Komunikaty PR

Intersport w Galerii Jurajskiej przeszedł spektakularną metamorfozę

2024-10-28  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Klienci odwiedzający Galerię Jurajską mogą zrobić już zakupy w odświeżonym salonie Intersport. Marka zdecydowała się m.in. na zmianę aranżacji sklepu, wprowadziła nowe rozwiązania cyfrowe oraz poszerzyła ofertę. To już kolejny najemca Jurajskiej, który w ostatnim czasie zdecydował się na remodeling swojego lokalu.

– W Galerii Jurajskiej rośnie liczba najemców, którzy decydują się na remont, remodeling lub wprowadzenie do działającego lokalu najnowszego konceptu handlowego. Tylko w ciągu ostatnich dwóch lat takie inwestycje zrealizowało aż 16 naszych wieloletnich partnerów. W efekcie przestrzeń zakupowa w Jurajskiej nieustannie się zmienia i unowocześnia – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Zyskują na tym przede wszystkim nasi klienci. Marki bowiem nie tylko odświeżają design swoich sklepów, ale przy okazji wprowadzają wiele nowości, w tym związanych z ofertą handlową, komfortem robienia zakupów, rozwiązaniami omnichannelowymi i cyfrowymi oraz rozwojem doświadczeń zakupowych. Zmiany wprowadzone przez Intersport są tego najlepszym przykładem – dodaje.

Sportowy multibrand, obecny w Jurajskiej od 2009 roku, poddał swój sklep całkowitemu remodelingowi. Celem prac było stworzenie funkcjonalnej i estetycznej przestrzeni, która łączy design z wygodą zakupów, a także odpowiada na potrzeby różnorodnych klientów. Dlatego lokal podzielono na kilka tematycznych stref: Sportowy Styl, Trening i Bieg, Team Sport, Young Athletes, Pool, Outdoor i Active.

– Każda ze stref została zaprojektowana z myślą o ergonomii i wygodzie, z wyraźnym podziałem na odzież, obuwie i akcesoria. Taki układ ma ułatwić zakupy oraz nawigację po mającym 801 m kw. sklepie. Centralnym punktem nowej aranżacji stała się natomiast strefa Performance, umiejscowiona w sercu sklepu, zgodnie z hasłem „THE HEART OF SPORT”. Przestrzeń ta łączy innowacyjne technologie i wsparcie dla sportowców, oferując specjalne strefy takie jak Legs Bar i Bra Bar, które zapewniają dodatkowy komfort i funkcjonalność – mówi Tomasz Dąbrowski, dyrektor sieci sprzedaży Intersport.

Zyskała także oferta. Odświeżony Intersport oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów dostosowanych do różnych dyscyplin sportowych i aktywności – od codziennych treningów po specjalistyczne wymagania. Nie brakuje tu popularnych, renomowanych marek, które gwarantują najwyższą jakość.

– Nowa aranżacja sklepu łączy nowoczesny design z funkcjonalnością i cyfrowymi innowacjami, tworząc przestrzeń, która nie tylko przyciąga wzrok, ale także spełnia najwyższe standardy komfortu i efektywności. Dzięki starannie zaplanowanym strefom, szerokiemu asortymentowi i zaawansowanym technologiom zakupy w Intersport stają się teraz bardziej przyjemne, intuicyjne i nowoczesne – wyjaśnia Tomasz Dąbrowski.

Remodeling Intersport to kolejna duża zmiana w ofercie Jurajskiej w ostatnich tygodniach. Ostatnio zmiany zaszły także w salonach Sephora i New Yorker. Oferta zyskała także The North Face i Rituals Cosmetics.

– Marki dostrzegają potencjał biznesowy i leasingowy Jurajskiej. Obiekt stale zyskuje nowych najemców, w tym z kluczowych dla nas branż lifestylowych. Jednocześnie nasi wieloletni partnerzy, podążając za trendami na rynku, przechodzą metamorfozy. To sprawia, że oferta galerii stale ewoluuje, dopasowuje się do aktualnych potrzeb zakupowych, różnych pokoleń konsumentów i zjawisk panujących na rynku handlowym – mówi Anna Borecka.

– Marki do obecności w Jurajskiej oraz inwestycji zachęca rozwój obiektu w ostatnich latach, jego silna regionalna pozycja, mocna oferta oparta na markach fashion czy szeroki rynek konsumencki, jaki zapewniamy. Ponadto jako lider na lokalnym rynku, stale inwestujemy w rozwój, aby zapewnić najemcom i klientom jak najwyższy poziom komfortu oraz nowoczesne rozwiązania, odpowiadające na zmieniające się potrzeby rynku. To sprawia, że dziś jesteśmy pierwszym wyborem dla wielu marek, które chcą związać swoją przyszłość z dynamicznie rozwijającym się miejscem – dodaje.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Strasznie wyjątkowe produkty marek własnych z okazji Halloween już w Żabce! Biuro prasowe
2024-10-28 | 11:30

Strasznie wyjątkowe produkty marek własnych z okazji Halloween już w Żabce!

Z okazji Halloween Żabka przygotowała bogatą ofertę produktów poświęconych tematyce popularnego w wielu zakątkach świata święta. W tym roku, oprócz znanego już hot
Handel BRAK ZDJĘCIA
2024-10-28 | 10:00

E-commerce w XXI wieku. Jak zoptymalizować procesy?

Popularność e-zakupów w Polsce rośnie z roku na rok. Trend ten mocno uwidocznił się podczas pandemii i pozostał w polskim społeczeństwie do dziś. Według raportu „E- commerce w Polsce 2023”, przygotowanego przez
Handel Grupa Wittchen uruchomiła trzeci salon w Rumunii
2024-10-28 | 09:30

Grupa Wittchen uruchomiła trzeci salon w Rumunii

Grupa Wittchen, specjalizująca się w sprzedaży galanterii skórzanej, akcesoriów podróżnych i obuwia z segmentu premium, uruchomiła trzeci salon stacjonarny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Ochrona środowiska

Polski przemysł nie jest gotowy na większy udział OZE. Potrzebne są inwestycje w magazyny energii

Mimo że magazyny energii potaniały w ciągu ostatniego roku aż czterokrotnie, to przedsiębiorcy wciąż są przekonani, że to bardzo kosztowna inwestycja. Eksperci podkreślają, że przy dobrej optymalizacji produkcji i zużycia energii zwrot z takiej inwestycji można osiągnąć już w ciągu dwóch lat od instalacji. Prognozowanie szczytowej produkcji i zużycia ułatwiane jest przez narzędzia sztucznej inteligencji. Inwestowanie w zieloną energię stanie się w najbliższych latach dla dużych przedsiębiorców koniecznością, ściśle związaną z wdrażaniem unijnej dyrektywy w sprawie efektywności energetycznej.

DlaWas.info

Firma

Sztuczna inteligencja coraz częściej wspomaga pracę firm. Nie zawsze jest to bezpieczne

Adaptacja rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji w firmach jest coraz większa, ale przedsiębiorstwa muszą przyłożyć większą wagę do jej wykorzystywania w sposób świadomy i bezpieczny. – Dość powszechnym zjawiskiem w korporacjach jest obecnie tzw. Shadow AI, czyli wykorzystanie rozwiązań sztucznej inteligencji i narzędzi zewnętrznych dostawców do wspomagania pracy. Natomiast często odbywa się to bez wiedzy i świadomości działu IT – mówi Przemysław Biel z Synology Poland. To powoduje, że pracownicy często nieświadomie wysyłają prywatne dane firmy do zewnętrznego podmiotu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.