Komunikaty PR

Panasonic we współpracy z YOTTA – rozwiązanie do zarządzania zasobami

2020-11-23  |  11:00
Biuro prasowe

Rozwiązanie umożliwi korzystanie z danych oraz najnowszych technologii czujników i IoT w celu sprawniejszego realizowania zadań, jak np. zarządzanie odpadami i recykling, zarządzanie terenami zielonymi, sprzątanie ulic, zarządzanie autostradami, flotą pojazdów i nieruchomościami, a także inspekcje i licencje w obszarze ochrony środowiska.

Stworzona przez YOTTA platforma Alloy zapewnia integrację procesów dzięki łączności pomiędzy systemami i pracownikami a zasobami (które mogą obejmować dowolne zasoby, jak uliczne latarnie i kosze na śmiecie, ale również poszczególne nieruchomości czy drzewa w parku). Dzięki temu rozwiązanie umożliwia optymalizację wyników operacyjnych i podniesienie efektywności. Alloy może przykładowo odbierać zgłoszenia serwisowe, automatycznie uruchamiać procesy zatwierdzania i przeglądu oraz generować zlecenia, które są optymalizowane na podstawie dostępności sprzętu, pojazdów, pracowników i miejsca wykonania usługi.

Pracownicy mobilni wyposażeni w wytrzymałe tablety lub inne przenośne urządzenia z serii TOUGHBOOK z systemem operacyjnym Android mogą otrzymywać automatyczny harmonogram prac z funkcjami optymalizacji trasy, raportowania i informacji zwrotnych. Jednocześnie urządzenia Panasonic z serii TOUGHBOOK przystosowane są do pracy w każdych warunkach, dzięki wytrzymałej obudowie, wyświetlaczom czytelnym również w świetle słonecznym, a także licznym funkcjom i urządzeniom peryferyjnym, które ułatwiają pracę w terenie.

- Zarządzanie zasobami przez Internet to podstawa dla władz lokalnych i innych organizacji, które chcą skuteczniej i wydajniej realizować swoje usługi – mówi Anique Bravenboer, Alliance Manager w firmie YOTTA.
- Gdy chodzi o bieżące zarządzanie odbiorem śmieci, konserwację latarni ulicznych czy pielęgnację drzew, aplikacja Alloy jest idealnie zaprojektowana do obsługi złożonych danych, co ułatwia pracę każdemu - od dyspozytorów w centrali aż po pracowników w terenie
.

Alloy i wzmocnione urządzenia TOUGHBOOK zapewniają firmom i organizacjom z branży usług środowiskowych różnorodne korzyści.

Gospodarka odpadami i recykling – oprogramowanie służące do monitorowania realizacji zadań i otrzymywania aktualizacji od zespołów odbierających śmieci. Możliwość stworzenia automatycznych odpowiedzi na zgłoszenia wraz z przekazywaniem powiadomień użytkownikom. Import danych i informacji z innych obszarów działań, istotnych dla zarządzania odpadami, jak planowane roboty drogowe czy rozkłady jazdy w transporcie publicznym.

Tereny zielone – możliwość tworzenia standardowych zadań i kontroli. Przydzielanie czasu i zasobów do poszczególnych zadań. Prosta kontrola i zarządzanie budżetem na bieżące prace.

Zarządzanie flotą pojazdów – dostęp mobilnych zespołów do danych w czasie rzeczywistym oraz łączność z centralą. Możliwość zarządzania zadaniami przez dyspozytora w ramach przydzielania czynności znajdującym się najbliżej pracownikom lub pojazdom. Planowanie cyklicznych kontroli i działań w zarządzaniu flotą wraz z budżetem dla każdego pojazdu i obszaru usług. Zarządzanie pojazdami wypożyczonymi w celu prowadzenia pełnej wymaganej dokumentacji dla takich zasobów.

Zarządzanie autostradami – dostęp do informacji o harmonogramie prac oraz raporty z ich wykonania w czasie rzeczywistym. Bezpośrednie zgłaszanie czasu pracy i kosztów remontów w systemach fakturowania. Zapis obrazów i filmów dokumentujących stan zasobów dla potrzeb archiwalnych.

Kontrole i licencje środowiskowe – zapisywanie i zarządzanie harmonogramem wizytacji i zadań. Archiwum korespondencji z klientami, w tym realizowanych zleceń. Raportowanie i wymagane informacje zwrotne. Prowadzenie zaplanowanych i doraźnych kontroli przez pracowników mobilnych. Zarządzanie zadaniami zleconymi, jak kontrole sanitarno-epidemiologiczne, kontrole poziomu hałasu i innych zakłóceń, kontrole poziomu zanieczyszczenia na zlecenie władz lokalnych, a także udzielanie licencji.

 

Więcej informacji o aplikacji Alloy firmy YOTTA można znaleźć na stronie: https://weareyotta.com/software/alloy/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Infrastruktura Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce Biuro prasowe
2025-02-06 | 15:20

Sieć stacji paliw MOYA otworzyła jubileuszową 500. stację w Kobyłce

Sieć MOYA zakończyła 2024 rok, osiągając liczbę 500 stacji paliw w całej Polsce. 6 lutego, podczas uroczystego otwarcia nowo wybudowanej stacji własnej, świętowano to wyjątkowe
Infrastruktura Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!
2024-12-20 | 10:00

Koniec przebudowy ul. Suwak. Na Służewcu pojedziemy nową ulicą!

Inwestorzy dotrzymali obietnicy i tuż przed Świętami Bożego Narodzenia oddany został do użytkowania łącznik ulicy Suwak i ulicy Cybernetyki na warszawskim Służewcu. Oznacza to, że
Infrastruktura Modernizacje w branży wod-kan
2024-11-28 | 01:00

Modernizacje w branży wod-kan

Koszty utrzymania i rozwoju infrastruktury, coraz bardziej rygorystyczne przepisy dotyczące ekologii i bezpieczeństwa, a nawet problemy z dostępnością personelu – to najbardziej

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.