INNO3D GeForce RTX 4090 iCHILL Frostbite - bezkompromisowa karta graficzna
INNO3D oferuje już kilka autorskich wersji kart graficznych NVIDIA GeForce RTX 4090. Flagową pozycją w portfolio producenta jest wariant iCHILL Frostbite, który wyróżnia się chłodzeniem wodnym z programowalnym podświetleniem LED RGB.
NVIDIA GeForce RTX 4090 to najnowsza karta graficzna przeznaczona dla najbardziej wymagających użytkowników. Bazuje ona na architekturze Ada Lovelace i dysponuje m.in. 16384 jednostkami CUDA, rdzeniami Ray Tracing trzeciej generacji czy rdzeniami Tensor czwartej generacji. Układ ten został wyposażony w 24 GB pamięci GDDR6X o przepustowości 21 Gb/s. Taka specyfikacja powinna zapewnić ogromny wzrost wydajności względem flagowych kart graficznych z poprzedniej generacji.
GeForce RTX 4090 iCHILL Frostbite autorstwa INNO3D posiada chłodzenie wodne, którego podstawa wykonana jest z czystej miedzi niklowanej. Całość wyróżnia się programowalnym podświetleniem LED RGB obsługującym systemy Aura Sync, Mystic Light, Polychrome czy RGB Fusion. Producent zapewnia, że można liczyć na jeszcze wydajniejszy przepływ cieczy niż w modelach z serii RTX 30. Jednostka ma wymiary 200 x 159 x 37 mm.
Karta graficzna wyposażona jest także w gustowny backplate, który ma usztywniać laminat. Resztę specyfikacji uzupełniają m.in. trzy gniazda DisplayPort 1.4a i jedno HDMI 2.1. Układ pracuje z zegarem bazowym 2235 MHz, a w trybie Boost przyspiesza do 2580 MHz. To oznacza, że opisywany model pod obciążeniem może być o 60 MHz szybszy od standardowej wersji GeForce’a RTX 4090.
Dane techniczne karty graficznej INNO3D GeForce RTX 4090 iCHILL Frostbite znajdują się pod tym linkiem: https://www.inno3d.com/en/PRODUCT_INNO3D_GEFORCE_RTX_4090_ICHILL_FROSTBITE
Cena układu ma oscylować w granicach 11 000 zł.
Zdjęcia hi res znajdują się pod tym linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1GoqXsp_sTfNFwoF2b8v9Up12QDq_-5rm?fbclid=IwAR2bJu1mhgKqyYQ8v2k5R5Vmn_xPbJo0mI8HoMtb-eotZqhBtB33J8QaqS4

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.