Aplikacja mobilna do zakupów dla 10 tysięcy sklepów tradycyjnych
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
M/platform upowszechnia nową aplikację mobilną wspierającą sprzedaż w małych, tradycyjnych sklepach na terenie całego kraju. Aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy” zmienia rynek handlu tradycyjnego, oferując konsumentom szybki i wygodny dostęp do informacji o najnowszych promocjach w sklepach za rogiem.
Użytkownicy aplikacji jako pierwsi otrzymują informacje o atrakcyjnych promocjach dostępnych w tradycyjnych sąsiedzkich sklepach za rogiem. Prezentacja na mapie pozwala im sprawnie znaleźć punkt, w którym można skorzystać z wybranych promocji. Konsumenci mogą też przygotować listę zakupów i wysłać ją bezpośrednio do sklepu detalicznego, by skorzystać z usługi „zamów i odbierz” lub zamówić dostawę do domu.
„E-Mka – Twoje Zakupy” to zupełnie nowe rozwiązanie, które nie tylko rozwija cały program M/platform, ale również wprost wspiera lokalnych przedsiębiorców w wymagających czasach pandemii koronawirusa. Aplikacja jest bardzo intuicyjna, praktyczna i prosta w obsłudze. Z jednej strony pozwala znaleźć atrakcyjne promocje i robić niedrogie zakupy w małych sklepach za rogiem, a z drugiej z wyprzedzeniem zamawiać zakupy w tych sklepach i redukować czas spędzony między półkami. Przede wszystkim jest to narzędzie do sprawnej komunikacji na linii konsument-detalista – mówi Tomasz Jasinkiewicz, wiceprezes Comp Platforma Usług S.A.
M/platform to pierwsza w Polsce cyfrowa platforma usług dla handlu tradycyjnego, stworzona przez polską firmę technologiczną Comp. Dzięki platformie, niezależni właściciele sklepów tradycyjnych mogą wybierać oferty promocyjne bezpośrednio od producentów w ramach usługi M/promo+ i spośród nich sami ustalać, na które promowane produkty dadzą rabaty konsumentom. Platforma rozwija się intensywnie od ponad roku i przystąpiło do niej już ponad 10 tysięcy sklepów handlu tradycyjnego. Dzięki nowej aplikacji mobilnej, sklepy te zyskują kolejne narzędzie wspierające je na konkurencyjnym rynku, zaś konsumenci zyskują dostęp do dodatkowych korzyści.
Nowe promocje uruchomione przez sklep stają się widoczne dla konsumentów w aplikacji „e-Mka – Twoje Zakupy”. Prezentacja na mapie pozwala sprawnie wybrać punkt, w którym można skorzystać z promocji. Dla detalisty oznacza to również, że aplikacja pozwala konsumentom „odkryć” jego sklep i poznać jako dobre miejsce na niedrogie zakupy. Na chwilę obecną już ponad 8 tysięcy sklepów korzysta z tego rozwiązania.
Dotychczas większość nowoczesnych akcji promocyjnych prowadzona była tylko w ramach dużych sieci handlowych i była komunikowana odgórnie. Takie atrakcyjne promocje stały się dostępne również w niezależnych sklepach tradycyjnych dzięki M/promo+, która pozostawia właścicielom sklepów pełną swobodę działania. Oni sami decydują, kiedy wystartują z nową promocją i indywidualnie wybierają ofertę swojego sklepu. Dzięki temu, są w stanie szybciej reagować na lokalne trendy i skuteczniej przyciągać do sklepu nowych klientów. Jednak komunikacja z konsumentami w tak rozproszonym środowisku wymaga zmiany myślenia i wypracowania bardziej innowacyjnego podejścia. Takiego jak przejście na urządzenia mobilne. Dzięki aplikacji „e-Mka – Twoje Zakupy”, nawet najmniejsze sklepy tradycyjne mogą skorzystać z tej nowoczesnej technologii i zarabiać więcej – dodaje Tomasz Jasinkiewicz.
Aplikacja zawiera w sobie szereg udogodnień, dzięki którym małe, lokalne sklepy jeszcze nigdy nie były tak blisko swoich klientów. E-gazetka daje dostęp do aktualnych promocji w placówkach detalicznych, które można szybko znaleźć na mapie lub wyszukać z listy tych aktualnie dostępnych. Umożliwia także sprawdzenie godzin otwarcia oraz zapoznanie się z najważniejszymi informacjami. Ponadto, konsument może przygotować swoją listę zakupową i jeśli dana placówka świadczy również usługę „zamów i odbierz” albo „zamów do domu”, może wysłać ją bezpośrednio do sklepu i odebrać produkty na miejscu lub wybrać dostawę we wskazane przez siebie miejsce.
Korzystanie z aplikacji daje nowe możliwości nie tylko konsumentom, ale również detalistom, którzy zyskują mobilne narzędzie do sprawnej i bezpiecznej obsługi, mogą docierać do nowych klientów, a także promować swój sklep i poprawiać konkurencyjność.
Właściciele placówek handlowych mogą obsługiwać klientów na odległość oraz sprawniej konkurować ze sklepami sieciowymi, które już od dawna są obecne w kanale mobilnym. Z naszej perspektywy jest to prawdziwa rewolucja w handlu tradycyjnym. W planach mamy dalsze rozwijanie aplikacji poprzez akcje specjalne, kupony, vouchery czy programy lojalnościowe. M/platform pozwala nam doskonale definiować potrzeby lokalnego biznesu i reagować na nie poprzez wprowadzanie kolejnych udogodnień i usług wspierających prowadzenie lokalnego sklepu, a nasza aplikacja mobilna pozwala bezpośrednio dołączyć do tego procesu konsumentów z sąsiedztwa – podsumowuje Tomasz Jasinkiewicz.
Technologia M/platform pozwala drobnym, niezależnym detalistom korzystać z nowoczesnych usług cyfrowych takich, jak usługa M/promo+, która daje im dostęp do najlepszych promocji refundowanych bezpośrednio przez producentów. Właściciel sklepu zwiększa sprzedaż, nie tracąc na marży. Rozwiązanie, które wspiera aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy”, po raz pierwszy obejmuje zindywidualizowaną gazetkę dla każdego sklepu z promocjami w nowoczesnej, elektronicznej wersji. Ponadto, w czasach pandemii klienci coraz częściej realizują zakupy na zasadzie „zamów i odbierz” lub „zamów do domu”. Aplikacja pozwala tradycyjnym sklepom oferować te nowoczesne usługi w oparciu o bezpieczeństwo i zachowanie zasad higieniczno-sanitarnych.
Aplikacja „e-Mka – Twoje Zakupy” jest dostępna do pobrania bezpłatnie przez AppStore i Google Play lub na stronie www.emkatwojezakupy.pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

D. Joński: Nie wiemy, co zrobi Rosja za dwa–trzy lata. Według duńskiego wywiadu może zaatakować kraje nadbałtyckie i musimy być na to gotowi
Zdecydowana większość krajów unijnych wskazuje na potrzebę wzmocnienia zdolności obronnych Europy w obliczu coraz bardziej złożonego geopolitycznego tła. Wywiady zachodnich państw wskazują, że Rosja może rozpocząć konfrontację z NATO jeszcze przed 2030 rokiem. Biała księga w sprawie obronności europejskiej „Gotowość 2030” zakłada m.in. ochronę granic lądowych, powietrznych i morskich UE, a sztandarowym projektem ma być Tarcza Wschód. – W budzeniu Europy duże zasługi ma polska prezydencja – ocenia europoseł Dariusz Joński.
Transport
Duże magazyny energii przyspieszą rozwój transportu niskoemisyjnego w Europie. Przyszłością może być wodór służący jako paliwo i nośnik energii

Zmiany w europejskim transporcie przyspieszają. Trendem jest elektromobilność, zwłaszcza w ramach logistyki „ostatniej mili”. Jednocześnie jednak udział samochodów w pełni elektrycznych w polskich firmach spadł z 18 do 12 proc., co wpisuje się w szerszy europejski trend spowolnienia elektromobilności. Główne bariery to ograniczona liczba publicznych stacji ładowania, wysoka cena pojazdów i brak dostępu do odpowiedniej infrastruktury. – Potrzebne są odpowiednio duże magazyny taniej energii. Przyszłością przede wszystkim jest wodór – ocenia Andrzej Gemra z Renault Group.
Infrastruktura
W Polsce w obiektach zabytkowych wciąż brakuje nowoczesnych rozwiązań przeciwpożarowych. Potrzebna jest większa elastyczność w stosowaniu przepisów

Pogodzenie interesów konserwatorów, projektantów, inwestorów, rzeczoznawców i służby ochrony pożarowej stanowi jedno z największych wyzwań w zakresie ochrony przeciwpożarowej obiektów konserwatorskich. Pożary zabytków takich jak m.in. katedra Notre-Dame w Paryżu przyczyniają się do wprowadzania nowatorskich rozwiązań technicznych w zakresie ochrony przeciwpożarowej. W Polsce obowiązuje już konieczność instalacji systemów detekcji. Inwestorzy często jednak rezygnują z realizacji projektów dotyczących obiektów zabytkowych z uwagi na zmieniające się i coraz bardziej restrykcyjne przepisy czy też względy ekonomiczne.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.