Inno3D GeForce RTX 2060 12 GB Twin X2 OC - doładowana “sześćdziesiątka” gotowa d
Karta graficzna Inno3D GeForce RTX 2060 12 GB Twin X2 OC to konstrukcja dla tych, którzy szukają GPU zdolnego zapewnić płynną rozgrywkę na ekranach 1080p. Więcej rdzeni CUDA i pamięci VRAM względem pierwowzoru powinny zaowocować lepszą wydajnością. Z kolei sprawdzony układ daje nadzieję na lepszą dostępność sprzętu.
Karta graficzna Inno3D GeForce RTX 2060 12 GB Twin X2 OC to kompaktowa konstrukcja o ograniczonym zapotrzebowaniu na energię. Całość ma 240 mm długości, zajmuje dwa sloty i zadowala się pojedynczą 8-pinową wtyczką PCIe. W zamian oferuje 2176 rdzeni CUDA, czyli tyle, co modele z dopiskiem SUPER. Wyrównano także taktowanie, do którego kolejne megaherce dorzuciło Inno3D, podkręcając fabrycznie kartę. W trybie boost ma ona osiągać minimum 1665 MHz.
Na OC bez negatywnych konsekwencji dla kultury pracy i temperatur ma pozwalać chłodzenie Twin X2. Radiator wyposażony w trzy ciepłowody zbiera ciepło ze wszystkich nagrzewających się elementów. Chłodne powietrze pompują przez żeberka dwa wentylatory o średnicy dziewięciu centymetrów. Po drugiej stronie płytki znajduje się usztywniający całość backplate. Posiada on otwory, które ułatwiają odprowadzanie ciepłego powietrza poza konstrukcję karty.
Model Inno3D GeForce RTX 2060 12 GB Twin X2 OC, jak nazwa wskazuje, otrzymał 12 GB pamięci VRAM. Są to kości typu GDDR6, taktowane zegarem 14 Gbps. Z GPU łączy je szyna o szerokości 192-bitów, co daje przepustowość 336 GB/s. Pozostaje ona więc na równorzędnym poziomie jak w modelu 2060. Miejsca na tekstury jest jednocześnie dwukrotnie więcej, co może podnieść płynność w pamięciożernych produkcjach, dla których 6 GB już przestało wystarczać.
Karta graficzna Inno3D GeForce RTX 2060 12 GB Twin X2 OC powinna pojawiać się w ofertach sklepów już wkrótce. Producent nie podaje sugerowanej ceny detalicznej, jednocześnie skupiając się na zapewnieniu jak najlepszej dostępności.
Dane techniczne:
- procesor graficzny: TU106 (2176 rdzeni CUDA)
- taktowanie rdzenia w trybie boost: 1665 MHz
- pamięć graficzna: 12 GB GDDR6
- przepustowość pamięci graficznej: 14 Gbps
- magistrala: 192-bit
- wyjścia wideo:
- HDMI 2.0b
- 3 x DisplayPort 1.4
- maks. rozdzielczość: 7680 x 4320 px
- interfejs: PCI-E 4.0 x16
- wymiary:
- długość: 240 mm
- szerokość: 120 mm
- wysokość: 2 sloty rozszerzeń
- zasilanie: 1 x 8-pin, zasilacz min. 550 W
Zdjęcia w wysokiej rozdzielczości https://drive.google.com/drive/folders/11PDNd0HPIeI8FgAgAm_W-WJAxV2Rc1Ry

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.