Komunikaty PR

Intensywny początek roku w Galerii Katowickiej

2021-02-24  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Galeria Katowicka od nowego roku intensywnie wdraża nowe projekty, uatrakcyjnia funkcjonujące już rozwiązania oraz powiększa mapę tenant-mix. W pierwszej połowie lutego, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Polsce, uruchomiła autorski kanał w serwisie Spotify. Zainaugurowała też całoroczny cykl akcji prosprzedażowych pt. „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”, będący następną inicjatywą wspierającą najemców.

Na przekór trwającej pandemii COVID-19 Galeria Katowicka realizuje nowatorskie rozwiązania i projekty, wdrażane z powodzeniem już od początku roku.

- 2020 był niezwykle trudny dla nas wszystkich - spotkaliśmy się z zupełnie nową sytuacją, a branża dotkliwie odczuła skutki pandemii i towarzyszących jej ograniczeń.  Choć jeszcze nie koniec obostrzeń dotykających obiekty handlowe, liczymy, że powoli wszystko zacznie wracać do normalności i z optymizmem wdrażamy kolejne rozwiązania - mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej, należącej do Employees Provident Fund of Malaysia reprezentowanego przez Savills Investment Management i zarządzanej przez APSYS Polska. - W ostatnim czasie zainaugurowaliśmy akcję „Dowozimy za free”, gdzie wzięliśmy na siebie koszty dostarczania zamówień do klientów z naszych lokali gastronomicznych. Teraz realizujemy kolejne wyzwania - wzmacniamy nasz tenant-mix, inaugurujemy akcję prosprzedażową wspierającą najemców i pokazującą konsumentom, że aktywnie wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom – dodaje.

Nowi najemcy i pierwszy katowicki salon Kodano Optyk

W ostatnim czasie powiększyło się portfolio najemców Galerii Katowickiej. Z końcem 2020 roku w obiekcie pojawiły się nowe marki i usługi, a kilku najemców otworzyło swoje punkty w nowej lokalizacji. Poszerzeniu uległa oferta usługowa - na poziomie -1 otwarty został Quick Nails Bar, gdzie można skorzystać z ekspresowej pielęgnacji dłoni i usługi manicure. Kolejna nowość to stoisko producenta i importera biżuterii modowej Beryl - wyspa handlowa znajduje się na poziomie 0. W nowej lokalizacji otwarta została Księgarnia Świat Książki oraz salon Inter Optyk. Z kolei niedawno, 5 lutego, tenant-mix został wzbogacony ofertą marki Kodano Optyk – jej jedyną lokalizacją w stolicy województwa śląskiego jest właśnie Galeria Katowicka.  Ponad 140-metrowy salon Kodano Optyk, zlokalizowany na poziomie 0, oferuje wysokiej jakości okulary korekcyjne oraz przeciwsłoneczne znanych firm, jak również usługi optometryczne.

Galeria Katowicka na Spotify

Kolejnym ciekawym rozwiązaniem wprowadzonym w ostatnim czasie przez Katowicką, jest dołączenie, jako jedno z pierwszych centrów handlowych w kraju, do Spotify. Działalność w aplikacji zainaugurowały energetyczna playlista, zatytułowana „Bo ja się kocham!” oraz podcast popularnych youtuberek lifestylowych, Karoliny Sobańskiej i Justyny Świetlickiej (Owsiana.pl), utrzymany w duchu idei self-love. To jednak zaledwie początek działań centrum handlowego w serwisie. Już niebawem, jak zapewniają przedstawiciele obiektu, na kanale pojawią się inne interesujące treści.

„Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”

Galeria Katowicka w ostatnim czasie zaskoczyła wszystkich jeszcze jedną nową inicjatywą - niestandardową akcją prosprzedażową „Kolekcja Prezentów! Zgarniaj łupy za zakupy”! Chcąc wesprzeć pozostających w trudnej sytuacji artystów, zaprosiła do współpracy aż sześcioro twórców. Stworzyli oni kompozycje, które ozdobią gadżety dedykowane przedsięwzięciu. W dniach 12-14 lutego odbyła się już pierwsza edycja cyklu akcji. Klienci śląskiego centrum handlowego za zakupy na kwotę powyżej 150 zł otrzymywali karty podarunkowe o wartości 50 zł zapakowane w etui projektu Ryskiego. Z kolei w marcowej odsłonie wydarzenia za podobną aktywność zdobędą małe, użytkowe dzieła sztuki z limitowanej edycji.

„Kolekcja Prezentów! Zgarnij łupy za zakupy” będzie organizowana co miesiąc, przez cały rok.

Bezpłatne konsultacje ze stylistką. Teraz jeszcze częściej

Z Galerii Katowickiej płyną też świetne wieści dla miłośników kultowego i cieszącego się niebywałą popularnością projektu darmowych konsultacji z personal shopperką - od lutego kilkukrotnie zwiększono liczbę terminów spotkań. Prowadzi je specjalistka od wizerunku i autorka książki „Po drugiej stronie lustra”, Agata Dominik-Piętka. Indywidualne terminy można rezerwować pod adresem: https://galeriakatowicka.eu/stylistka/.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.