Komunikaty PR

INPRO rozpoczyna realizację 2 ostatnich budynków na osiedlu City Park

2023-12-15  |  11:00

INPRO rozpoczęło budowę dwóch ostatnich budynków na osiedlu City Park. Inwestycja powstaje w gdańskiej dzielnicy Zaspa z dostępem do bogato rozbudowanej infrastruktury, a jednocześnie w otoczeniu przyrody - w bezpośrednim sąsiedztwie parku im. Jana Pawła II i jedyne 2,5 km od morza. W ramach tej fazy inwestycji zaplanowano 189 mieszkań i 20 lokali handlowo-usługowych.

Inwestycja stanowi kontynuację prowadzonego w latach 2011 – 2015 projektu City Park, obejmującego utworzenie sześciu 11-kondygnacyjnych budynków mieszkalnych wraz z częścią usługową. Najnowsza część projektu obejmuje powstanie 2 ostatnich budynków G i H: dwunasto- i czternastokondygnacyjnego (wraz z kondygnacjami podziemnymi).

 

 

W ramach ostatniego etapu osiedla powstanie 189 lokali o zróżnicowanych powierzchniach od 34,26 do 61,79 m2. Do mieszkań usytuowanych na parterze przynależeć będą ogródki, a na wyższych piętrach balkony i tarasy zapewniające niesamowity widok na malowniczy krajobraz Trójmiasta. W budynkach będą znajdowały się boksy do przechowywania, rowerownie i wózkarnie. Na terenie inwestycji przewidziano 4 miejsca postojowe naziemne oraz liczne miejsca postojowe w halach garażowych (227 miejsc dla właścicieli mieszkań oraz dodatkowe 49 miejsc przeznaczonych dla użytkowników lokali usługowych).

 

W City Park zaprojektowano liczne udogodnienia, takie jak m.in. zewnętrzna siłownia, boisko wielofunkcyjne, plac zabaw oraz strefy wypoczynkowe obejmujące plac z fontannami. Mieszkańcy zyskają także wygodny dostęp do wielu punktów i usług codziennego użytku w ramach przewidzianego na terenie kompleksu pasażu handlowego z 20 lokalami handlowo-usługowymi.

 

City Park powstaje w gdańskiej dzielnicy Zaspa w centralnej części miasta z dostępem do bogato rozbudowanej infrastruktury, a jednocześnie w otoczeniu przyrody - w bezpośrednim sąsiedztwie parku im. Jana Pawła II i jedyne 2,5 km od morza. W pobliżu znajdują się centra handlowe, szpital oraz liczne punkty usługowe. Kompleks położony jest w dobrze skomunikowanej części Gdańska, blisko przystanków autobusowych i tramwajowych oraz kilka minut pieszo od stacji SKM, skąd szybko i wygodnie można dostać się w wiele kluczowych obszarów Trójmiasta i nie tylko.

 

W aktualnej ofercie dostępnych jest 187 lokali w cenach już od 17 280 zł/m2 brutto. Zakończenie budowy zaplanowane jest 30.08.2026 roku.

Po więcej informacji zapraszamy na stronę: https://www.inpro.com.pl/city-park/.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele? Biuro prasowe
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Nieruchomości Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Nieruchomości Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.