Komunikaty PR

Iron VR od Carbon Studio zapowiada emisję akcji i plany debiutu na rynku NewConn

2020-10-15  |  13:00

 

IRON VR – spółka zależna notowanego na NewConnect Carbon Studio – zapowiada przeprowadzenie emisji akcji spółki w formule crowdinvestingu. Firmą inwestycyjną pośredniczącą w oferowaniu akcji będzie Dom Maklerski INC SA, a warunki emisji i nabycia akcji zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl jeszcze w tym roku. Wkrótce spółka przedstawi szczegóły emisji akcji, która poprzedzać będzie planowany na 2021 rok debiut spółki na rynku NewConnect. Także w przyszłym roku Carbon Studio planuje przeniesienie notowań akcji spółki z NewConnect na rynek główny GPW. Ponad to Iron VR zawarło umowę z Movie Games na wykonanie VR-owych wersji czołowych produkcji warszawskiego studia. Spółka zakłada produkcję kilku gier rocznie.

Iron VR powstało w styczniu 2020 w celu tworzenia mniejszych gier (na własnych IP) opartych o zaawansowany koncept rozgrywki oraz przenoszenie gier innych producentów do wirtualnej rzeczywistości. Spółka zakłada produkcję kilku gier rocznie.

- Ze względu na dynamicznie rozwijający się rynek wirtualnej rzeczywistości, planujemy w przyszłym roku dołączenie Iron VR do grona spółek notowanych na NewConnect, aby podnieść wiarygodność spółki w oczach inwestorów, kontrahentów i przyszłych partnerów biznesowych. Wcześniej jednak przeprowadzimy emisję akcji spółki, która  ma nam pomóc w dynamicznym rozwoju firmy. Emisja odbędzie się już niebawem. – mówi Karolina Koszuta, prezes Iron VR i członek zarządu Carbon Studio.

Szczegóły emisji oraz cele kampanii Iron VR przedstawi wkrótce. Warunki oferty zostaną zaprezentowane na platformie CrowdConnect.pl jeszcze w tym roku. W procesie tym wspierać studio będzie Dom Maklerski INC SA. – W przyszłym roku zamierzamy także przenieść notowania akcji Carbon Studio z NewConnect na GPW. Niewątpliwie 2021 rok będzie dla nas przełomowy. – mówi Karolina Koszuta. – Dodatkowo, jako Iron VR, liczymy na doświadczenie rynkowe Carbon Studio, które mam nadzieję pomoże spółce w płynnym procesie wejścia na parkiet. Zdradzę też, że w Iron będziemy wykorzystywać technologię Aurelius, którą używamy przy pracach Carbona. Ma ona na celu przyspieszyć pracę nad projektami studia. dodaje.

W sierpniu 2020 Iron VR zawarło umowę o ścisłej współpracy z Movie Games SA, która polega na stworzeniu czołowych gier z portfolio  warszawskiego studia do wirtualnej rzeczywistości. – Współpraca z Movie Games jest zgodna z założoną przez nas strategią, polegającą na pozyskiwaniu zewnętrznych gier. Projekty naszego partnera pozwolą nam tworzyć gry VR na sprawdzonych i uznanych tytułach, które powstały na klasycznym rynku PC-owym. Wkrótce przedstawimy tytuły, nad którymi będziemy pracować. – komentuje Karolina Koszuta.

Movie Games, której akcje są notowane na NewConnect, jest także akcjonariuszem spółki Iron VR. Posiada 10 proc. jej akcji. To wynik pozyskania przez studio akcjonariuszy związanych z branżą gier wideo, bowiem w 3Q br. do Iron VR trafiło ponad 0,91 mln zł. – Działalność spółki jest i będzie finansowana ze środków pochodzących od zewnętrznych partnerów – mówi Karolina Koszuta. – Natomiast nadal zachowujemy pełną kontrolę nad firmą. Carbon Studio posiada 43,9 proc. akcji Iron VR, a udział w głosach na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy wynosi 61 proc. – dodaje.

Jeszcze w październiku rozpocznie się kampania marketingowa największego projektu Carbon Studio – tytułu osadzonego w uniwersum Warhammera: Age of Sigmar.

Dodatkowo Carbon Studio w paźdzerniku br. zawarło umowę ze studiem Hypnotic Ants na grę Dreamo VR w wersji na gogle Oculus Quest. Tytuł z portfolio wydawniczego Carbon Studio będzie zawierał technologię sterowania dłońmi bez użycia elektronicznych kontrolerów ruchu. 

Kilka dni temu swoją premierę miał najnowszy sprzęt wirtualnej rzeczywistości. Na rynku pojawiły się gogle Oculus Quest 2, należące do marki Facebook. – Wraz z pojawieniem się OQ2 spodziewamy się napływu wielu nowych użytkowników VR – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.– Nasze produkcje będą gotowe do obsługi nowego sprzętu VR. – dodaje Aleksander Caban.

Szacuje się, że rynek gier w 2025 roku osiągnie wartość ponad 42 mld USD, a liczba graczy wyniesie 216 mln.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.