Panasonic we współpracy z YOTTA – rozwiązanie do zarządzania zasobami
Rozwiązanie umożliwi korzystanie z danych oraz najnowszych technologii czujników i IoT w celu sprawniejszego realizowania zadań, jak np. zarządzanie odpadami i recykling, zarządzanie terenami zielonymi, sprzątanie ulic, zarządzanie autostradami, flotą pojazdów i nieruchomościami, a także inspekcje i licencje w obszarze ochrony środowiska.
Stworzona przez YOTTA platforma Alloy zapewnia integrację procesów dzięki łączności pomiędzy systemami i pracownikami a zasobami (które mogą obejmować dowolne zasoby, jak uliczne latarnie i kosze na śmiecie, ale również poszczególne nieruchomości czy drzewa w parku). Dzięki temu rozwiązanie umożliwia optymalizację wyników operacyjnych i podniesienie efektywności. Alloy może przykładowo odbierać zgłoszenia serwisowe, automatycznie uruchamiać procesy zatwierdzania i przeglądu oraz generować zlecenia, które są optymalizowane na podstawie dostępności sprzętu, pojazdów, pracowników i miejsca wykonania usługi.
Pracownicy mobilni wyposażeni w wytrzymałe tablety lub inne przenośne urządzenia z serii TOUGHBOOK z systemem operacyjnym Android mogą otrzymywać automatyczny harmonogram prac z funkcjami optymalizacji trasy, raportowania i informacji zwrotnych. Jednocześnie urządzenia Panasonic z serii TOUGHBOOK przystosowane są do pracy w każdych warunkach, dzięki wytrzymałej obudowie, wyświetlaczom czytelnym również w świetle słonecznym, a także licznym funkcjom i urządzeniom peryferyjnym, które ułatwiają pracę w terenie.
- Zarządzanie zasobami przez Internet to podstawa dla władz lokalnych i innych organizacji, które chcą skuteczniej i wydajniej realizować swoje usługi – mówi Anique Bravenboer, Alliance Manager w firmie YOTTA.
- Gdy chodzi o bieżące zarządzanie odbiorem śmieci, konserwację latarni ulicznych czy pielęgnację drzew, aplikacja Alloy jest idealnie zaprojektowana do obsługi złożonych danych, co ułatwia pracę każdemu - od dyspozytorów w centrali aż po pracowników w terenie.
Alloy i wzmocnione urządzenia TOUGHBOOK zapewniają firmom i organizacjom z branży usług środowiskowych różnorodne korzyści.
Gospodarka odpadami i recykling – oprogramowanie służące do monitorowania realizacji zadań i otrzymywania aktualizacji od zespołów odbierających śmieci. Możliwość stworzenia automatycznych odpowiedzi na zgłoszenia wraz z przekazywaniem powiadomień użytkownikom. Import danych i informacji z innych obszarów działań, istotnych dla zarządzania odpadami, jak planowane roboty drogowe czy rozkłady jazdy w transporcie publicznym.
Tereny zielone – możliwość tworzenia standardowych zadań i kontroli. Przydzielanie czasu i zasobów do poszczególnych zadań. Prosta kontrola i zarządzanie budżetem na bieżące prace.
Zarządzanie flotą pojazdów – dostęp mobilnych zespołów do danych w czasie rzeczywistym oraz łączność z centralą. Możliwość zarządzania zadaniami przez dyspozytora w ramach przydzielania czynności znajdującym się najbliżej pracownikom lub pojazdom. Planowanie cyklicznych kontroli i działań w zarządzaniu flotą wraz z budżetem dla każdego pojazdu i obszaru usług. Zarządzanie pojazdami wypożyczonymi w celu prowadzenia pełnej wymaganej dokumentacji dla takich zasobów.
Zarządzanie autostradami – dostęp do informacji o harmonogramie prac oraz raporty z ich wykonania w czasie rzeczywistym. Bezpośrednie zgłaszanie czasu pracy i kosztów remontów w systemach fakturowania. Zapis obrazów i filmów dokumentujących stan zasobów dla potrzeb archiwalnych.
Kontrole i licencje środowiskowe – zapisywanie i zarządzanie harmonogramem wizytacji i zadań. Archiwum korespondencji z klientami, w tym realizowanych zleceń. Raportowanie i wymagane informacje zwrotne. Prowadzenie zaplanowanych i doraźnych kontroli przez pracowników mobilnych. Zarządzanie zadaniami zleconymi, jak kontrole sanitarno-epidemiologiczne, kontrole poziomu hałasu i innych zakłóceń, kontrole poziomu zanieczyszczenia na zlecenie władz lokalnych, a także udzielanie licencji.
Więcej informacji o aplikacji Alloy firmy YOTTA można znaleźć na stronie: https://weareyotta.com/software/alloy/.
Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!
Modernizacje w branży wod-kan
Fontanny w miastach: inwestycje w modernizację dawnych symboli
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.