Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Na nowym stanowisku Antonio La Rosa będzie odgrywać kluczową rolę, umożliwiając firmie osiąganie celów w zakresie współpracy z partnerami B2B. Pozwoli to na szybszy rozwój marki w sektorach typowo branżowych oraz wzmocnienie oferty B2B.
- Antonio może pochwalić się bogatym doświadczeniem, jako lider sprzedaży i marketingu MBG we Włoszech, dlatego cieszymy się, że pokieruje naszym biznesem B2B na szczeblu EMEA - powiedział Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola na region EMEA. – Antonio wnosi ogromną wiedzę i umiejętności w komunikacji z bardzo różnorodnymi odbiorcami.
Do tej roli La Rosa wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze IT i telekomunikacji mobilnej. Antonio La Rosa dołączył do Lenovo we wrześniu 2019 roku jako lider sprzedaży i marketingu we włoskim oddziale Motorola, w którym rozwinął działalność i ponownie wprowadził markę na rynek. Wcześniej spędził ponad 15 lat we włoskim oddziale Samsung Electronics, gdzie dotarł do stanowiska szefa działu mobilnego B2B.
- Motorola znajduje się w kluczowym momencie rozwoju w segmencie B2B i jest gotowa na imponujący wzrost w dalszej części bieżącego roku finansowego - powiedział Antonio La Rosa. - Bardzo się cieszę z możliwości wykorzystania swojego doświadczenia w zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu Motorola Italia na szczeblu regionu EMEA oraz kierowaniu zespołem zajmującym się zwiększaniem potencjału firmy w sektorze B2B.
Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki: PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów stacjonarnych i laptopów, przez smartfony i tablety, aż po inteligentne rozwiązania oraz urządzenia do rozszerzonej rzeczywistości (AR/VR).
Dodatkowe informacje:
- Profil Antonio La Rosa w serwisie LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/antoniolarosa/

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.