INTERMARCHÉ ROZWIJA USŁUGĘ E-COMMERCE

Grupa Muszkieterów wprowadziła usługę Intermarché Drive w czterech kolejnych lokalizacjach. Od kwietnia z rozwiązania mogą dodatkowo korzystać mieszkańcy: Torunia, Bukowna oraz Gostynia. Natomiast mieszkańcy Śremu zyskali drugi punkt w mieście, w którym realizowana jest ta usługa. W ramach udogodnienia produkty zamówione przez Internet są pakowane i dostarczane bezpośrednio do samochodu klienta w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem. Rozwiązanie cieszy się coraz większym zainteresowaniem kupujących.
W kwietniu usługa Drive została wprowadzona w kolejnych lokalizacjach: od 1 kwietnia jest dostępna w Intermarché w Bukownie, od 2 kwietnia – w Toruniu, od 4 kwietnia – w Gostyniu, a od 5 kwietnia – w śremskim sklepie przy ul. Józefa Chełmońskiego 1. W Śremie usługa jest także niezmiennie realizowana w Intermarché przy ulicy Szkolnej 15. Dzięki udogodnieniu mieszkańcy tych czterech miejscowości mają możliwość zamówienia produktów przez Internet i odebrania ich w specjalnej strefie znajdującej się przed supermarketem.
– Obserwujemy trendy konsumenckie i na ich podstawie przygotowujemy ofertę dla naszych klientów. Usługa Drive cieszy się stale rosnącym zainteresowaniem. W ostatnim czasie odnotowaliśmy aż pięciokrotny wzrost liczby zamówień składanych w ramach tego rozwiązania – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – W tym roku Muszkieterowie planują uruchomić usługę nawet w kilkudziesięciu kolejnych lokalizacjach.
Klienci sieci korzystający z usługi Intermarché Drive mają zdalny dostęp do bogatej oferty asortymentowej. Obecnie liczba produktów dostępnych online wynosi od 7 do 9 tys. artykułów w zależności od lokalizacji, a blisko 2 tys. z nich to produkty marek własnych. Klienci mają możliwość wyboru terminu oraz godziny odbioru zamówienia.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.