Komunikaty PR

Issuer Direct Corp zmienia się na ACCESS Newswire Inc: odważny krok w kierunku przyszłości komunikacji

2025-01-16  |  09:00
Biuro prasowe
ACCESS Newswire - logo

RALEIGH, NC / ACCESS Newswire / 21 stycznia 2025 r. / Issuer Direct Corporation (NYSE American:ISDR) („Spółka” lub „Issuer Direct”) ogłosił, że Rada Dyrektorów zatwierdziła zmianę nazwy korporacyjnej spółki na ACCESS Newswire Inc.

W dniu 27 stycznia 2025 r. spółka Issuer Direct Corp przekształci się w ACCESS Newswire Inc. i rozpocznie funkcjonowanie pod nowym symbolem giełdowym NYSE „ACCS”.

„Rebranding na ACCESS Newswire to coś więcej niż zmiana nazwy; to zobowiązanie do stworzenia dynamicznego, wszechstronnego systemu obsługi klienta w zakresie relacji inwestorskich i public relations” - powiedział Brian R. Balbirnie, założyciel, prezes i dyrektor generalny Issuer Direct. - „Od 2006 roku kontynuowaliśmy rozwój naszej działalności i maksymalizowaliśmy wartość dostarczaną tysiącom klientów na przestrzeni lat, ale zauważyliśmy potrzebę stworzenia marki, która odzwierciedlałaby kolejne 20 lat naszej działalności”.

Od 2006 r. Issuer Direct funkcjonuje na rynku jako podmiot oferujący technologie komunikacji korporacyjnej. W ciągu 19-letniej historii, Spółka dokonała kilku akwizycji związanych z bieżącą działalnością komunikacyjną. Rebranding marki konsoliduje ofertę Issuer Direct pod jednolitą tożsamością, odzwierciedlając ciągłą koncentrację Spółki na przekształcaniu krajobrazu public relations (PR) i relacji inwestorskich (IR). Począwszy od dnia dzisiejszego, Spółka zamierza prowadzić swoją działalność w zakresie PR i IR jako ACCESS Newswire.

Balbirnie kontynuował: „Nasza nowa nazwa odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie innowacyjnej komunikacji, która spełnia zmieniające się potrzeby naszych klientów. Cieszymy się, że możemy skoncentrować nasze wysiłki na zwiększaniu naszej obecności, wpływu na rynku oraz być jeszcze bliżej naszych klientów”.

Sercem rebrandingu jest przełomowy i pierwszy w branży model subskrypcji ACCESS Newswire, którego celem jest zaburzenie tradycyjnie działających platform komunikacyjnych. Model ten zapewnia klientom maksymalizację wartości dystrybucji informacji prasowych oraz działań na rzecz mediów i inwestorów przy większej elastyczności i przejrzystości.

Najważniejsze elementy rebrandingu obejmują:

  • Ujednoliconą tożsamość marki, która podkreśla większy nacisk na rozwiązania PR i IR;
  • Rozszerzoną ofertę usług zaprojektowaną w celu włączenia tradycyjnego procesu dystrybucji informacji prasowych do pełnego zestawu rozwiązań w zakresie monitorowania i targetowania odbiorców, dostosowaną zarówno do potrzeb PR, jak i IR;
  • Przejrzysty model oparty na subskrypcji, który zapewnia niezrównaną wartość, elastyczność i rozwiązania zorientowane na klienta.


Mimo, że datą wejścia w życie zmiany nazwy na ACCESS Newswire Inc. będzie 27 stycznia 2025 roku, Spółka zamierza działać pod nową nazwą od 16 stycznia 2025 roku. Spółka zarezerwowała na giełdzie NYSE American Exchange symbol „ACCS” dla swoich akcji zwykłych. Numer CUSIP Spółki pozostanie niezmieniony, a obrót akcjami zwykłymi Spółki na giełdzie NYSE American Exchange pod nową nazwą i symbolem rozpocznie się w poniedziałek 27 stycznia 2025 r. po otwarciu rynku. Obecni akcjonariusze nie muszą podejmować żadnych działań w związku ze zmianą nazwy i symbolu giełdowego.

Misja Spółki pozostanie niezachwiana: Ożywić i odświeżyć spojrzenie na świat komunikacji, pozwalając naszym klientom inspirować nasze myślenie i innowacje. Z obsługą klienta na czele, firma jest gotowa wyznaczyć nowe standardy sukcesu w 2025 roku i później.

Więcej informacji o firmie, ACCESS Newswire i jej rozwiązaniach można znaleźć na stronie www.accessnewswire.com.

O ACCESS Newswire

ACCESS Newswire to cieszący się globalnym zaufaniem dostawca rozwiązań w zakresie public relations (PR) i relacji inwestorskich (IR). Koncentrując się na innowacjach, obsłudze klienta i ofercie opartej na wartościach, ACCESS Newswire umożliwia markom łączenie się z odbiorcami tam, gdzie ma to największe znaczenie. Aby dowiedzieć się więcej o ofercie ACCESS Newswire, odwiedź stronę www.accessnewswire.com.

Stwierdzenia dotyczące przyszłości

Niniejszy komunikat prasowy zawiera „stwierdzenia dotyczące przyszłości” w rozumieniu sekcji 27A ustawy o papierach wartościowych z 1933 r. Z późniejszymi zmianami oraz sekcji 21E ustawy o giełdzie papierów wartościowych z 1934 r. Z późniejszymi zmianami („ustawa o giełdzie”) (które to sekcje zostały przyjęte jako część ustawy o reformie postępowania sądowego w sprawie prywatnych papierów wartościowych z 1995 r.). Stwierdzenia poprzedzone słowami „wierzyć”, „przewidywać”, „szacować”, „oczekiwać”, „zamierzać”, „planować”, „projektować”, „perspektywy”, „perspektywy” i podobnymi słowami lub wyrażeniami lub czasownikami przyszłymi lub warunkowymi, takimi jak „będzie”, „powinien”, „byłby”, „może” i „mógłby”, mają zasadniczo charakter wybiegający w przyszłość, a nie fakty historyczne. Te stwierdzenia dotyczące przyszłości wiążą się ze znanym i nieznanym ryzykiem, niepewnością i innymi czynnikami, które mogą spowodować, że rzeczywiste wyniki, wyniki lub osiągnięcia Spółki będą się znacznie różnić od przewidywanych wyników, wyników lub osiągnięć z wielu powodów. Spółka nie ma zamiaru i nie zobowiązuje się do zmiany jakichkolwiek stwierdzeń dotyczących przyszłości, czy to w wyniku nowych informacji, przyszłego zdarzenia lub w inny sposób. Dodatkowe ryzyka i niepewności, które mogą mieć wpływ na stwierdzenia Spółki dotyczące przyszłości, można znaleźć w rocznym raporcie Spółki na formularzu 10-K za rok zakończony 31 grudnia 2023 r., w tym między innymi w omówieniu „Czynników ryzyka”, które Spółka złożyła w SEC i które można przeglądać pod adresem http://www.sec.gov/.

KONTAKT:

ACCESS Newswire

Brian R. Balbirnie

tel. 919-481-4000

e-mail: brianb|accessnewswire.com| |brianb|accessnewswire.com

-

Brett Maas

Hayden IR

tel. (646) 536-7331

e-mail: brett|haydenir.com| |brett|haydenir.com

-

James Carbonara

Hayden IR

tel. (646)-755-7412

e-mail: james|haydenir.com| |james|haydenir.com

Źródło informacji: Issuer Direct Corporation

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR IMM - Medialna siła marki
2025-02-04 | 11:30

Medialna siła marki – praktyczny poradnik dla PR i marketingu

Wydana przez IMM publikacja Medialna siła marki. Sprawdź, jak i dlaczego medialność wpływa na sprzedaż autorstwa Anny Sanowskiej i Roberta Sadowskiego to praktyczny przewodnik
Media i PR Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy
2025-01-02 | 09:30

Skuteczny marketing B2B – klucz do rozwoju firmy

Współczesne przedsiębiorstwa działające w modelu B2B muszą stawić czoła rosnącej konkurencji oraz zmieniającym się oczekiwaniom klientów. Kluczowym elementem
Media i PR Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?
2024-12-27 | 08:30

Skuteczny marketing internetowy - co warto wiedzieć?

Marketing internetowy to potężne narzędzie, które nieustannie ewoluuje wraz z rozwojem technologii i zmieniającymi się zachowaniami konsumentów. Dynamiczny

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Handel

Sejm pracuje nad podwyżką akcyzy na e-papierosy i urządzenia do waporyzacji. Część produktów może zniknąć z rynku

Planowane podwyżki akcyzy mogą doprowadzić do wycofania części produktów z rynku, a eksperci zwracają uwagę na szereg nieprawidłowości dotyczących projektu i sposobu ich procedowania. Zdaniem dr. hab. Krzysztofa Koźmińskiego, kierownika Centrum Oceny Skutków Regulacji, regulacja może naruszać kluczowe zasady prawne, takie jak zasada proporcjonalności i równości wobec prawa. – Mam wątpliwości, czy taka zmiana podatkowa jest adekwatna w stosunku do deklarowanych skutków, które chce osiągnąć projektodawca – mówi ekspert, wskazując też na krótki okres vacatio legis, który może utrudnić przedsiębiorcom dostosowanie się do nowych przepisów.

Konsument

Rola telekomów w upowszechnianiu sztucznej inteligencji rośnie. T-Mobile udostępnia klientom zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro

Firmy telekomunikacyjne odgrywają coraz ważniejszą rolę w udostępnianiu szerokiemu odbiorcy sztucznej inteligencji. T-Mobile udostępni swoim klientom w ramach programu Magenta Moments, całkowicie za darmo, zaawansowaną wyszukiwarkę Perplexity Pro, wykorzystującą płatne modele językowe. Ma to być odpowiedź na potrzeby, które stają się widoczne już dziś, a w niedalekiej przyszłości staną u podstaw wszelkich działań związanych z wyszukiwaniem informacji w sieci.

Problemy społeczne

Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji

Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.