Ingka Centres uruchomiło pierwszy w Polsce system online wynajmu powierzchni

Justyna Wrzosek
Questia
ul. Piękna 43/5
00-672 Warszawa
jwrzosek|questiapr.pl| |jwrzosek|questiapr.pl
+48 22 623 07 00
questiapr.pl
Ingka Centres, właściciel centrów handlowych, jako pierwsza firma z branży w Polsce, wdrożyła nową, unikalną platformę Book a Corner (BAC). Jest to innowacyjny system online wynajmu dostępnych powierzchni sprzedażowych, przestrzeni do organizacji wydarzeń oraz nośników reklamy. Firma stawia na rozwiązania omnichannel, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom szerokiej grupy klientów. Powierzchnie przeznaczone do wynajęcia zlokalizowane są w trzech centrach handlowych Ingka Centres tj. w Wola Park w Warszawie, Alei Bielany we Wrocławiu oraz w Porcie Łódź. Łącznie w ciągu roku odwiedza je 28 milionów osób. Nowa platforma online jest łatwa w obsłudze, przez co znacznie przyspiesza i upraszcza procedurę wynajmu. Rozwiązanie dostępne jest na stronach internetowych centrów handlowych.
Nowa platforma to reakcja na aktualne potrzeby klientów biznesowych ‒ zarówno korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, jak i jednoosobowych działalności gospodarczych. Book a Corner daje możliwość prezentacji swoich produktów i usług przy mniejszym nakładzie finansowym, z wykorzystaniem wzmożonego ruchu konsumentów dużego centrum handlowego. Poprzez system można wynająć kiosk typu pop-up, wyspy handlowe, przestrzeń do ekspozycji produktu, salę do organizacji wydarzeń, tereny zewnętrzne oraz nośniki reklamy. Każdy znajdzie coś dla siebie.
Nowe rozwiązanie umożliwia dobór przestrzeni gwarantującej dopasowane do potrzeb klienta otoczenie handlowe i dobrą widoczność wśród konsumentów odwiedzających obiekty.
‒ Book a Corner to nowoczesne, a zarazem kompleksowe rozwiązanie dla przedsiębiorców i domów mediowych. Dzięki niemu, wynajem powierzchni handlowej, reklamowej czy eventowej dopasowanej do indywidualnych potrzeb jest wyjątkowo prosty – powiedziała Dagmara Pozowska, Centres Operations Manager w Ingka Centres.
Zaletą nowej formy wynajmu jest komfort użytkowania w dowolnym miejscu na świecie, którego jedynym warunkiem jest posiadanie dostępu do Internetu. Procedura sprzedaży i obsługi najemców przez internet znacznie upraszcza komunikację, przebieg procesu i zarządzanie nim. Raport CBRE „E-commerce in the post-pandemic era” na temat wpływu pandemii na sprzedaż online wskazuje na to, że sprzedaż e-commerce zagościła na stałe w życiu Polaków.
‒ Book a Corner jest odpowiedzią na rosnącą potrzebę samodzielności klientów biznesowych oraz oszczędności czasu. Wychodzimy naprzeciw zapracowanym przedsiębiorcom i marketerom. Platforma umożliwia klientom sprawne działanie. Dzięki temu znacznie szybszej osiągają swoje cele biznesowe. Wynajęcie przestrzeni w jednym z trzech obiektów, gdzie uruchomiliśmy system, możliwe jest w dosłownie kilku krokach. Pozwala to na uniknięcie zbędnej biurokracji ‒ dodała Dagmara Pozowska, Centres Operations Manager.
Wynajmując przestrzeń na krótki okres nowi najemcy mogą wypróbować sprzedaż w dużym obiekcie handlowym i po teście zdecydować się na długi wynajem. Skorzystać z nowego rozwiązania mogą także obecni najemcy, by w łatwy sposób poszerzyć swoją obecność w wybranej lokalizacji.
Platforma BAC prezentuje najbardziej aktualną ofertę centrów handlowych Ingka Centres. Rezerwacji przestrzeni można dokonywać nawet z 1-dniowym wyprzedzeniem. Umowy podpisywane są na okres od 1 dnia do roku. Wybór przestrzeni wynajmowanej i samo podpisanie umowy odbywają się na platformie. W dalszych krokach system umożliwia elektroniczne fakturowanie, płatność oraz zarządzanie umową. Całość przebiega bez zbędnych formalności, wymiany dużej liczby maili, czy telefonów. Platforma jest intuicyjna i łatwa w obsłudze. Wszystkie operacje są w pełni bezpieczne.
Ingka Centres, rozumiejąc potrzeby współczesnego handlu, redefiniuje rolę swoich centrów, które oprócz prowadzenia działań komercyjnych, są również miejscami spotkań lokalnych społeczności, stając się w ten sposób ośrodkami nowego konceptu dotarcia do konsumenta. Platforma Book a Corner to doskonały sposób dostosowania oferty obiektu do oczekiwań odwiedzających, m.in. z pokolenia Z, żyjących w szybko zmieniającym się i zdigitalizowanym świecie.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowej: https://pl.icentresbooking.com/home/

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

Model przewagi gospodarczej polskich firm oparty na taniej sile roboczej się wyczerpuje. Pora na konkurowanie marką i innowacją
Szybki rozwój gospodarczy ostatnich 20–30 lat Polska zawdzięcza dobrze wykwalifikowanej, ale i taniej sile roboczej, dzięki której produkty i usługi z naszego kraju konkurowały ceną z zachodnimi przy nie gorszej, a czasem i lepszej jakości. Ten etap dobiega końca. Polscy pracownicy zarabiają coraz więcej, muszą więc wnieść większą wartość dodaną, by rozwój mógł postępować, a same firmy podjąć walkę o konsumenta z globalnymi markami.
Polityka
Europa będzie się zbroić. Musi być gotowa na atak Rosji na kraj NATO w ciągu kilku najbliższych lat

Wybuch wojny w Ukrainie i obecna sytuacja geopolityczna oznaczają dla UE konieczność podnoszenia swojego bezpieczeństwa. Zwłaszcza że atak Rosji na kraj unijny nie jest niemożliwy. Oceny NATO, Niemiec, Polski, Danii i państw bałtyckich wskazują, że Rosja jest gotowa do ataku w ciągu od trzech do dziesięciu lat. – Priorytetem Europy powinno być dalsze wspieranie Ukrainy – przekonuje europoseł Dariusz Joński.
Handel
Kaucja na butelki i puszki już od października tego roku. Eksperci ostrzegają: to może podnieść koszty gospodarki odpadami

Polska przygotowuje się do jednej z największych zmian w systemie gospodarowania odpadami – od 1 października br. zacznie obowiązywać system kaucyjny. Wprowadzenie kaucji na butelki PET, puszki aluminiowe i szklane butelki wielorazowe ma na celu zwiększenie poziomu recyklingu i ograniczenie ilości odpadów w środowisku. Jednak, jak wskazują eksperci, nowe przepisy mogą się wiązać z wieloma wyzwaniami, w tym z wysokimi kosztami wdrożenia oraz możliwymi konsekwencjami dla konsumentów i samorządów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.