Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z TVN Grupa Discovery
Aplikacja Insbay startuje z wiosenną ramówką kanałów lifestyle z portfolio TVN Grupa Discovery. W nowym sezonie w aplikacji znajdą się inspiracje i produkty z kanałów TVN Style oraz HGTV Home & Garden. W marcu i kwietniu w insbay pojawi się aż 5 programów: „Pani Gadżet”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Polowanie na ogród”, „Wymarzone ogrody” oraz „Weekendowa metamorfoza”. Użytkownicy będą mogli przyjrzeć się bliżej ulubionym formatom i kupić produkty w kategorii dom i ogród oraz lifestyle.
W aplikacji Insbay pojawią się produkty rekomendowane przez „Panią Gadżet”. Prowadzącą program jest Anna Nowak-Ibisz. Obecnie widzowie TVN Style mogą oglądać 21. sezon hitowej serii. W aplikacji znajdą szczegóły ciekawych produktów i inspirujących rozwiązań. W najnowszych odcinkach prowadząca prezentuje również między innymi niezwykłe kobiece biznesy i polskie manufaktury z duszą.
W Insbay zadebiutują ulubione programy wielbicieli zielonych przestrzeni – czarodziejskie ogrody Mai Popielarskiej i kultowy format HGTV „Nowa Maja w ogrodzie” oraz „Polowanie na ogród”. Dominik Strzelec uwielbia wyzwania i wraz ze swoją niezastąpioną drużyną ponownie udowodni, że w zaledwie trzy dni może dokonać cudów. Kwiecień w aplikacji uzupełnią kolejne inspiracje! W insbay pojawią się również „Wymarzone ogrody”. Olga Szarmach i Izabela Piórkowska tworzą nowoczesne przestrzenie z wyobraźnią! Wiosenne inspiracje w aplikacji pozwolą łatwo znaleźć produkty i rośliny do ogrodów, również te, których nazwy niełatwo zapamiętać.
Nie zabraknie też kolejnej mocnej dawki inspiracji wnętrzarskich. Spektakularne wnętrza Krzysztofa Mirucia wrócą z programem „Weekendowa metamorfoza”. Dla wszystkich fanów realizacji słynnego architekta, wiosna w HGTV będzie wyjątkowa.
„Bardzo się cieszymy, że startujemy z wiosenną ramówką w ramach aplikacji insbay, ponieważ jest to unikalne rozwiązanie na polskim rynku mediowym. Wyniki projektu, który przeprowadziliśmy jesienią są spektakularne – widzimy wysokie konwersje zarówno w kontekście pobierania aplikacji jak i przeklików do eCommerce. Co ważne, udało nam się wydłużyć życie contentu, który pracuje w modelu second screen - użytkownik aplikacji spędza dodatkowe 40 minut z inspiracjami z naszych programów. Treści telewizyjne stają się czymś więcej niż inspiracją – są impulsem do zakupu, który przekuwamy na wymierne efekty dla marek obecnych wokół programów” – mówi Aleksandra Przeździecka, Dyrektor ds. strategii i rozwoju Premium TV.
Insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych. Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Jesienna ramówka w aplikacji oferowała możliwość przejrzenia i zakupu produktów z czterech formatów HGTV: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty” oraz świątecznego programu „Remont razem”.
Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.
--------------------------------------------------------------------
Aplikacja Insbay pozwala:
1. Przeglądać i kupować przedmioty z programów kanałów TVN Grupa Discovery - TVN Style i HGTV.
2. Dodawać produkty do ulubionych i kolekcjonować je w swojej przestrzeni.
3. Dodawać własne przedmioty, tworzyć kolaże i łączyć z nowymi produktami z programu.
3. Obserwować swój ulubiony program kanałów lifestyle TVN Grupa Discovery.
4. Prezentować swoje ulubione aranżacje w portalach społecznościowych.
5. Szukać interesujących trendów lifestyle oraz informacji z ulubionych programów telewizyjnych.

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Prace nad unijnym budżetem po 2027 roku nabierają tempa. Projekt ma być gotowy w lipcu
W Parlamencie Europejskim głosowanie nad sprawozdaniem dotyczącym wieloletniego budżetu UE na lata 2028–2034. Uwzględnia ono stanowisko PE ws. priorytetów na kolejną perspektywę finansową, ale też struktury i zasobów budżetu. Priorytetem ma być m.in. kwestia obronności ze względu na globalne napięcia geopolityczne i wojnę w Ukrainie. Zdaniem europosła PiS w pracach nad wieloletnimi ramami finansowymi brakuje rzetelnej debaty o źródłach finansowania planowanych wydatków i konieczności szukania oszczędności. Obawia się przy tym niekorzystnych zmian w polityce spójności i polityce rolnej.
Handel
Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.
Prawo
PE pracuje nad zmianą rozliczania redukcji emisji CO2 dla nowych aut. Producenci mogą uniknąć wysokich kar

Na wtorkowym posiedzeniu Parlamentu Europejskiego posłowie zgodzili się w trybie pilnym procedować kwestię zmiany dotyczącej redukcji emisji CO2 dla nowych aut osobowych i dostawczych. Głosowanie w tej sprawie odbędzie się w czwartek 8 maja. Dzięki zmianie podejścia do obowiązku corocznej redukcji dwutlenku węgla producenci samochodów mogą uniknąć grożących im kar, które pewnie przełożyłyby się na wzrost cen dla klienta końcowego oraz na dalsze pogorszenie kondycji branży.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.