Komunikaty PR

DHL eCommerce z największą siecią punktów obsługi paczek w Europie

2023-09-04  |  13:27
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

DHL eCommerce, specjalista od logistyki e-commerce w grupie DHL, otworzył swój 100-tysięczny  punkt odbioru i nadań przesyłek, co czyni go operatorem największej sieci out of home delivery w Europie. Uroczystość otwarcia 100-tysięcznego punktu obsługi paczek odbyła się w Warszawie. Według najnowszych badań DHL, ponad 50% konsumentów w naszym kraju preferuje dostawę przesyłki do punktu nadań i odbiorów, który znajduje się np. w ulubionym sklepie.

Mocna sieć punktów obsługi paczek DHL eCommerce

Sieć punktów nadań i odbioru przesyłek DHL  obejmuje łącznie 28 krajów w Europie.

- DHL eCommerce aspiruje do świadczenia klientom e-commerce niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych usług dostawy. To właśnie konsumenci są zawsze w centrum naszej działalności –  mówi Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce. - Podstawą naszych usług jest rozległa sieć out of home delivery oraz  wiedza cyfrowa i eksperckość. Z niemal nieograniczonym potencjałem wzrostu działamy w jednym z najbardziej ekscytujących segmentów branży. To w jaki sposób wykorzystamy ten potencjał, wpłynie na to, jak osiągniemy cele. Teraz jest czas na inwestycje i rozwój".

Ponieważ liczba aktywnych klientów e-commerce w Europie stale rośnie, wzrasta również zapotrzebowanie na punkty odbioru i nadań w obszarach miejskich i metropolitalnych. Jednocześnie mocna sieć out of home delivery odgrywa kluczową rolę zarówno dla małych, jak i dużych platform
e-commerce, zapewniając kompleksową i wygodną logistykę dostaw i zwrotów dla ich klientów.

Dla przykładu w Polsce, DHL eCommerce nawiązało współpracę z Cainiao, logistycznym oddziałem firmy Alibaba, w celu rozwinięcia największej sieci OOH. Ostatnio podpisana umowa o przejęciu MNG Kargo w Turcji i współpraca z Poste Italiane we Włoszech również przyczynią się do dalszego rozwoju europejskiej sieci DHL eCommerce.

Rosnące zapotrzebowanie na elastyczne opcje dostawy

Klienci kupujący online coraz częściej oczekują niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych usług dostawy i zwrotów. Wyniki badania Online Shopper Survey, zleconego przez DHL, podkreślają ten trend. W badaniu 24% respondentów z Europy stwierdziło, że chce odbierać swoje paczki w punktach obsługi paczek. Jest to najwyższy wynik w porównaniu do innych części świata. W Azji i na Pacyfiku wynosi on 11%; w Afryce Subsaharyjskiej 8,5%; w Ameryce Północnej 7,5%; na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej 6,5% oraz w Ameryce Łacińskiej 6%.

W badaniu 47% Europejczyków stwierdziło również, że ich doświadczenie zakupowe byłoby lepsze, gdyby więcej punktów nadań i odbioru przesyłek było dostępnych bliżej ich domu. Jednak to właśnie w Polsce konsumenci są liderami korzystania z usług sieci OOH. Aż 55% preferuje dostawę do punktu obsługi paczek. Nie dziwi więc fakt, że Polska ma drugą najmocniejszą ofertę punktów nadań i odbioru w Europie, zaraz po Niemczech. - Cieszymy się, że 100-tysięczny punkt europejskiej sieci DHL POP znajduje się właśnie w Polsce. Zwłaszcza, że w naszym kraju ta forma odbioru przesyłek zyskuje coraz większą popularność. Tak mocna sieć jest dużą przewagą i ważnym argumentem w wyborze firmy kurierskiej. Jako ekspert w obsłudze rynku e-commerce, wiemy, czego oczekują nasi klienci i odpowiadamy na ich potrzeby. Nasze kompleksowe rozwiązania zapewniają wygodę, elastyczność i szybkość obsługi przesyłek. Dzisiaj, polscy klienci DHL mogą nadawać i odbierać paczki  tak jak chcą - z punktów lub automatów paczkowych albo u kuriera. Zarządzają przesyłką dzięki intuicyjnej aplikacji Mój DHL i nadają paczkę, w mniej niż 3 minuty, poprzez platformę paczking.com. Stawiamy na integrację technologii w procesach. Usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań I usprawnień, które rozwijają nasz bizneskomentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.

Dodatkowo 70% klientów internetowych w Europie oczekuje możliwości zmiany opcji dostawy w ostatniej chwili. Dlatego też firmy z segment e-commerce potrzebują zaufanego i profesjonalnego partnera logistycznego, który może zaspokoić wszystkie potrzeby związane z dostawami i zwrotami. DHL eCommerce oferuje elastyczność i niezwykłą skalę działania swoim klientom, dzięki jednej z największych sieci out of home delivery w Europie w ruchliwych obszarach miejskich i metropolitalnych.

Zielona ostatnia mila

Co ważne, korzystanie z sieci OOH ma wpływ na środowisko naturalne. Wybór jako miejsca odbioru przesyłki np. punktu DHL POP lub automatu paczkowego DHL POP BOX ma duże znaczenie dla zrównoważonej dostawy i wpływa na zmniejszenie emisji CO2 aż o  30%. Badanie Online Shopper Survey wskazuje również, że 30% Europejczyków wybrałoby odbiór przesyłki z punktu PUDO, aby dostawy były bardziej zrównoważone.


Więcej informacji:

DHL Parcel Polska
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Grupa Deutsche Post DHL
Relacje z mediami
David Stoeppler
Tel.: +49 228 182-9944
E-mail: pressestelle@dpdhl.com


DHL – firma logistyczna dla świata.

DHL jest wiodącą globalną marką z sektora logistyki. Nasze oddziały DHL oferują niezrównaną gamę usług logistycznych, od krajowych i międzynarodowych dostaw paczek, rozwiązań wysyłki i kompletacji zamówień ze sklepów internetowych, międzynarodowych usług kurierskich, międzynarodowego przewozu drogowego, lotniczego i morskiego do zarządzania przemysłowym łańcuchem dostaw. Zatrudniając około 380 000 pracowników w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie, DHL łączy ludzi i firmy bezpiecznie i niezawodnie, usprawniając zrównoważone globalne przepływy handlowe. Dzięki specjalistycznym rozwiązaniom dla rynków i sektorów rozwijających się, takich jak technologie, sektor farmaceutyczny i medyczny, inżynieria, produkcja i energetyka, mobilność autonomiczna oraz handel detaliczny, DHL zdecydowanie pozycjonuje się jako "Logistyczna firma dla świata".

DHL jest częścią grupy Deutsche Post DHL. W 2021 roku Grupa osiągnęła przychody przekraczające 81 mld EUR. Dzięki zrównoważonym praktykom biznesowym i zaangażowaniu w działania na rzecz społeczeństwa i środowiska, Grupa wnosi swój pozytywny wkład w rozwój świata. Grupa Deutsche Post DHL dąży do osiągnięcia zerowej emisji w logistyce do 2050 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce Biuro prasowe
2025-02-06 | 15:20

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe
Infrastruktura Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!
2024-12-20 | 10:00

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Inwestorzy dotrzymali obietnicy i tuż przed Świętami Bożego Narodzenia oddany został do użytkowania łącznik ulicy Suwak i ulicy Cybernetyki na warszawskim Służewcu. Oznacza to, że
Infrastruktura Modernizacje w branży wod-kan
2024-11-28 | 01:00

Modernizacje w branży wod-kan

Koszty utrzymania i rozwoju infrastruktury, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ekologii i bezpieczeństwa, a nawet problemy z dostępnością personelu – to najbardziej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.

Bankowość

Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.

Prawo

Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.