji na gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2. Blair Witch VR będzie zawierał wiele usprawnień i unowocześnień, a także nowe mechaniki, które wzmocnią interaktywność rozgrywki i umożliwią maksymalną immersję. – mówi Andrzej Wychowaniec. – W ubiegłym roku z sukcesem zrealizowaliśmy port gry Bloober Team – Layers of Fear. Projekt dostępny jest na platformach Oculus Rift i Quest, Steam oraz Viveport – dodaje.
Blair Witch w wersji podstawowej jest dostępny na rynku od sierpnia 2019 roku. To horror psychologiczny o rozbudowanej fabule, zakorzeniony w tradycji kultowej serii filmów o tym samym tytule, który bada reakcje na strach i stres. Produkcja przenosi graczy do roku 1996. Akcja rozgrywa się w lesie Black Hills w pobliżu Burkittsville w stanie Maryland, gdzie bez śladu znika mały chłopiec. Gracz wciela się w Ellisa, byłego policjanta z niełatwą przeszłością, który dołącza do poszukiwań. Zwykłe policyjne śledztwo szybko przeradza się w koszmar, w którym postać musi zmierzyć się z własnymi lękami i wiedźmą z Blair. VR-owa wersja tytułu, dedykowana na gogle Oculus Quest i Oculus Quest 2, zadebiutuje 29 października br.
Studio jest obecne na rynku od 2012 roku. Na początku swojej działalności koncentrowało się na produkcji gier na urządzenia mobilne. Aktualny model biznesowy zakłada portowanie i produkcje gier na sprzęt dedykowany wirtualnej rzeczywistości. Incuvo w planach ma także produkcję własnych tytułów VR-owych, bazujących na znanych IP, w tym tytułów filmowych. – Planujemy pozyskiwać prawa do tytułów, a następnie produkować w pełni autorskie gry rozgrywające się w rozpoznawalnym uniwersum. W takim przypadku będziemy odpowiedzialni nie tylko za aspekty techniczne, ale i za stworzenie pełnej fabuły rozgrywki. – komentuje prezes Incuvo SA.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.