Infor zatrudnia ponad 100 osób we Wrocławiu
W 2021 wrocławski zespół powiększy się o 110 osób. Znacząco, o 35 osób, wzrośnie liczba osób związanych z tworzeniem produktu Infor Workforce Management (oprogramowanie do harmonogramowania pracy pracowników). Kolejnych 40 pracowników zostanie zatrudnionych do zespołów odpowiedzialnych za rozwój dwóch kluczowych systemów ERP firmy: Infor LN i Infor M3. Planowane jest również zwiększenie zatrudnienia w obszarze Infor Managed Services (rozszerzone wsparcie IT), a także specjalistycznych zespołów zajmujących się m.in. analityką biznesową, sztuczną inteligencją oraz big data.
„Rozwiązania Infor pomogły klientom w trudnych czasach pandemii szybko i efektywnie dostosować się do nowej rzeczywistości poprzez transformację do świata cyfrowych usług i Przemysłu 4.0. Mamy ambitne plany, cały czas inwestujemy w najnowsze technologie i rozwijamy produkty w środowisku cloud. Te procesy będą wspierać pracownicy, których niebawem zatrudnimy w naszym Centrum we Wrocławiu.” – mówi Artur Sawicki, dyrektor Center of Excellence, Infor
Zaawansowana analityka z Infor Birst®
Jednym z produktów rozwijanych we Wrocławiu jest Infor Birst® - platforma Business Intelligence służąca do gromadzenia danych i prowadzenia analiz biznesowych. Dzięki zastosowaniu w tym rozwiązaniu automatyzacji i uczenia maszynowego przedsiębiorstwa mogą lepiej zrozumieć dane i dzięki temu szybko podejmować prawidłowe decyzje. Analiza danych w tym produkcie jest prowadzona w oparciu o dane zgromadzone wyłącznie w chmurze. Pozwala to skrócić czas wdrożenia przy zwiększonej liczbie źródeł danych. Zespół zajmujący się we Wrocławiu produktem Infor Birst® liczy obecnie 10 pracowników rozwijających produkt oraz 2 konsultantów, którzy prowadzą projekty w całej Europie. Zespół Infor Birst® działa już rok. W 2021 powiększy się o kolejne 5 osób z wykształceniem i doświadczeniem w sektorze IT.
Sztuczna inteligencja na platformie technologicznej Infor OS
Od kwietnia 2020 we Wrocławiu rozwijana jest innowacyjna platforma sztucznej inteligencji Infor Coleman™. Pracuje nad nią ośmioosobowy zespół deweloperski. Infor Coleman™ pozwala przedsiębiorstwom korzystać w codziennych zastosowaniach biznesowych z przetwarzania języka naturalnego, inteligentnej automatyzacji, uczenia maszynowego i obsługi głosowej.
W najbliższym czasie dołączy do zespołu 6 osób, które będą rozwijać platformę Data Lake. Narzędzie to gromadzi wszystkie dane w firmie - niezależnie od tego, czy są generowane przez różne aplikacje, osoby czy infrastrukturę IoT – w jednym miejscu, w chmurze. Dzięki temu zapewniona jest swobodna i szybka wymiana informacji pomiędzy różnymi systemami i aplikacjami.
Lepsze Usability i User Experience produktów
Od początku 2019 roku rozwijany jest także we Wrocławiu zespół projektantów Infor Design (wcześniej pod nazwą: Hook & Loop), który kompleksowo odpowiada za doświadczenie użytkownika (UX) produktów Infor. Również ten zespół powiększy się o kolejnych 7 osób, które skupią się głównie na projektowaniu funkcjonalności zwiększających użyteczność (usability) kluczowych systemów ERP: Infor LN i Infor M3.
O Center of Excellence firmy Infor we Wrocławiu
Otwarte w kwietniu 2016 roku Center of Excellence firmy Infor konsekwentnie rozszerza globalną obsługę kolejnych procesów, produktów i klientów firmy, zwiększając skalę działania oraz zatrudnienie. Zespół liczy obecnie 340 pracowników, w tym 70 pracowników rozwijających produkty. Przez ostatnie lata działalności Center of Excellence firmy Infor pracownicy z Polski zrealizowali z sukcesem wiele projektów. Rośnie ich renoma, zaufanie do ich wiedzy i poziom innowacyjności realizowanych projektów. Zajmują się najbardziej innowacyjnymi obszarami, w tym m.in. sztuczną inteligencją, big data oraz machine learning.
O Infor
Infor to globalny lider specjalizowanego branżowo oprogramowania biznesowego w chmurze. Aplikacje biznesowe o znaczeniu krytycznym są dostarczane 67.000 klientom w ponad 175 krajach, a rozwiązania Infor są zaprojektowane z myślą o maksymalizowaniu wartości i minimalizowaniu ryzyka, przy zachowaniu korzyści operacyjnych. 17.000 pracowników Infor wykorzystuje bogate doświadczenie i analizy bazujące na danych, aby tworzyć, uczyć się i szybko odpowiadać na nowe wyzwania biznesowe i branżowe. Infor dostarcza klientom nowoczesne narzędzia do transformacji biznesu i przyspieszania innowacji. Więcej informacji na stronie: www.infor.com/pl
# # #
Kontakt dla mediów: Dorota Sapija, Omega Communication, dsapija@communication.pl, 22 854 16 39, 608 03 84 01

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.