Komunikaty PR

DHL eCommerce z największą siecią punktów obsługi paczek w Europie

2023-09-04  |  13:27
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

DHL eCommerce, specjalista od logistyki e-commerce w grupie DHL, otworzył swój 100-tysięczny  punkt odbioru i nadań przesyłek, co czyni go operatorem największej sieci out of home delivery w Europie. Uroczystość otwarcia 100-tysięcznego punktu obsługi paczek odbyła się w Warszawie. Według najnowszych badań DHL, ponad 50% konsumentów w naszym kraju preferuje dostawę przesyłki do punktu nadań i odbiorów, który znajduje się np. w ulubionym sklepie.

Mocna sieć punktów obsługi paczek DHL eCommerce

Sieć punktów nadań i odbioru przesyłek DHL  obejmuje łącznie 28 krajów w Europie.

- DHL eCommerce aspiruje do świadczenia klientom e-commerce niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych usług dostawy. To właśnie konsumenci są zawsze w centrum naszej działalności –  mówi Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce. - Podstawą naszych usług jest rozległa sieć out of home delivery oraz  wiedza cyfrowa i eksperckość. Z niemal nieograniczonym potencjałem wzrostu działamy w jednym z najbardziej ekscytujących segmentów branży. To w jaki sposób wykorzystamy ten potencjał, wpłynie na to, jak osiągniemy cele. Teraz jest czas na inwestycje i rozwój".

Ponieważ liczba aktywnych klientów e-commerce w Europie stale rośnie, wzrasta również zapotrzebowanie na punkty odbioru i nadań w obszarach miejskich i metropolitalnych. Jednocześnie mocna sieć out of home delivery odgrywa kluczową rolę zarówno dla małych, jak i dużych platform
e-commerce, zapewniając kompleksową i wygodną logistykę dostaw i zwrotów dla ich klientów.

Dla przykładu w Polsce, DHL eCommerce nawiązało współpracę z Cainiao, logistycznym oddziałem firmy Alibaba, w celu rozwinięcia największej sieci OOH. Ostatnio podpisana umowa o przejęciu MNG Kargo w Turcji i współpraca z Poste Italiane we Włoszech również przyczynią się do dalszego rozwoju europejskiej sieci DHL eCommerce.

Rosnące zapotrzebowanie na elastyczne opcje dostawy

Klienci kupujący online coraz częściej oczekują niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych usług dostawy i zwrotów. Wyniki badania Online Shopper Survey, zleconego przez DHL, podkreślają ten trend. W badaniu 24% respondentów z Europy stwierdziło, że chce odbierać swoje paczki w punktach obsługi paczek. Jest to najwyższy wynik w porównaniu do innych części świata. W Azji i na Pacyfiku wynosi on 11%; w Afryce Subsaharyjskiej 8,5%; w Ameryce Północnej 7,5%; na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej 6,5% oraz w Ameryce Łacińskiej 6%.

W badaniu 47% Europejczyków stwierdziło również, że ich doświadczenie zakupowe byłoby lepsze, gdyby więcej punktów nadań i odbioru przesyłek było dostępnych bliżej ich domu. Jednak to właśnie w Polsce konsumenci są liderami korzystania z usług sieci OOH. Aż 55% preferuje dostawę do punktu obsługi paczek. Nie dziwi więc fakt, że Polska ma drugą najmocniejszą ofertę punktów nadań i odbioru w Europie, zaraz po Niemczech. - Cieszymy się, że 100-tysięczny punkt europejskiej sieci DHL POP znajduje się właśnie w Polsce. Zwłaszcza, że w naszym kraju ta forma odbioru przesyłek zyskuje coraz większą popularność. Tak mocna sieć jest dużą przewagą i ważnym argumentem w wyborze firmy kurierskiej. Jako ekspert w obsłudze rynku e-commerce, wiemy, czego oczekują nasi klienci i odpowiadamy na ich potrzeby. Nasze kompleksowe rozwiązania zapewniają wygodę, elastyczność i szybkość obsługi przesyłek. Dzisiaj, polscy klienci DHL mogą nadawać i odbierać paczki  tak jak chcą - z punktów lub automatów paczkowych albo u kuriera. Zarządzają przesyłką dzięki intuicyjnej aplikacji Mój DHL i nadają paczkę, w mniej niż 3 minuty, poprzez platformę paczking.com. Stawiamy na integrację technologii w procesach. Usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań I usprawnień, które rozwijają nasz bizneskomentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.

Dodatkowo 70% klientów internetowych w Europie oczekuje możliwości zmiany opcji dostawy w ostatniej chwili. Dlatego też firmy z segment e-commerce potrzebują zaufanego i profesjonalnego partnera logistycznego, który może zaspokoić wszystkie potrzeby związane z dostawami i zwrotami. DHL eCommerce oferuje elastyczność i niezwykłą skalę działania swoim klientom, dzięki jednej z największych sieci out of home delivery w Europie w ruchliwych obszarach miejskich i metropolitalnych.

Zielona ostatnia mila

Co ważne, korzystanie z sieci OOH ma wpływ na środowisko naturalne. Wybór jako miejsca odbioru przesyłki np. punktu DHL POP lub automatu paczkowego DHL POP BOX ma duże znaczenie dla zrównoważonej dostawy i wpływa na zmniejszenie emisji CO2 aż o  30%. Badanie Online Shopper Survey wskazuje również, że 30% Europejczyków wybrałoby odbiór przesyłki z punktu PUDO, aby dostawy były bardziej zrównoważone.


Więcej informacji:

DHL Parcel Polska
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Grupa Deutsche Post DHL
Relacje z mediami
David Stoeppler
Tel.: +49 228 182-9944
E-mail: pressestelle@dpdhl.com


DHL – firma logistyczna dla świata.

DHL jest wiodącą globalną marką z sektora logistyki. Nasze oddziały DHL oferują niezrównaną gamę usług logistycznych, od krajowych i międzynarodowych dostaw paczek, rozwiązań wysyłki i kompletacji zamówień ze sklepów internetowych, międzynarodowych usług kurierskich, międzynarodowego przewozu drogowego, lotniczego i morskiego do zarządzania przemysłowym łańcuchem dostaw. Zatrudniając około 380 000 pracowników w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie, DHL łączy ludzi i firmy bezpiecznie i niezawodnie, usprawniając zrównoważone globalne przepływy handlowe. Dzięki specjalistycznym rozwiązaniom dla rynków i sektorów rozwijających się, takich jak technologie, sektor farmaceutyczny i medyczny, inżynieria, produkcja i energetyka, mobilność autonomiczna oraz handel detaliczny, DHL zdecydowanie pozycjonuje się jako "Logistyczna firma dla świata".

DHL jest częścią grupy Deutsche Post DHL. W 2021 roku Grupa osiągnęła przychody przekraczające 81 mld EUR. Dzięki zrównoważonym praktykom biznesowym i zaangażowaniu w działania na rzecz społeczeństwa i środowiska, Grupa wnosi swój pozytywny wkład w rozwój świata. Grupa Deutsche Post DHL dąży do osiągnięcia zerowej emisji w logistyce do 2050 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce Biuro prasowe
2025-02-06 | 15:20

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe
Infrastruktura Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!
2024-12-20 | 10:00

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Inwestorzy dotrzymali obietnicy i tuż przed Świętami Bożego Narodzenia oddany został do użytkowania łącznik ulicy Suwak i ulicy Cybernetyki na warszawskim Służewcu. Oznacza to, że
Infrastruktura Modernizacje w branży wod-kan
2024-11-28 | 01:00

Modernizacje w branży wod-kan

Koszty utrzymania i rozwoju infrastruktury, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ekologii i bezpieczeństwa, a nawet problemy z dostępnością personelu – to najbardziej

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.