Iron VR w br. przeniesie Lust for Darkness do wirtualnej rzeczywistości

Iron VR, spółka zależna notowanego na NewConnect Carbon Studio, zrealizuje projekt tytułu Lust for Darkness w wersji dedykowanej wirtualnej rzeczywistości. Wydawcą i producentem standardowej wersji erotycznego horroru psychologicznego, inspirowanego dziełami Lovecraft’ a, jest spółka Movie Games. Premiera tytułu w wersji na PC VR planowana jest jeszcze w tym roku. 30 marca na rynek trafił pierwszy autorski tytuł Iron VR o nazwie Holy Chick! Spółka do końca br. planuje debiut na rynku NewConnect.
- Lust for Darkness to popularny tytuł, dostępny do tej pory na PC, który odniósł znaczący sukces i został wysoko oceniony przez krytyków. Przeniesienie gry do wirtualnej rzeczywistości to dla nas duże wyzwanie. Aktualnie prowadzimy zaawansowane działania w zakresie technicznego dostosowania gry do wymagań wirtualnej rzeczywistości. Mamy nadzieję, że efekty finalne naszej pracy zostaną dobrze odebrane i produkcja zyska nową rzeszę fanów – mówi Karolina Koszuta, prezes zarządu Iron VR. – Lust for Darkness wyróżnia się wyjątkową oprawą wizualną, inspirowaną dziełami wybitnych artystów: Lovecrafta, Gigera i Zdzisława Beksińskiego. Uzupełnieniem dla obrazu jest oryginalna kompozycja dźwiękowa Draco Nared – dodaje Karolina Koszuta.
Fabuła Lust for Darkness toczy się w wiktoriańskiej rezydencji Yelvertonów. Podczas rozgrywki, gracz zmierzy się ze światem pokus, w którym erotyzm przeplata się z okultyzmem. Do jego zadań należeć będzie odkrycie tajemnic obiektu i Lusst’ghaa.
Premiera gry w wersj na PC VR planowana jest jeszcze w tym roku. Producentem i wydawcą gry na PC jest notowane na NewConnect studio Movie Games.
30 marca br. - w trybie Early Access - na PC VR trafiła pierwsza autorska produkcja Iron VR o nazwie Holy Chick!. Cena pojedynczej gry wynosi 2,99 USD. Spółka planuje wydać pełną wersję tytułu po zapoznaniu się z oczekiwaniami społeczności graczy.
- Holy Chick! to propozycja dla wszystkich miłośników łamigłówek i zagadek. Gracz wkracza do post-apokaliptycznego świata, który zamieszkują monstrualne kurczaki. Prawidłowe rozwiązanie zadań umożliwi mu przejście do kolejnego etapu rozgrywki, której celem jest podróż na Księżyc. W projekcie przewidziane jest otwarte zakończenie z fabularną zapowiedzią możliwości kolejnej części gry/sequela. – komentuje Karolina Koszuta. – Dostosowanie tytułów do wirtualnej rzeczywistości to odpowiedź na rozwój świata nowych technologii, który zyskuje coraz więcej zwolenników. Rozgrywka w takiej formie to jeszcze więcej realnych emocji i dobrej zabawy – dodaje.
Środki na produkcję gry pochodzą z zakończonej w grudniu ub. roku kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Iron VR pozyskało od inwestorów łącznie 2,5 mln zł.
Iron VR pracuje również nad drugą produkcją od Movie Games typu symulator z elementami survivalowymi – Alaskan Truck Simulator. Wkrótce spółki podadzą więcej szczegółów na temat projektu.
Strategia Iron VR zakłada tworzenie mniejszych gier na własnych IP, dzięki czemu studio zachowuje elastyczność w dynamicznym świecie wirtualnej technologii. Spółka chce tworzyć kilka projektów rocznie, o budżecie ok. 100-300 tys. zł na pojedynczy tytuł. Jeszcze w tym roku Iron VR planuje dołączyć do grona spółek notowanych na NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.