Ailleron dołącza do stowarzyszenia leasingowego w Szwajcarii
Polski lider w dziedzinie oprogramowania dla branży leasingowej Ailleron, notowany na głównym rynku GPW, rozpoczął współpracę ze Szwajcarskim Stowarzyszeniem Leasingowym (Schweizerischer Leasingverband - SLV) – stowarzyszenie pokrywa aż 80% lokalnego rynku. Ailleron będzie wspierać szwajcarskie firmy leasingowye w transformacji cyfrowej, poprzez usprawnienie i zautomatyzowanie procesu leasingu z wykorzystaniem zaawansowanego oprogramowania. Rozpoczęcie współpracy z SLV to strategiczne posunięcie i kamień milowy dla Ailleron w rozszerzaniu swojej obecności w regionie DACH i jeszcze mocniejsze podkreślenie pozycja firmy jako eksperta w branży leasingowej. Realizowana współpraca jest kolejnym krokiem w budowaniu międzynarodowego zasięgu Spółki.
Członkostwo w SLV to znaczący krok, który pozwoli polskiej firmie tworzyć rozwiązania technologiczne dla branży leasingowej, wyprzedzając dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów i uczestników całego innowacyjnego ekosystemu leasingowego. Ailleron sukcesywnie buduje reputację zaufanego eksperta na rynku finansowym. Współpraca z SLV ułatwi Ailleron śledzenie trendów branżowych, zmian regulacyjnych i nowych wyzwań na szwajcarskim rynku leasingu oraz różne wspólne inicjatywy.
Kolejne członkostwo Ailleron w prestiżowym stowarzyszeniu leasingowym w Europie podkreśla jego zaangażowanie w zrozumienie i zaspokojenie potrzeb lokalnego rynku. Dzięki członkostwom w stowarzyszeniach leasingowych w Polsce, Austrii i Niemczech, Ailleron kontynuuje swoją drogę w szerzeniu najlepszych praktyk i rozwijaniu standardów branży leasingowej.
Ailleron przywiązuje dużą wagę do rynku DACH, dążąc do uzyskania praktycznego wglądu w lokalne wyzwania i potrzeby firm leasingowych i ich klientów. Koncentracja ta jest widoczna w strategicznych decyzjach firmy, w tym w otwarcie biura w Austrii rozszerzeniu bazy klientów na tym rynku. Lokalna obecność przybliża Ailleron do klientów, oferując dostosowane rozwiązania, które spełniają specyficzne wymagania rynku.
- To, co najbardziej doceniam w członkostwie w stowarzyszeniach leasingowych, to partnerskie dyskusje, obecność Ailleron na kluczowych wydarzeniach w danych krajach, możliwość poznania lokalnych wyzwań i stawienia im czoła razem z naszymi klientami. Nasze wielokanałowe rozwiązania w zakresie oprogramowania leasingowego usprawniają zakupową podróż klienta leasingowego, jednocześnie wyposażając firmy leasingowe w nowoczesne narzędzia zwiększające wolumen sprzedaży i zapewniające im w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta. Rozwiązania te mają na celu napędzanie cyfrowej transformacji w firmach leasingowych, umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie swoimi portfelami – powiedział Kamil Portka, General Manager LeaseTech Ailleron.
Rozwiązania IT Ailleron zostały zaprojektowane tak, aby sprostać ewoluującym potrzebom branży finansowej. Wykorzystując najnowocześniejszą technologię, Ailleron zapewnia, że organizacje finansowe mogą oferować płynną i wydajną obsługę klienta. Przykładowo, klienci leasingowi posiadający samoobsługowy portal mogą zarządzać swoimi kontami, śledzić swoje umowy leasingowe i uzyskiwać dostęp do niezbędnych informacji w dowolnym momencie, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów.
Inne produkty Ailleron zwiększają wydajność, „uwalniają” zespoły sprzedażowe do bardziej wartościowych zadań i usprawniają kompleksowe procesy ofertowania . Wreszcie, organizacje leasingowe mogą skalować swoją działalność do masowego poziomu e-commerce.
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i podejściu skoncentrowanemu na kliencie, Ailleron nadal jest liderem w cyfrowej transformacji leasingu, pomagając firmom usprawnić ich działalność i poprawić jakość obsługi klienta.
Sony na ISE 2025 – zrównoważony rozwój i najnowsze technologie
Wyższa Szkoła Telewizji i Filmu (HFF) zamówiła Sony Crystal VERONA
Bruce Owen zostaje nowym prezesem regionu EMEA w Equinix
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Prawo
Ulga na badania i rozwój może być lekiem na rosnące koszty zatrudnienia. Korzysta z niej tylko 1/4 uprawnionych firm
Wysokie koszty zatrudnienia to w tej chwili jedno z poważniejszych wyzwań utrudniających działalność i hamujących rozwój polskich przedsiębiorstw. – Skuteczną odpowiedzią może być ulga badawczo-rozwojowa – wskazuje Piotr Frankowski, dyrektor zarządzający Ayming Polska. Ten instrument umożliwia odliczenie nawet 200 proc. kosztów osobowych, czyli m.in. wynagrodzeń, od podstawy opodatkowania. Ulgę B-+R zna 90 proc. rodzimych przedsiębiorstw, ale korzysta z niej mniej niż 1/4 uprawnionych. Firma, wspólnie z Konfederacją Lewiatan, przedstawiła rządowi szereg rekomendacji działań, które mogłyby te statystyki poprawić.
Farmacja
Diagnostyka obrazowa w Polsce nie odbiega jakością od Europy Zachodniej. Rośnie dostępność badań i świadomość pacjentów
Na podstawie wyników diagnostyki obrazowej, czyli m.in. tomografii komputerowej, USG, RTG czy rezonansu magnetycznego, podejmowanych jest nawet 80 proc. decyzji klinicznych. – Diagnostyka obrazowa będzie miała coraz większe znaczenie w medycynie – mówi prof. nadzw. dr hab. n. med. Jakub Swadźba, założyciel i prezes zarządu Diagnostyka SA. Jak ocenia, ten segment w Polsce jest już na światowym poziomie, a ostatnie lata przyniosły znaczący postęp związany z upowszechnieniem nowych technologii i nowoczesnych rozwiązań.
Ochrona środowiska
Europa przegrywa globalny wyścig gospodarczy. Nowa KE będzie musiała podjąć szybkie i zdecydowane działania
Udział Europy w światowej gospodarce się kurczy. Podczas gdy jeszcze w 2010 roku gospodarki UE i USA były mniej więcej tej samej wielkości, tak dekadę później, w 2020 roku Wspólnota znalazła się już znacznie poniżej poziomu amerykańskiego. – Niedługo jedynym, co Europa będzie mogła zaoferować światu, będą konsumenci – mówi europosłanka Ewa Zajączkowska-Hernik. Jak wskazuje, przywrócenie gospodarczej atrakcyjności UE powinno być priorytetem nowej Komisji Europejskiej, ale nie da się tego pogodzić z zaostrzeniem polityki klimatycznej.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.