Komunikaty PR

Cellnex Poland otwiera biura regionalne - w Poznaniu, Katowicach i Gdyni

2023-10-06  |  10:00

Cellnex Poland rozszerza swoją działalność w naszym kraju.

Spółka tworzy sieć biur regionalnych. Poza warszawskim, otwartym w 2022 roku, pracę rozpoczynają kolejne trzy w Poznaniu, Katowicach i Gdyni.

W nowo powstałych biurach – podobnie jak w stołecznym – pracować będą połączone zespoły OnTower i   Towerlink firm przejętych przez spółkę od operatorów Play i Polkomtel w 2021 roku.

W biurach w Poznaniu, Katowicach i Gdyni będzie pracować blisko 200 pracowników i będą to największe siedziby Cellnex Poland poza Warszawą.

Wpływ działalności firmy na polską gospodarkę, w odniesieniu do Produktu Krajowego Brutto, wynosi 0,14% PKB. Wskaźnik uwzględnia m.in. wzrost aktywności gospodarczej generowanej dzięki środkom wydawanym przez Cellnex Poland na naszym rynku.

–  Misją naszej firmy jest zapewnienie łączności w każdym miejscu. W tym celu inwestujemy nie tylko w infrastrukturę telekomunikacyjną w całej Polsce, ale także w kompetencje pracowników. Ich wiedza, doświadczenie i współdziałanie sprawiają, że realizacja naszych celów staje się możliwa - mówi Małgorzata Rozwałka - Tłok, Dyrektor ds. Kapitału Ludzkiego.

W najbliższym czasie firma będzie kontynuować proces integracji kolejnych biur działających obecnie już w 19 polskich miastach.

Finalizujemy bardzo ważny etap rozwoju naszej firmy, czyli integrację zespołów Cellnexu, Playa i Polkomtela. Połączenie zespołów o różnych kulturach korporacyjnych jest koniecznym elementem konsolidacji firmy, bez którego nie bylibyśmy w stanie dbać o najwyższe standardy obsługi klienta - mówi Santiago Argelich Hese, Prezes Zarządu Cellnex Poland. – Wybierając nowe lokalizacje chcieliśmy osiągnąć dwa główne cele. Pierwszym było stworzenie komfortowych warunków pracy naszym pracownikom, drugim wybór lokalizacji, z których dojazd do stacji bazowych zajmuje maksymalnie 2 godziny - wyjaśnia. - Wierzę, że stworzenie wspólnej przestrzeni do pracy da nam szansę na osiągnięcie najwyższej efektywności zarządzania współdzieloną infrastrukturą telekomunikacyjną – dodaje Santiago Argelich Hesse.

W kwietniu 2021 roku Cellnex kupił 60 proc. infrastruktury telekomunikacyjnej Play (OnTower Poland Sp. z o. o.), a w ciągu kolejnych dwóch lat zdobył 100 proc. udziałów. W czerwcu 2021 r. spółka przejęła 99,9 proc. firmy Polkomtel Infrastruktura, wchodzącej w skład Grupy Cyfrowy Polsat, która jest dziś częścią TowerLink Poland Sp z o.o., zarządzanej przez Cellnex Poland. Zespół Cellnex Poland liczy obecnie prawie 500 pracowników (tj. 250 osób zajmujących się projektowaniem i planowaniem rozwoju sieci oraz 220 - utrzymaniem sieci i jej zarządzaniem jej). Cellnex, który obecnie posiada W Polsce niemal 16 000 lokalizacji, zainwestował w kraju ponad 10 mld zł i zobowiązał się zainwestować kolejne 8,5 mld zł w ciągu najbliższych 10 lat.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce Biuro prasowe
2025-02-06 | 15:20

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe
Infrastruktura Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!
2024-12-20 | 10:00

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Inwestorzy dotrzymali obietnicy i tuż przed Świętami Bożego Narodzenia oddany został do użytkowania łącznik ulicy Suwak i ulicy Cybernetyki na warszawskim Służewcu. Oznacza to, że
Infrastruktura Modernizacje w branży wod-kan
2024-11-28 | 01:00

Modernizacje w branży wod-kan

Koszty utrzymania i rozwoju infrastruktury, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ekologii i bezpieczeństwa, a nawet problemy z dostępnością personelu – to najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.