ALTEN Polska z tytułem Najlepsze Miejsca Pracy Polska 2021

Katarzyna Matczuk
Planet Partners sp.z.o.o.
Grodzka, 42/1
31-044 Kraków
k.matczuk|planetpartners.pl| |k.matczuk|planetpartners.pl
+48 666 300 014
https://planetpartners.pl/
Wartości, które doceniają pracownicy
ALTEN Polska to już blisko 700 pracowników, których opinia zdecydowała w 2020 o przyznaniu certyfikatu Great Place to work. Co więcej, dzięki pozytywnemu wynikowi audytu ekspertów Instytutu Great Place to Work, firma uzyskała tytuł Najlepsze Miejsca Pracy Polska 2021 w kategorii firm powyżej 500 pracowników - „Technologie informatyczne / Doradztwo w zakresie IT”. Dodatkowo otrzymała wyróżnienie Rzecznika Standardu Etyki, przyznawanego przez United Nations Global Compact Network Poland. Takie wyróżnienia to dowód, że ALTEN Polska tworzy stabilne i atrakcyjne miejsce pracy, wysoko cenione przez pracowników.
Dzisiejsze wydarzenia są potwierdzeniem skutecznie realizowanej strategii firmy, opartej na trzech wartościach:
- Rozwoju ludzi
- Budowaniu kultury inżynieryjnej i technologicznej
- Zrównoważonego wzrostu
W ALTEN Polska mówimy: Let your talent shine. You grow, we grow! Nasz zespół tworzą wyjątkowi ludzie, którym staramy się zapewnić optymalną ścieżkę rozwoju i wspólnie sprawić, aby wspomniane hasło było żywe w całej organizacji.
„Nie jestem zaskoczona. To potwierdzenie tego, co czujemy i kim jesteśmy jako społeczność. Dziękuję pracownikom ALTEN za udział w ankiecie oraz audytorom za docenienie naszych inicjatyw, pracy i tego, co razem budujemy od kilku lat. Myślę, że nasi pracownicy są z nami, ponieważ mogą rozwijać się pod okiem osób, którym zależy na ich sukcesie. Wierzymy w ludzi, w ich potencjał i możliwości. Czas pandemii był swoistym sprawdzianem, który pokazał, że karma wraca!” – mówi Ewa Gumula, Managing Director ALTEN Polska.
Niby zdalnie, ale nadal blisko!
Tytuł zdobywamy po raz pierwszy. Rozwijamy się, doskonalimy i poznajemy co to znaczy - i czego potrzeba - aby być wspaniałym miejscem pracy. Ostatni rok przyniósł wiele cennych lekcji. Bycie wspaniałym miejscem pracy wymaga od nas zrozumienia i zdolności patrzenia z punktu widzenia pracownika, jego potrzeb oraz wartości. a także zwrócenia uwagi na systemy społeczne, kulturowe i ekonomiczne, w których wszyscy żyjemy.
„Pandemia nie przeszkodziła naszym pracownikom w realizacji zespołowych czy indywidualnych celów. Jesteśmy bardzo dumni z tego, że mając mniej możliwości interakcji, rosnąc w tempie 30% rocznie, relacje i nastroje pracowników pozostają niezmiennie bardzo dobre.” – stwierdza Katarzyna Staszel, Talent Team Manager w ALTEN Polska.
„Przy tej okazji, dziękujemy wszystkim pracownikom za udział w badaniu, zaangażowanie w prowadzonych projektach oraz wspaniałą atmosferę współpracy każdego dnia! Bez względu na to, czy pracujemy w biurze czy zdalnie.” – dodaje Paweł Zieliński, Marketing & Communication Officer.
Tytuł Najlepsze Miejsca Pracy Polska 2021 potwierdza, że ALTEN Polska jest w elitarnym gronie najlepszych pracodawców w Polsce, którzy z sukcesem budują nie tylko odpowiedzialny biznes, ale przede wszystkim rozwijają wyjątkowe relacje z pracownikami, dbając o ich rozwój i poczucie spełnienia w pracy. Przed nami kolejne wyzwania, idziemy naprzód budując kulturę doświadczeń hybrydowych.
O firmie:
ALTEN Polska jest częścią ALTEN Group - głównego partnera technologicznego globalnych klientów, który w ciągu 30 lat stał się wiodącym europejskim dostawcą usług doradztwa inżynieryjnego i technologicznego (ECT). Zatrudniając ponad 37.000 pracowników (w tym 88% inżynierów), obecnych w ponad 25 krajach i osiągając obroty przekraczające 2 mld euro, wspiera strategie rozwoju swoich klientów. W zakresie wdrażania innowacji, badań i rozwoju oraz systemów informatycznych rozwijamy w Polsce bankowość i finanse, branżę lotniczą, kolejnictwo, motoryzację, branżę energetyczną, medycynę, telekomunikację, usługi doradcze oraz automatykę przemysłową.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.