Komunikaty PR

Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA

2024-05-16  |  10:00
Biuro prasowe

16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Na nowym stanowisku Antonio La Rosa będzie odgrywać kluczową rolę, umożliwiając  firmie osiąganie celów w zakresie współpracy z partnerami B2B. Pozwoli to na szybszy rozwój  marki w sektorach typowo branżowych oraz wzmocnienie oferty B2B.

 - Antonio może pochwalić się bogatym doświadczeniem, jako lider sprzedaży i marketingu MBG we Włoszech, dlatego cieszymy się, że pokieruje naszym biznesem B2B na szczeblu EMEA - powiedział Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola na region EMEA. – Antonio wnosi ogromną wiedzę i umiejętności w komunikacji z bardzo różnorodnymi odbiorcami.

Do tej roli La Rosa wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze IT i telekomunikacji mobilnej. Antonio La Rosa dołączył do Lenovo we wrześniu 2019 roku jako lider sprzedaży i marketingu we włoskim oddziale Motorola, w którym rozwinął działalność i ponownie wprowadził markę na rynek. Wcześniej spędził ponad 15 lat we włoskim oddziale Samsung Electronics, gdzie dotarł do stanowiska szefa działu mobilnego B2B.

 - Motorola znajduje się w kluczowym momencie rozwoju w segmencie B2B i jest gotowa na imponujący wzrost w dalszej części bieżącego roku finansowego - powiedział Antonio La Rosa. - Bardzo się cieszę z możliwości wykorzystania swojego doświadczenia w zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu Motorola Italia na szczeblu regionu EMEA oraz kierowaniu zespołem zajmującym się zwiększaniem potencjału firmy w sektorze B2B.

Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki: PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów stacjonarnych i laptopów, przez smartfony i tablety, aż po inteligentne rozwiązania oraz urządzenia do rozszerzonej rzeczywistości (AR/VR).

Dodatkowe informacje:

  • Profil Antonio La Rosa w serwisie LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/antoniolarosa/
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.