Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Na nowym stanowisku Antonio La Rosa będzie odgrywać kluczową rolę, umożliwiając firmie osiąganie celów w zakresie współpracy z partnerami B2B. Pozwoli to na szybszy rozwój marki w sektorach typowo branżowych oraz wzmocnienie oferty B2B.
- Antonio może pochwalić się bogatym doświadczeniem, jako lider sprzedaży i marketingu MBG we Włoszech, dlatego cieszymy się, że pokieruje naszym biznesem B2B na szczeblu EMEA - powiedział Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola na region EMEA. – Antonio wnosi ogromną wiedzę i umiejętności w komunikacji z bardzo różnorodnymi odbiorcami.
Do tej roli La Rosa wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze IT i telekomunikacji mobilnej. Antonio La Rosa dołączył do Lenovo we wrześniu 2019 roku jako lider sprzedaży i marketingu we włoskim oddziale Motorola, w którym rozwinął działalność i ponownie wprowadził markę na rynek. Wcześniej spędził ponad 15 lat we włoskim oddziale Samsung Electronics, gdzie dotarł do stanowiska szefa działu mobilnego B2B.
- Motorola znajduje się w kluczowym momencie rozwoju w segmencie B2B i jest gotowa na imponujący wzrost w dalszej części bieżącego roku finansowego - powiedział Antonio La Rosa. - Bardzo się cieszę z możliwości wykorzystania swojego doświadczenia w zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu Motorola Italia na szczeblu regionu EMEA oraz kierowaniu zespołem zajmującym się zwiększaniem potencjału firmy w sektorze B2B.
Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki: PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów stacjonarnych i laptopów, przez smartfony i tablety, aż po inteligentne rozwiązania oraz urządzenia do rozszerzonej rzeczywistości (AR/VR).
Dodatkowe informacje:
- Profil Antonio La Rosa w serwisie LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/antoniolarosa/
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.