Komunikaty PR

Panasonic we współpracy z YOTTA – rozwiązanie do zarządzania zasobami

2020-11-23  |  11:00
Biuro prasowe

Rozwiązanie umożliwi korzystanie z danych oraz najnowszych technologii czujników i IoT w celu sprawniejszego realizowania zadań, jak np. zarządzanie odpadami i recykling, zarządzanie terenami zielonymi, sprzątanie ulic, zarządzanie autostradami, flotą pojazdów i nieruchomościami, a także inspekcje i licencje w obszarze ochrony środowiska.

Stworzona przez YOTTA platforma Alloy zapewnia integrację procesów dzięki łączności pomiędzy systemami i pracownikami a zasobami (które mogą obejmować dowolne zasoby, jak uliczne latarnie i kosze na śmiecie, ale również poszczególne nieruchomości czy drzewa w parku). Dzięki temu rozwiązanie umożliwia optymalizację wyników operacyjnych i podniesienie efektywności. Alloy może przykładowo odbierać zgłoszenia serwisowe, automatycznie uruchamiać procesy zatwierdzania i przeglądu oraz generować zlecenia, które są optymalizowane na podstawie dostępności sprzętu, pojazdów, pracowników i miejsca wykonania usługi.

Pracownicy mobilni wyposażeni w wytrzymałe tablety lub inne przenośne urządzenia z serii TOUGHBOOK z systemem operacyjnym Android mogą otrzymywać automatyczny harmonogram prac z funkcjami optymalizacji trasy, raportowania i informacji zwrotnych. Jednocześnie urządzenia Panasonic z serii TOUGHBOOK przystosowane są do pracy w każdych warunkach, dzięki wytrzymałej obudowie, wyświetlaczom czytelnym również w świetle słonecznym, a także licznym funkcjom i urządzeniom peryferyjnym, które ułatwiają pracę w terenie.

- Zarządzanie zasobami przez Internet to podstawa dla władz lokalnych i innych organizacji, które chcą skuteczniej i wydajniej realizować swoje usługi – mówi Anique Bravenboer, Alliance Manager w firmie YOTTA.
- Gdy chodzi o bieżące zarządzanie odbiorem śmieci, konserwację latarni ulicznych czy pielęgnację drzew, aplikacja Alloy jest idealnie zaprojektowana do obsługi złożonych danych, co ułatwia pracę każdemu - od dyspozytorów w centrali aż po pracowników w terenie
.

Alloy i wzmocnione urządzenia TOUGHBOOK zapewniają firmom i organizacjom z branży usług środowiskowych różnorodne korzyści.

Gospodarka odpadami i recykling – oprogramowanie służące do monitorowania realizacji zadań i otrzymywania aktualizacji od zespołów odbierających śmieci. Możliwość stworzenia automatycznych odpowiedzi na zgłoszenia wraz z przekazywaniem powiadomień użytkownikom. Import danych i informacji z innych obszarów działań, istotnych dla zarządzania odpadami, jak planowane roboty drogowe czy rozkłady jazdy w transporcie publicznym.

Tereny zielone – możliwość tworzenia standardowych zadań i kontroli. Przydzielanie czasu i zasobów do poszczególnych zadań. Prosta kontrola i zarządzanie budżetem na bieżące prace.

Zarządzanie flotą pojazdów – dostęp mobilnych zespołów do danych w czasie rzeczywistym oraz łączność z centralą. Możliwość zarządzania zadaniami przez dyspozytora w ramach przydzielania czynności znajdującym się najbliżej pracownikom lub pojazdom. Planowanie cyklicznych kontroli i działań w zarządzaniu flotą wraz z budżetem dla każdego pojazdu i obszaru usług. Zarządzanie pojazdami wypożyczonymi w celu prowadzenia pełnej wymaganej dokumentacji dla takich zasobów.

Zarządzanie autostradami – dostęp do informacji o harmonogramie prac oraz raporty z ich wykonania w czasie rzeczywistym. Bezpośrednie zgłaszanie czasu pracy i kosztów remontów w systemach fakturowania. Zapis obrazów i filmów dokumentujących stan zasobów dla potrzeb archiwalnych.

Kontrole i licencje środowiskowe – zapisywanie i zarządzanie harmonogramem wizytacji i zadań. Archiwum korespondencji z klientami, w tym realizowanych zleceń. Raportowanie i wymagane informacje zwrotne. Prowadzenie zaplanowanych i doraźnych kontroli przez pracowników mobilnych. Zarządzanie zadaniami zleconymi, jak kontrole sanitarno-epidemiologiczne, kontrole poziomu hałasu i innych zakłóceń, kontrole poziomu zanieczyszczenia na zlecenie władz lokalnych, a także udzielanie licencji.

 

Więcej informacji o aplikacji Alloy firmy YOTTA można znaleźć na stronie: https://weareyotta.com/software/alloy/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura BRAK ZDJĘCIA
2020-12-04 | 06:00

UNIFE rusza z kampanią Hop-On for our Planet

Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europjskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie
Infrastruktura Zmiany organizacyjne w Danfoss gwarantujące przyszły wzrost
2020-12-01 | 10:45

Zmiany organizacyjne w Danfoss gwarantujące przyszły wzrost

Danfoss wdraża nową strukturę grupy łącząc ze sobą segmenty Heating oraz Cooling, które od tej pory działać będą pod szyldem Danfoss Climate Solutions. Decyzja ta ma na celu
Infrastruktura Jesienne inspiracje naturą w Twojej łazience
2020-11-23 | 10:02

Jesienne inspiracje naturą w Twojej łazience

Urządzając łazienkę, szczególnie w okresie jesiennym, szukamy przepisu na wnętrze, które już od progu zaprasza do środka i epatuje przytulnym ciepłem. Na szczęście

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Dostawy szczepionek do państw UE ruszą pełną parą w II kwartale. Wtedy może pojawić się problem z wydolnością systemu szczepień

Komisja Europejska zakontraktowała do tej pory w sumie 2,3 mld dawek szczepionek na COVID-19 od sześciu firm farmaceutycznych. Jeżeli rozmowy z dwoma kolejnymi zakończą się podpisaniem umów, ta liczba jeszcze wzrośnie. – UE już w tej chwili ma dużo więcej dawek, niż sama potrzebuje – mówi dyrektor Przedstawicielstwa KE w Polsce, dr Marek Prawda. Dostawy mają ruszyć w pełni w II kwartale br., ale niektóre kraje się niecierpliwią i prowadzą z producentami indywidualne rozmowy dotyczące zakupu dodatkowych szczepionek. Jak podkreśla ekspert, te negocjacje nie mogą w żaden sposób ograniczać wywiązywania się z dostaw  w ramach unijnego programu.

Problemy społeczne

Na Podhalu kryzys z branży turystycznej rozlewa się na inne branże. Część przedsiębiorców zamierza działać mimo obostrzeń

2020 rok był bardzo trudny dla przedsiębiorców turystycznych na Podhalu. Tatry mogło odwiedzić o 40 proc. turystów mniej niż przed rokiem, a największą bolączką jest zamknięcie turystyki w sezonie zimowym. Rządowe tarcze nie obejmą wszystkich poszkodowanych, co powoduje, że kryzys zaczyna się już rozlewać na inne branże. – Doszliśmy do takiego momentu, gdzie jest tylko frustracja, bunt i nieposłuszeństwo. Może się okazać, że faktycznie część biznesów otworzy się mimo obostrzeń – mówi Agata Wojtowicz, prezes Tatrzańskiej Izby Gospodarczej.

Finanse

Fundusze liczą na okazje do inwestowania w branżach dotkniętych kryzysem. Ich aktywność rośnie, ale prawie połowa spodziewa się mniejszych budżetów na inwestycje

90 proc. funduszy aktywnych w Polsce, pomimo pandemii i kryzysu, dobrze ocenia swoją obecną sytuację. 66 proc. określą ją jako stabilną, a 24 proc. spodziewa się poprawy – wynika z badania „Barometr branży Private Equity i Venture Capital”. W 2021 rok wchodzą z ostrożnym optymizmem. – Inwestorzy oceniają, że ten rok będzie szansą na zakup spółek po dobrych cenach, które zostały skorygowane podczas pandemii, albo na sprzedaż firm, które nie zostały dotknięte kryzysem – informuje Piotr Dalak z JP Weber, współautor raportu.

Problemy społeczne

Jurek Owsiak: 29. Finał WOŚP gotowy pod względem organizacyjnym i sanitarnym. Na zbiórkach i aukcjach internetowych uzbierano już ponad 10 mln zł

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy gotowa do 29. finału, nietypowego ze względu na pandemię i obowiązujące obostrzenia. Tegoroczna akcja charytatywna to już blisko 8 tys. puszek stacjonarnych, 12 tys. eSkarbonek, prawie 1,4 tys. sztabów oraz rzesza wolontariuszy. – Liczymy się z tym, że w czasie pandemii zebranych pieniędzy może być dużo mniej. Ale zbiórka już trwa i o dziwo jednego dnia potrafi przybyć na naszym koncie ponad milion złotych. W tych czasach to nieprawdopodobna suma – mówi Jurek Owsiak, pomysłodawca i prezes Fundacji WOŚP. Finał rozpocznie się w sobotę 30 stycznia wieczorem.