Nowe pojazdy ciężarowe WIŚNIOWSKI na polskich i zagranicznych drogach
WIŚNIOWSKI, wiodący producent bram, drzwi, ogrodzeń i okien rozbudowuje swoją flotę transportową. Firma zakupiła nowe pojazdy ciężarowe, które wzmocnią jej flotę i zwiększą efektywność logistyki.
Dzięki tej inwestycji, WIŚNIOWSKI będzie w stanie jeszcze lepiej odpowiadać na rosnące zapotrzebowanie klientów oraz zapewniać jeszcze szybsze dostawy na terenie całego kraju i za granicą. Nowe pojazdy wyposażone są w najnowsze systemy telematyczne, pozwalające na efektywne zarządzanie flotą, wyznaczanie najbardziej optymalnych tras, a także optymalizację procesów biznesowych - w myśl redukcji kosztów czy negatywnego wpływu na środowisko.
– Zakup nowych pojazdów ciężarowych to kolejny krok w rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Inwestujemy w dział transportu, aby móc lepiej sprostać oczekiwaniom naszych klientów oraz zwiększyć konkurencyjność na rynku. Efektywna logistyka to klucz do sukcesu w branży, w której działamy, a nowe pojazdy marki VOLVO pozwolą nam na jeszcze sprawniejszą realizację dostaw. Jesteśmy przekonani, że ta inwestycja przyniesie wymierne korzyści zarówno nam, jak i naszym klientom – komentuje członek zarządu oraz dyrektor transportu i logistyki, Bartłomiej Serafin.
Nowe inwestycje w dział transportu to kolejny dowód na zaangażowanie firmy w ciągłe doskonalenie swoich usług i produktów, a także rozwój branży budowlanej. Dziś firma posiada w swojej flocie ponad 250 środków transportu, które dystrybuują produkty do ponad 30 krajów świata. Rocznie firma wykonuje ponad 30 tysięcy zleceń transportowych na terenie kraju i za granicą.
Polska firma z Małopolski od lat stawia na innowacje i rozwój całej organizacji. Dla przypomnienia: w 2021 WIŚNIOWSKI zakończył jedną z największych inwestycji, czyli budowę pięciokondygnacyjnego biurowca o długości ponad 94 metrów, w którym zmieściłoby się niemal 100 luksusowych apartamentów. Zakład w Wielogłowach o powierzchni produkcyjnej 270 ha, w myśl idei Przemysł 4.0, został wyposażony w najnowszej technologii maszyny i 3 autonomiczne fabryki, których koszt inwestycji jest wart ponad 140 mln zł.

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Modernizacje w branży wod-kan
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.