Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Na nowym stanowisku Antonio La Rosa będzie odgrywać kluczową rolę, umożliwiając firmie osiąganie celów w zakresie współpracy z partnerami B2B. Pozwoli to na szybszy rozwój marki w sektorach typowo branżowych oraz wzmocnienie oferty B2B.
- Antonio może pochwalić się bogatym doświadczeniem, jako lider sprzedaży i marketingu MBG we Włoszech, dlatego cieszymy się, że pokieruje naszym biznesem B2B na szczeblu EMEA - powiedział Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola na region EMEA. – Antonio wnosi ogromną wiedzę i umiejętności w komunikacji z bardzo różnorodnymi odbiorcami.
Do tej roli La Rosa wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze IT i telekomunikacji mobilnej. Antonio La Rosa dołączył do Lenovo we wrześniu 2019 roku jako lider sprzedaży i marketingu we włoskim oddziale Motorola, w którym rozwinął działalność i ponownie wprowadził markę na rynek. Wcześniej spędził ponad 15 lat we włoskim oddziale Samsung Electronics, gdzie dotarł do stanowiska szefa działu mobilnego B2B.
- Motorola znajduje się w kluczowym momencie rozwoju w segmencie B2B i jest gotowa na imponujący wzrost w dalszej części bieżącego roku finansowego - powiedział Antonio La Rosa. - Bardzo się cieszę z możliwości wykorzystania swojego doświadczenia w zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu Motorola Italia na szczeblu regionu EMEA oraz kierowaniu zespołem zajmującym się zwiększaniem potencjału firmy w sektorze B2B.
Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki: PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów stacjonarnych i laptopów, przez smartfony i tablety, aż po inteligentne rozwiązania oraz urządzenia do rozszerzonej rzeczywistości (AR/VR).
Dodatkowe informacje:
- Profil Antonio La Rosa w serwisie LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/antoniolarosa/

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.