Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster Eyewear II już w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce inteligentne okulary Gentle Monster Eyewear II, pierwszy tego typu produkt w polskim portfolio marki. Okulary, stworzone we współpracy z kultową południowokoreańską marką Gentle Monster, wyróżniają się ikonicznym designem oraz zaawansowanymi rozwiązaniami technologicznymi. Po sparowaniu ze smartfonem, sterowane gestami na powierzchni zauszników, umożliwiają słuchanie muzyki i prowadzenie rozmów telefonicznych.
Oferta premierowa na okulary potrwa od 20 do 30 listopada i w tym czasie będzie można je kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 999 zł. Sprzedaż regularna rozpocznie się 1 grudnia i od tego dnia rekomendowana cena urządzenia będzie wynosić 1399 zł. Okulary dostępne są w wersji przeciwsłonecznej, w kolorze czarnym.
Dostępność
Okulary, zarówno w ofercie premierowej, jak i w sprzedaży regularnej, będzie można kupić w sklepie internetowym huawei.pl oraz w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (zależnie od obowiązujących rozporządzeń dotyczących działalności galerii handlowych).
Nowy, ergonomiczny design
W nowej generacji Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano elastyczne, tytanowe zawiasy o mniejszej – w porównaniu do pierwszej wersji urządzenia – gęstości, dzięki czemu okulary są lżejsze. Zastosowanie tytanowych elementów podniosło też poziom ich wyważenia. W porównaniu do pierwszej wersji urządzenia z 2019 roku (niedostępnej w Polsce), zwiększony został też kąt zakrzywienia zauszników z 12° do 20°. Wszystko to sprawia, że Huawei x Gentle Monster Eyewear II oferują najwyższy komfort noszenia.
Nowa jakość dźwięku
W zausznikach okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano nowe głośniki z ultracienką membraną 128 mm² o dużej amplitudzie 0,5 mm, które zapewniają wysoką jakość dźwięku stereo. Kolejną nowością wprowadzoną do głośników okularów jest technologia automatycznego zmniejszania głośność w zależności od otoczenia akustycznego. Dzięki temu rozwiązaniu, a także udoskonalonej konstrukcji głośników, rozchodzenie się dźwięku jest ograniczone nawet o 12 dB, w porównaniu do poprzedniej wersji urządzenia. Możliwość usłyszenia przez postronne osoby prowadzonej przy użyciu okularów rozmowy jest więc ograniczona, nawet w cichym otoczeniu.
Nowe, inteligentne funkcje obsługi
Okulary obsługują nowe funkcje wykrywania gestów. W celu sparowania ich ze smartfonem, użytkownicy muszą jedynie delikatnie uszczypnąć zausznik okularów po lewej stronie twarzy. Aby odtworzyć następny lub poprzedni utwór, a także regulować głośność, wystarczy wykonać kilka przeciągnięć po lewym zauszniku, bez potrzeby wyjmowania telefonu. W sytuacji, gdy użytkownik zdjął okulary, muzyka automatycznie się zatrzyma i powróci, jeżeli użytkownik ponownie założy je w ciągu trzech minut.
Nowa generacja inteligentnych okularów wyposażona jest w baterię, która pozwala odtwarzać muzykę przez 5 godzin bez przerwy na jednym ładowaniu, a dzięki technologii szybkiego ładowania, okulary są gotowe do użycia w dowolnym miejscu i czasie.
![Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1861426074,w_257,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Autor sukcesu smartfonów Motorola w Polsce na czele meksykańskiego oddziału
![Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_947790786,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Dostawy poza domem, modernizacja floty i crowdshipping
![Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1181398944,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Odliczanie do DORA trwa. Organizacje finansowe muszą się przygotować
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Handel
![](https://www.newseria.pl/files/11111/program-lojalnosciowy-avery-evans-rjqe64nmc-o-unsplash,w_274,_small.jpg)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Przemysł spożywczy
Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/biometan-produkcja-foto,w_133,r_png,_small.png)
Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.
Ochrona środowiska
Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku
![](https://www.newseria.pl/files/11111/bojec-budownictwo-foto,w_133,r_png,_small.png)
Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.