Komunikaty PR

DHL eCommerce z największą siecią punktów obsługi paczek w Europie

2023-09-04  |  13:27
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/

DHL eCommerce, specjalista od logistyki e-commerce w grupie DHL, otworzył swój 100-tysięczny  punkt odbioru i nadań przesyłek, co czyni go operatorem największej sieci out of home delivery w Europie. Uroczystość otwarcia 100-tysięcznego punktu obsługi paczek odbyła się w Warszawie. Według najnowszych badań DHL, ponad 50% konsumentów w naszym kraju preferuje dostawę przesyłki do punktu nadań i odbiorów, który znajduje się np. w ulubionym sklepie.

Mocna sieć punktów obsługi paczek DHL eCommerce

Sieć punktów nadań i odbioru przesyłek DHL  obejmuje łącznie 28 krajów w Europie.

- DHL eCommerce aspiruje do świadczenia klientom e-commerce niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych usług dostawy. To właśnie konsumenci są zawsze w centrum naszej działalności –  mówi Pablo Ciano, CEO DHL eCommerce. - Podstawą naszych usług jest rozległa sieć out of home delivery oraz  wiedza cyfrowa i eksperckość. Z niemal nieograniczonym potencjałem wzrostu działamy w jednym z najbardziej ekscytujących segmentów branży. To w jaki sposób wykorzystamy ten potencjał, wpłynie na to, jak osiągniemy cele. Teraz jest czas na inwestycje i rozwój".

Ponieważ liczba aktywnych klientów e-commerce w Europie stale rośnie, wzrasta również zapotrzebowanie na punkty odbioru i nadań w obszarach miejskich i metropolitalnych. Jednocześnie mocna sieć out of home delivery odgrywa kluczową rolę zarówno dla małych, jak i dużych platform
e-commerce, zapewniając kompleksową i wygodną logistykę dostaw i zwrotów dla ich klientów.

Dla przykładu w Polsce, DHL eCommerce nawiązało współpracę z Cainiao, logistycznym oddziałem firmy Alibaba, w celu rozwinięcia największej sieci OOH. Ostatnio podpisana umowa o przejęciu MNG Kargo w Turcji i współpraca z Poste Italiane we Włoszech również przyczynią się do dalszego rozwoju europejskiej sieci DHL eCommerce.

Rosnące zapotrzebowanie na elastyczne opcje dostawy

Klienci kupujący online coraz częściej oczekują niezawodnych, przystępnych cenowo i zrównoważonych usług dostawy i zwrotów. Wyniki badania Online Shopper Survey, zleconego przez DHL, podkreślają ten trend. W badaniu 24% respondentów z Europy stwierdziło, że chce odbierać swoje paczki w punktach obsługi paczek. Jest to najwyższy wynik w porównaniu do innych części świata. W Azji i na Pacyfiku wynosi on 11%; w Afryce Subsaharyjskiej 8,5%; w Ameryce Północnej 7,5%; na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej 6,5% oraz w Ameryce Łacińskiej 6%.

W badaniu 47% Europejczyków stwierdziło również, że ich doświadczenie zakupowe byłoby lepsze, gdyby więcej punktów nadań i odbioru przesyłek było dostępnych bliżej ich domu. Jednak to właśnie w Polsce konsumenci są liderami korzystania z usług sieci OOH. Aż 55% preferuje dostawę do punktu obsługi paczek. Nie dziwi więc fakt, że Polska ma drugą najmocniejszą ofertę punktów nadań i odbioru w Europie, zaraz po Niemczech. - Cieszymy się, że 100-tysięczny punkt europejskiej sieci DHL POP znajduje się właśnie w Polsce. Zwłaszcza, że w naszym kraju ta forma odbioru przesyłek zyskuje coraz większą popularność. Tak mocna sieć jest dużą przewagą i ważnym argumentem w wyborze firmy kurierskiej. Jako ekspert w obsłudze rynku e-commerce, wiemy, czego oczekują nasi klienci i odpowiadamy na ich potrzeby. Nasze kompleksowe rozwiązania zapewniają wygodę, elastyczność i szybkość obsługi przesyłek. Dzisiaj, polscy klienci DHL mogą nadawać i odbierać paczki  tak jak chcą - z punktów lub automatów paczkowych albo u kuriera. Zarządzają przesyłką dzięki intuicyjnej aplikacji Mój DHL i nadają paczkę, w mniej niż 3 minuty, poprzez platformę paczking.com. Stawiamy na integrację technologii w procesach. Usługa „Przekieruj”, służąca zarządzaniu przesyłką, system powiadomień oraz track&trace, godzinowe przedziały doręczeń i wiele innych, to przykłady projektów, działań I usprawnień, które rozwijają nasz bizneskomentuje Agnieszka Świerszcz, CEO DHL Parcel Polska.

Dodatkowo 70% klientów internetowych w Europie oczekuje możliwości zmiany opcji dostawy w ostatniej chwili. Dlatego też firmy z segment e-commerce potrzebują zaufanego i profesjonalnego partnera logistycznego, który może zaspokoić wszystkie potrzeby związane z dostawami i zwrotami. DHL eCommerce oferuje elastyczność i niezwykłą skalę działania swoim klientom, dzięki jednej z największych sieci out of home delivery w Europie w ruchliwych obszarach miejskich i metropolitalnych.

Zielona ostatnia mila

Co ważne, korzystanie z sieci OOH ma wpływ na środowisko naturalne. Wybór jako miejsca odbioru przesyłki np. punktu DHL POP lub automatu paczkowego DHL POP BOX ma duże znaczenie dla zrównoważonej dostawy i wpływa na zmniejszenie emisji CO2 aż o  30%. Badanie Online Shopper Survey wskazuje również, że 30% Europejczyków wybrałoby odbiór przesyłki z punktu PUDO, aby dostawy były bardziej zrównoważone.


Więcej informacji:

DHL Parcel Polska
Justyna Dąbrowska
Rzecznik Prasowy
e-mail: justyna.dabrowska.wa@dhl.com
kom: 884 207 752

Grupa Deutsche Post DHL
Relacje z mediami
David Stoeppler
Tel.: +49 228 182-9944
E-mail: pressestelle@dpdhl.com


DHL – firma logistyczna dla świata.

DHL jest wiodącą globalną marką z sektora logistyki. Nasze oddziały DHL oferują niezrównaną gamę usług logistycznych, od krajowych i międzynarodowych dostaw paczek, rozwiązań wysyłki i kompletacji zamówień ze sklepów internetowych, międzynarodowych usług kurierskich, międzynarodowego przewozu drogowego, lotniczego i morskiego do zarządzania przemysłowym łańcuchem dostaw. Zatrudniając około 380 000 pracowników w ponad 220 krajach i terytoriach na całym świecie, DHL łączy ludzi i firmy bezpiecznie i niezawodnie, usprawniając zrównoważone globalne przepływy handlowe. Dzięki specjalistycznym rozwiązaniom dla rynków i sektorów rozwijających się, takich jak technologie, sektor farmaceutyczny i medyczny, inżynieria, produkcja i energetyka, mobilność autonomiczna oraz handel detaliczny, DHL zdecydowanie pozycjonuje się jako "Logistyczna firma dla świata".

DHL jest częścią grupy Deutsche Post DHL. W 2021 roku Grupa osiągnęła przychody przekraczające 81 mld EUR. Dzięki zrównoważonym praktykom biznesowym i zaangażowaniu w działania na rzecz społeczeństwa i środowiska, Grupa wnosi swój pozytywny wkład w rozwój świata. Grupa Deutsche Post DHL dąży do osiągnięcia zerowej emisji w logistyce do 2050 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Nowe pojazdy ciężarowe WIŚNIOWSKI na polskich i zagranicznych drogach Biuro prasowe
2024-07-09 | 10:00

Nowe pojazdy ciężarowe WIŚNIOWSKI na polskich i zagranicznych drogach

WIŚNIOWSKI, wiodący producent bram, drzwi, ogrodzeń i okien rozbudowuje swoją flotę transportową. Firma zakupiła nowe pojazdy ciężarowe, które wzmocnią jej flotę
Infrastruktura Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!
2024-07-03 | 11:00

Momentum Leisure otwiera trzeci park tematyczny w Polsce!

Momentum Leisure świętuje wielkie otwarcie już trzeciego parku tematycznego w Polsce, Majaland Gdańsk, które odbyło się 29 czerwca 2024 r. Po udanych otwarciach parków Majaland
Infrastruktura Światowy Dzień Architektury – w dobie cyfryzacji architekci wierzą w siłę druku
2024-07-01 | 01:00

Światowy Dzień Architektury – w dobie cyfryzacji architekci wierzą w siłę druku

Obchodzony 1 lipca Światowy Dzień Architektury zachęca do dyskusji na temat rozwiązań wykorzystywanych w nowoczesnych pracowniach architektonicznych. Drukowanie jest dla architektów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Przedsiębiorcy czekają na doprecyzowanie przepisów dotyczących Małego ZUS-u Plus. W sądach toczy się ponad 600 spraw z ZUS-em

Oddziały Biura Rzecznika MŚP prowadzą już ponad 600 spraw dotyczących Małego ZUS-u Plus. Przedmiotem sporu z ZUS-em jest interpretacja, jak długo – dwa czy trzy lata – powinna trwać przerwa, po upływie której przedsiębiorca może ponownie skorzystać z niższych składek. Pod koniec czerwca Sąd Okręgowy w Gorzowie Wielkopolskim wydał pierwszy wyrok, w którym podzielił korzystną dla przedsiębiorców argumentację Rzecznika MŚP. – Nie stanowi on jeszcze o linii interpretacyjnej. Czekamy na wejście w życie ustawy deregulacyjnej, która ułatwi od stycznia przedsiębiorcom przechodzenie na Mały ZUS Plus – mówi Agnieszka Majewska, Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.

Problemy społeczne

Awaria CrowdStrike’a miała podobne skutki jak potencjalny cyberatak. Uzależnienie od technologii to ryzyko wyłączenia całych gałęzi gospodarki

Ogromna awaria systemu Windows, wywołanego błędem w aktualizacji oprogramowania CrowdStrike, doprowadziła do globalnego paraliżu. Przestały działać systemy istotne z perspektywy codziennego życia milionów ludzi. Tylko w piątek odwołano kilka tysięcy lotów na całym świecie,  a w części regionów w USA nie działał numer alarmowy. – To pokazuje, że im bardziej jesteśmy uzależnieni od technologii, tym łatwiej wykluczyć wręcz całe gałęzie gospodarki, a podobne skutki mógłby mieć cyberatak – ocenia Krzysztof Izdebski z Fundacji im. Stefana Batorego. Jego zdaniem tego typu incydenty są nie do uniknięcia i trzeba się na nie lepiej przygotować.

Ochrona środowiska

Nowelizacja przepisów ma przyspieszyć rozwój farm wiatrowych. Do 2040 roku Polska może mieć zainstalowane w nich ponad 40 GW mocy

Jeszcze w tym kwartale ma zostać przyjęty przez rząd projekt zmian w ustawie o inwestycjach w zakresie elektrowni wiatrowych. Nowelizacja zmniejsza minimalną odległość turbin wiatrowych od zabudowań do 500 m. Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej ocenia, że zmiana odległości zwiększy potencjał energetyki wiatrowej do 2040 roku nawet dwukrotnie, do poziomu 41,1 GW. – Branża czeka też na przyspieszenie procedur, przede wszystkim procedury środowiskowej i całego procesu zmiany przeznaczenia gruntów – mówi Anna Kosińska, członkini zarządu Res Global Investment.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.