Komunikaty PR

Aplikacja BauApp na największych budowach w Polsce

2021-04-20  |  14:50

Polska branża budowlana od lat potrzebowała cyfrowego wsparcia projektów. Na rynku brakowało jednak narzędzia, które sprosta specyficznym potrzebom inwestycji realizowanych w Polsce. Odpowiedzią na tę niszę okazała się aplikacja mobilna BauApp, która w prosty, a jednocześnie bardzo skuteczny sposób pozwala zarządzać projektami budowlanymi. Digitalizacji, dzięki której można zwiększyć efektywność pracy nawet o 15%, coraz chętniej poddają się kolejne polskie firmy. Zaledwie w ciągu roku od debiutu na polskim rynku, węgierska spółka przekonała do swojego oprogramowania największych graczy. Aplikacja wykorzystywana jest przez ponad 120 generalnych wykonawców, ponad 500 podwykonawców na 2000 projektów w regionie. 

Aplikacja stworzona przez BauApp służy digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy, w tym na różnych etapach od etapu projektowego przez wykonawstwo, aż do fazy gwarancyjnej. BauApp wspiera klientów w zarządzaniu obiegiem dokumentacji, kartami materiałowymi, monitorowaniem czasu wykonania zadań, usterkami jak również odbiorami prac budowlanych. Można z niej korzystać z poziomu komputera, jak i mobilnie poprzez tablet lub smartfon.

Grono zadowolnych użytkowników BauApp stale rośnie, wśród nich są takie firmy jak m.in. Cavatina, CBRE, Cordia, Dekpol, Erbud, JLL, czy Grupa Unibep. Łącznie aplikacja jest wykorzystywana na kilkudzuesięciu budowach realizowanych w Polsce. Nic w tym dziwnego. Wdrożenie oprogramowania jest natychmiastowe i przynosi bardzo wymierne korzyści, szczególnie w zakresie oszczędności czasu i pieniędzy.

– Polski sektor budowlany długo czekał na cyfrowe rozwiązanie, które skutecznie ułatwi zarządzanie realizowanymi projektami, podnosząc ich rentowność. Nasza aplikacja pozwala zmniejszyć czas, wcześniej przeznaczany na czynności adminstracyjne nawet o 20%, co generuje 8 zaoszczędzonych godzin pracy w skali tygodnia. Zastosowanie oprogramowania zmniejsza też ilość poprawek wykonywanych na budowie nawet o 67%, a w finalnym rozliczeniu zwiększa efektywność całego projektu aż o 15% – mówi Adam Dalnoki, CEO firmy BauApp.

Za sukcesem BauApp stoi prostota obsługi, dzięki czemu każdy, niezależnie od zajmowanej funkcji, z łatwością poradzi sobie z obsługą aplikacji. Aplikacja jest także w pełni bezpieczna, ponieważ system reguluje dostęp do dokumentacji w zależności od uprawnień użytkowników. Dlatego też rozwiązanie ułatwia pracę nie tylko firm budowlanych, czy deweloperów prowadzących projekt, ale wszystkich podwykonawców zaangażowanych do jego realizacji. Tym bardziej, że dostęp do oprogramowania dla podwykonawców klientów BauApp jest całkowicie bezkosztowy.

Nasze oprogramowanie jest budowane specjalnie z myślą o polskich firmach. Rozwiązanie jest dostępne zarówno w polskiej wersji językowej, jak i wielu innych językach ułatwiając tym samym pracę osób innych narodowości, które zatrudnione są na polskich placach budowy. Wszystkim klientom oferujemy szkolenia, które przeprowadzamy na placu budowy, a następnie w odróżnieniu od konkurencji, lokalne wsparcie techniczne dostępne nie tylko poprzez e-mail, ale i telefonicznie oraz na miejscu. I to jest aspekt, który wyróżnia nas na rynku. Każdy z naszych partnerów może liczyć na osobistego opiekuna, darmowe treningi on-line oraz na budowach. Firmy, z którymi współpracujemy, bardzo to doceniają, podkreślając jednocześnie jak bardzo brakowało wcześniej takiego rozwiązania na rynku. Otrzymujemy informacje zwrotne, że przyczyniamy się do sukcesu naszych klientów opowiada Paweł Smolarek, Dyrektor ds. Nowych Technologii w BauApp.

Innym atutem aplikacji jest jej elastyczność i możliwość bardzo szybkiego dostosowania produktu do indywidualnych potrzeb każdego klienta.

Niezależnie z kim pracujemy i na jakiej budowie wykorzystywane jest nasze oprogramowanie, możemy nawet w ciągu 1,5 miesiąca wprowadzić nowe funkcjonalności zgodnie z życzeniami poszczególnych klientów dodaje Paweł Smolarek.

                                                                                               ***

BauApp jest twórcą aplikacji mobilnej do digitalizacji procesów administracyjnych na placach budowy. Produkty BauApp zostały zaprojektowane i są tworzone specjalnie z myślą o firmach budowlanych z Europy Środkowej. Aplikacja BauApp pozwala w nowoczesny i wydajny sposób zarządzać pracą na budowie. Moduły odpowiadające za zarządzanie dokumentami, przygotowywanie list zadań dla podwykonawców czy kontrolę jakości umożliwiają zaoszczędzenie przeciętnie nawet miliona złotych w trakcie realizacji większego projektu. Używanie BauApp w trakcie kontroli jakości pozwala skrócić czas likwidacji każdej usterki o półtorej godziny. Na przeciętnej budowie pojawia się ok. 5 tysięcy takich usterek.

Dzięki śledzeniu potrzeb użytkowników i bliskiej współpracy, powstaje unikalne i najlepiej dopasowane rozwiązanie dostępne na rynku. BauApp jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych programów budowlanych na Węgrzech, a także w Polsce. Uniwersalność aplikacji BauApp przynosi korzyści wszystkim uczestnikom procesu budow- lanego. Poprzez dopasowanie rozwiązania do klienta jest ono  wybierane zarówno przez największe firmy budowlane jak i mniejszych wykonawców.

Kontakt dla mediów:

Anna Siwek, tel: +48 664926910, e-mail: asiwek@tauber.com.pl

Joanna Sońta, tel: + 48 502575951, e-mail: jsonta@tauber.com.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów

W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.

Handel

Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.

Transport

W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.