Integracja produktów Salesforce z wybranymi usługami Apple
Salesforce ogłosił rozszerzenie swojego partnerstwa z Apple w celu wprowadzenia innowacji tej marki do Service Cloud oraz Field Service dedykowane klientom, agentom serwisowym i technikom terenowym.
- Cieszymy się, że możemy pogłębić nasze partnerstwo z Apple integrując najlepsze na świecie rozwiązanie AI CRM z niesamowitymi urządzeniami i aplikacjami biznesowymi Apple. Funkcje te pomagają firmom wdrażać najnowocześniejsze technologie i rzeczywistość rozszerzoną w praktyczny sposób, poprawiając każdą interakcję z klientami - powiedział Ryan Nichols, Chief Product Officer Service Cloud w Salesforce.
Dlaczego jest to ważne:
- Na świecie funkcjonuje ponad dwa miliardy aktywnych urządzeń Apple, a ponad połowa amerykańskiej populacji korzysta z iPhone'ów.
- Wiadomości - w tym czat, e-mail i wiadomości tekstowe - są preferowanym kanałem obsługi klienta wśród konsumentów w wieku 18-34 lat, a ponad 50% użytkowników aplikacji jest bardziej skłonnych do interakcji z firmą, jeśli mogą do niej wysłać wiadomość.
Dostępne nowości:
- Apple Messages for Business dostępne w Service Cloud. Ta integracja daje konsumentom możliwość łatwego łączenia się z obsługą klienta, otrzymywania spersonalizowanych rekomendacji zakupowych, planowania spotkań, finalizowania zakupów za pomocą Apple Pay, śledzenia przesyłek i nie tylko - wszystko w aplikacji Wiadomości. Agenci mogą efektywnie zarządzać tymi rozmowami w Service Cloud i uzyskiwać dostęp do danych klientów w celu szybkiego rozwiązywania problemów. Przykładowo, klient detaliczny może czatować bezpośrednio z firmą, aby uzyskać spersonalizowane, oparte na sztucznej inteligencji rekomendacje produktów i zapytać o rozmiar, stan zapasów, zwroty i inne. W przeciwieństwie do czatu na żywo, sesja będzie kontynuowana, nawet jeśli klient przerwie rozmowę, a następnie do niej powróci.
- ARKit firmy Apple umożliwia z kolei zespołom terenowym korzystanie z funkcji rzeczywistości rozszerzonej w aplikacji mobilnej Salesforce Field Service. Dzięki ARKit technicy terenowi mogą z łatwością tworzyć szczegółowe renderingi 3D dużych obszarów, mierzyć przestrzenie i mapować obiekty za pomocą prostego przechwytywania obrazu - usprawniając tym samym procesy. Przykładowo technik może zaplanować przestrzeń montażową, aby upewnić się, że nowy sprzęt zmieści się w drzwiach i może być zainstalowany bez żadnych problemów, zwiększając wydajność usług instalacyjnych.
- Widżet Salesforce Field Service iOS zapewnia pracownikom terenowym szybki wgląd w kluczowe informacje o koncie, takie jak nadchodzące spotkania, szczegóły zlecenia roboczego i wskazówki dojazdu do miejsca pracy bezpośrednio na ekranie głównym iPhone'a, oszczędzając im kliknięć i cennego czasu.
Dostępność:
- Aplikacja Apple Messages dla firm w Service Cloud jest od dziś dostępna w ramach usługi Service Cloud Digital Engagement.
- ARKit będzie dostępny w aplikacji Salesforce Field Service Mobile latem 2024 roku.
- Widżet Salesforce Field Service iOS będzie dostępny latem 2024 roku.

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.