Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3 - zastrzyk mocy dla PC do gier
Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3 to karta graficzna z układem Nvidia Ampere w agresywnym wydaniu. Wyposażona w rozbudowane chłodzenie i programowalne podświetlenie, ma pracować cicho i zapewniać osiągi zadowalające wymagających graczy.
Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3 to niereferencyjna, fabrycznie podkręcona wersja “siedemdziesiątki”. Najnowszy chip Nvidii ma tu osiągać minimum 1785 MHz w trybie Boost, przekraczając wyjściowe zegary z wersji Founders. Z taktowaniem układu wspomaganego przez 8 GB pamięci GDDR6 (256-bit) można dalej eksperymentować, co ma ułatwiać przygotowane przez producenta oprogramowanie TuneIT.
Za jego pomocą da się nie tylko zmieniać zegary i monitorować parametry pracy, lecz także ustawiać krzywe wentylatorów czy dostosować nastawy podświetlenia. Karta Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3 została wyposażona w programowalną iluminację RGB LED, która pozwala na personalizację. Współpracuje ona z systemami producentów płyt głównych, takimi jak Aura Sync, Mystic Light czy RGB Fusion. Jest zatem opcja by zsynchronizować efekty świetlne z pozostałymi komponentami znajdującymi się w PC.
Wyposażona w chłodzenie iChill X3 posiada trzy wentylatory o średnicy 9 cm i sześć miedzianych ciepłowodów. Rozprowadzają one ciepło w obrębie radiatora, który pokrywa wszystkie kluczowe sekcje, w tym tę odpowiadającą za zasilanie. W prezentowanym modelu do prawidłowego działania potrzebne są dwie dodatkowe, 8-pinowe wtyczki PCI-Express. Sam zasilacz z kolei nie powinien mieć mniej niż 650 W.
Oprócz mocnego PSU należy również posiadać wolną przestrzeń w obudowie. Konstrukcja ma 300 mm długości i wraz płetwą z logo X3 zajmuje trzy sloty. Spód karty chroni backplate z wkomponowanymi otworami dla sprawnego usuwania gorącego powietrza z radiatora. Karta graficzna Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X3 jest już dostępna w sprzedaży. Jej ceny oscylują w okolicach 4500 zł, a producent stale pracuje nad poprawieniem jej dostępności.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.