Komunikaty PR

Ailleron dołącza do stowarzyszenia leasingowego w Szwajcarii

2024-06-13  |  16:00
Biuro prasowe
Do pobrania pdf ( 0.19 MB )

Polski lider w dziedzinie oprogramowania dla branży leasingowej Ailleron, notowany na głównym rynku GPW, rozpoczął współpracę ze Szwajcarskim Stowarzyszeniem Leasingowym (Schweizerischer Leasingverband - SLV) – stowarzyszenie pokrywa aż 80% lokalnego rynku. Ailleron będzie wspierać szwajcarskie firmy leasingowye w transformacji cyfrowej, poprzez usprawnienie i zautomatyzowanie procesu leasingu z wykorzystaniem zaawansowanego oprogramowania. Rozpoczęcie współpracy z SLV to strategiczne posunięcie i kamień milowy dla Ailleron w rozszerzaniu swojej obecności w regionie DACH i jeszcze mocniejsze podkreślenie pozycja firmy jako eksperta w branży leasingowej. Realizowana współpraca jest kolejnym krokiem w budowaniu międzynarodowego zasięgu Spółki.

Członkostwo w SLV to znaczący krok, który pozwoli polskiej firmie tworzyć rozwiązania technologiczne dla branży leasingowej, wyprzedzając dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów i uczestników całego innowacyjnego ekosystemu leasingowego. Ailleron sukcesywnie buduje reputację zaufanego eksperta na rynku finansowym. Współpraca z SLV ułatwi Ailleron śledzenie trendów branżowych, zmian regulacyjnych i nowych wyzwań na szwajcarskim rynku leasingu oraz różne wspólne inicjatywy.

Kolejne członkostwo Ailleron w prestiżowym stowarzyszeniu leasingowym w Europie podkreśla jego zaangażowanie w zrozumienie i zaspokojenie potrzeb lokalnego rynku. Dzięki członkostwom w stowarzyszeniach leasingowych w Polsce, Austrii i Niemczech, Ailleron kontynuuje swoją drogę w szerzeniu najlepszych praktyk i rozwijaniu standardów branży leasingowej. 

Ailleron przywiązuje dużą wagę do rynku DACH, dążąc do uzyskania praktycznego wglądu w lokalne wyzwania i potrzeby firm leasingowych i ich klientów. Koncentracja ta jest widoczna w strategicznych decyzjach firmy, w tym w otwarcie biura w Austrii rozszerzeniu bazy klientów na tym rynku. Lokalna obecność przybliża Ailleron do klientów, oferując dostosowane rozwiązania, które spełniają specyficzne wymagania rynku. 

- To, co najbardziej doceniam w członkostwie w stowarzyszeniach leasingowych, to partnerskie dyskusje, obecność Ailleron na kluczowych wydarzeniach w danych krajach, możliwość poznania lokalnych wyzwań i stawienia im czoła razem z naszymi klientami. Nasze wielokanałowe rozwiązania w zakresie oprogramowania leasingowego usprawniają zakupową podróż klienta leasingowego, jednocześnie wyposażając firmy leasingowe w nowoczesne narzędzia zwiększające wolumen sprzedaży i zapewniające im w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta. Rozwiązania te mają na celu napędzanie cyfrowej transformacji w firmach leasingowych, umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie swoimi portfelami – powiedział Kamil Portka, General Manager LeaseTech Ailleron.

Rozwiązania IT Ailleron zostały zaprojektowane tak, aby sprostać ewoluującym potrzebom branży finansowej. Wykorzystując najnowocześniejszą technologię, Ailleron zapewnia, że organizacje finansowe mogą oferować płynną i wydajną obsługę klienta. Przykładowo, klienci leasingowi posiadający samoobsługowy portal mogą zarządzać swoimi kontami, śledzić swoje umowy leasingowe i uzyskiwać dostęp do niezbędnych informacji w dowolnym momencie, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów. 

Inne produkty Ailleron zwiększają wydajność, „uwalniają” zespoły sprzedażowe do bardziej wartościowych zadań i usprawniają kompleksowe procesy ofertowania . Wreszcie, organizacje leasingowe mogą skalować swoją działalność do masowego poziomu e-commerce. 

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i podejściu skoncentrowanemu na kliencie, Ailleron nadal jest liderem w cyfrowej transformacji leasingu, pomagając firmom usprawnić ich działalność i poprawić jakość obsługi klienta. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

Konsument

Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.

Prawo

Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.