Antonio La Rosa nowym B2B Sales Lead firmy Motorola na rynku EMEA
16 maja 2024 r. - Motorola ogłosiła, że Antonio La Rosa został mianowany na stanowisko B2B Sales Lead grupy MBG (Mobile Business Group) na region EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka). Na nowym stanowisku Antonio La Rosa będzie odgrywać kluczową rolę, umożliwiając firmie osiąganie celów w zakresie współpracy z partnerami B2B. Pozwoli to na szybszy rozwój marki w sektorach typowo branżowych oraz wzmocnienie oferty B2B.
- Antonio może pochwalić się bogatym doświadczeniem, jako lider sprzedaży i marketingu MBG we Włoszech, dlatego cieszymy się, że pokieruje naszym biznesem B2B na szczeblu EMEA - powiedział Fabio Capocchi, dyrektor generalny Motorola na region EMEA. – Antonio wnosi ogromną wiedzę i umiejętności w komunikacji z bardzo różnorodnymi odbiorcami.
Do tej roli La Rosa wnosi ponad 20-letnie doświadczenie w sektorze IT i telekomunikacji mobilnej. Antonio La Rosa dołączył do Lenovo we wrześniu 2019 roku jako lider sprzedaży i marketingu we włoskim oddziale Motorola, w którym rozwinął działalność i ponownie wprowadził markę na rynek. Wcześniej spędził ponad 15 lat we włoskim oddziale Samsung Electronics, gdzie dotarł do stanowiska szefa działu mobilnego B2B.
- Motorola znajduje się w kluczowym momencie rozwoju w segmencie B2B i jest gotowa na imponujący wzrost w dalszej części bieżącego roku finansowego - powiedział Antonio La Rosa. - Bardzo się cieszę z możliwości wykorzystania swojego doświadczenia w zarządzaniu działem sprzedaży i marketingu Motorola Italia na szczeblu regionu EMEA oraz kierowaniu zespołem zajmującym się zwiększaniem potencjału firmy w sektorze B2B.
Motorola wchodzi w skład Intelligent Devices Group firmy Lenovo. Jest to globalny dział obejmujący jednostki: PC, Smart Devices oraz Mobile Business Group. W ofercie tego działu znajdują się produkty, rozwiązania, oprogramowanie i usługi: od komputerów stacjonarnych i laptopów, przez smartfony i tablety, aż po inteligentne rozwiązania oraz urządzenia do rozszerzonej rzeczywistości (AR/VR).
Dodatkowe informacje:
- Profil Antonio La Rosa w serwisie LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/antoniolarosa/

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.