Ailleron dołącza do stowarzyszenia leasingowego w Szwajcarii
Polski lider w dziedzinie oprogramowania dla branży leasingowej Ailleron, notowany na głównym rynku GPW, rozpoczął współpracę ze Szwajcarskim Stowarzyszeniem Leasingowym (Schweizerischer Leasingverband - SLV) – stowarzyszenie pokrywa aż 80% lokalnego rynku. Ailleron będzie wspierać szwajcarskie firmy leasingowye w transformacji cyfrowej, poprzez usprawnienie i zautomatyzowanie procesu leasingu z wykorzystaniem zaawansowanego oprogramowania. Rozpoczęcie współpracy z SLV to strategiczne posunięcie i kamień milowy dla Ailleron w rozszerzaniu swojej obecności w regionie DACH i jeszcze mocniejsze podkreślenie pozycja firmy jako eksperta w branży leasingowej. Realizowana współpraca jest kolejnym krokiem w budowaniu międzynarodowego zasięgu Spółki.
Członkostwo w SLV to znaczący krok, który pozwoli polskiej firmie tworzyć rozwiązania technologiczne dla branży leasingowej, wyprzedzając dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów i uczestników całego innowacyjnego ekosystemu leasingowego. Ailleron sukcesywnie buduje reputację zaufanego eksperta na rynku finansowym. Współpraca z SLV ułatwi Ailleron śledzenie trendów branżowych, zmian regulacyjnych i nowych wyzwań na szwajcarskim rynku leasingu oraz różne wspólne inicjatywy.
Kolejne członkostwo Ailleron w prestiżowym stowarzyszeniu leasingowym w Europie podkreśla jego zaangażowanie w zrozumienie i zaspokojenie potrzeb lokalnego rynku. Dzięki członkostwom w stowarzyszeniach leasingowych w Polsce, Austrii i Niemczech, Ailleron kontynuuje swoją drogę w szerzeniu najlepszych praktyk i rozwijaniu standardów branży leasingowej.
Ailleron przywiązuje dużą wagę do rynku DACH, dążąc do uzyskania praktycznego wglądu w lokalne wyzwania i potrzeby firm leasingowych i ich klientów. Koncentracja ta jest widoczna w strategicznych decyzjach firmy, w tym w otwarcie biura w Austrii rozszerzeniu bazy klientów na tym rynku. Lokalna obecność przybliża Ailleron do klientów, oferując dostosowane rozwiązania, które spełniają specyficzne wymagania rynku.
- To, co najbardziej doceniam w członkostwie w stowarzyszeniach leasingowych, to partnerskie dyskusje, obecność Ailleron na kluczowych wydarzeniach w danych krajach, możliwość poznania lokalnych wyzwań i stawienia im czoła razem z naszymi klientami. Nasze wielokanałowe rozwiązania w zakresie oprogramowania leasingowego usprawniają zakupową podróż klienta leasingowego, jednocześnie wyposażając firmy leasingowe w nowoczesne narzędzia zwiększające wolumen sprzedaży i zapewniające im w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta. Rozwiązania te mają na celu napędzanie cyfrowej transformacji w firmach leasingowych, umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie swoimi portfelami – powiedział Kamil Portka, General Manager LeaseTech Ailleron.
Rozwiązania IT Ailleron zostały zaprojektowane tak, aby sprostać ewoluującym potrzebom branży finansowej. Wykorzystując najnowocześniejszą technologię, Ailleron zapewnia, że organizacje finansowe mogą oferować płynną i wydajną obsługę klienta. Przykładowo, klienci leasingowi posiadający samoobsługowy portal mogą zarządzać swoimi kontami, śledzić swoje umowy leasingowe i uzyskiwać dostęp do niezbędnych informacji w dowolnym momencie, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów.
Inne produkty Ailleron zwiększają wydajność, „uwalniają” zespoły sprzedażowe do bardziej wartościowych zadań i usprawniają kompleksowe procesy ofertowania . Wreszcie, organizacje leasingowe mogą skalować swoją działalność do masowego poziomu e-commerce.
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i podejściu skoncentrowanemu na kliencie, Ailleron nadal jest liderem w cyfrowej transformacji leasingu, pomagając firmom usprawnić ich działalność i poprawić jakość obsługi klienta.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.