Ailleron dołącza do stowarzyszenia leasingowego w Szwajcarii
Polski lider w dziedzinie oprogramowania dla branży leasingowej Ailleron, notowany na głównym rynku GPW, rozpoczął współpracę ze Szwajcarskim Stowarzyszeniem Leasingowym (Schweizerischer Leasingverband - SLV) – stowarzyszenie pokrywa aż 80% lokalnego rynku. Ailleron będzie wspierać szwajcarskie firmy leasingowye w transformacji cyfrowej, poprzez usprawnienie i zautomatyzowanie procesu leasingu z wykorzystaniem zaawansowanego oprogramowania. Rozpoczęcie współpracy z SLV to strategiczne posunięcie i kamień milowy dla Ailleron w rozszerzaniu swojej obecności w regionie DACH i jeszcze mocniejsze podkreślenie pozycja firmy jako eksperta w branży leasingowej. Realizowana współpraca jest kolejnym krokiem w budowaniu międzynarodowego zasięgu Spółki.
Członkostwo w SLV to znaczący krok, który pozwoli polskiej firmie tworzyć rozwiązania technologiczne dla branży leasingowej, wyprzedzając dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów i uczestników całego innowacyjnego ekosystemu leasingowego. Ailleron sukcesywnie buduje reputację zaufanego eksperta na rynku finansowym. Współpraca z SLV ułatwi Ailleron śledzenie trendów branżowych, zmian regulacyjnych i nowych wyzwań na szwajcarskim rynku leasingu oraz różne wspólne inicjatywy.
Kolejne członkostwo Ailleron w prestiżowym stowarzyszeniu leasingowym w Europie podkreśla jego zaangażowanie w zrozumienie i zaspokojenie potrzeb lokalnego rynku. Dzięki członkostwom w stowarzyszeniach leasingowych w Polsce, Austrii i Niemczech, Ailleron kontynuuje swoją drogę w szerzeniu najlepszych praktyk i rozwijaniu standardów branży leasingowej.
Ailleron przywiązuje dużą wagę do rynku DACH, dążąc do uzyskania praktycznego wglądu w lokalne wyzwania i potrzeby firm leasingowych i ich klientów. Koncentracja ta jest widoczna w strategicznych decyzjach firmy, w tym w otwarcie biura w Austrii rozszerzeniu bazy klientów na tym rynku. Lokalna obecność przybliża Ailleron do klientów, oferując dostosowane rozwiązania, które spełniają specyficzne wymagania rynku.
- To, co najbardziej doceniam w członkostwie w stowarzyszeniach leasingowych, to partnerskie dyskusje, obecność Ailleron na kluczowych wydarzeniach w danych krajach, możliwość poznania lokalnych wyzwań i stawienia im czoła razem z naszymi klientami. Nasze wielokanałowe rozwiązania w zakresie oprogramowania leasingowego usprawniają zakupową podróż klienta leasingowego, jednocześnie wyposażając firmy leasingowe w nowoczesne narzędzia zwiększające wolumen sprzedaży i zapewniające im w pełni zautomatyzowaną obsługę klienta. Rozwiązania te mają na celu napędzanie cyfrowej transformacji w firmach leasingowych, umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie swoimi portfelami – powiedział Kamil Portka, General Manager LeaseTech Ailleron.
Rozwiązania IT Ailleron zostały zaprojektowane tak, aby sprostać ewoluującym potrzebom branży finansowej. Wykorzystując najnowocześniejszą technologię, Ailleron zapewnia, że organizacje finansowe mogą oferować płynną i wydajną obsługę klienta. Przykładowo, klienci leasingowi posiadający samoobsługowy portal mogą zarządzać swoimi kontami, śledzić swoje umowy leasingowe i uzyskiwać dostęp do niezbędnych informacji w dowolnym momencie, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów.
Inne produkty Ailleron zwiększają wydajność, „uwalniają” zespoły sprzedażowe do bardziej wartościowych zadań i usprawniają kompleksowe procesy ofertowania . Wreszcie, organizacje leasingowe mogą skalować swoją działalność do masowego poziomu e-commerce.
Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom i podejściu skoncentrowanemu na kliencie, Ailleron nadal jest liderem w cyfrowej transformacji leasingu, pomagając firmom usprawnić ich działalność i poprawić jakość obsługi klienta.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.