Komunikaty PR

Atrakcyjna oferta na huawei.pl z okazji rozpoczęcia szkoły

2020-09-02  |  12:43
Biuro prasowe

W sklepie internetowym huawei.pl ruszyła „Akcja Edukacja”, a w niej wybrane smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki i opaski sportowe marki w atrakcyjnych cenach i zestawach. Osoby, które na starcie roku szkolnego szukają wydajnego laptopa, mogą kupić Huawei MateBook D 15 w rekomendowanej cenie 2499 zł, a na poszukujących niezawodnego smartfona czeka flagowy model Huawei Mate 30 Pro za 2299 zł.

 

W „Akcja Edukacja” znalazło się wiele urządzeń z różnych kategorii produktowych marki, a czas trwania oferty może różnić się w zależności od produktu. Wszystkie produkty oraz szczegóły oferty znajdują się na stronie: https://shop.huawei.com/pl/promo-back-to-school.html.

 

Oprócz Huawei Mate 30 Pro, w kategorii smartfonów objętych ofertą znajduje się również Huawei nova 5T w rekomendowanej cenie 1199 zł oraz Huawei P30 lite w wersji 256 GB pamięci za 999 zł. Natomiast Huawei P40 lite 5G można kupić w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3i w rekomendowanej cenie 1799 zł. Wszystkie te smartfony dostępne są do 13 września.

 

„Akcja Edukacja” daje również okazję zakupu wydajnych laptopów z serii D – Huawei MateBook D 14 można kupić w rekomendowanej cenie 2599 zł, a MateBook D 15 – 2499 zł. W ofercie można znaleźć też Huawei MateBook 13 2020 za 4999 zł oraz Huawei MateBook X Pro 2019 w cenie 3799 zł.

 

Dodatkowo, osoby, które do 13 września kupią na huawei.pl jeden z laptopów – Huawei MateBook X Pro 2020 lub Huawei MateBook 13 2020 - otrzymają unikalną koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Ta oferta dotyczy też jednego ze smartfonów – Huawei P40 Pro+. Liczba koszulek jest ograniczona.

 

W ofercie znajduje się też bogaty wybór smartwatchy, słuchawek i opasek sportowych. Huawei Watch GT 2 (42 mm) jest dostępny za 799 zł, najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2e za 599 zł, natomiast Huawei Watch GT – w cenie 499 zł. W skład oferty wchodzi również opaska sportowa Huawei Band 4, którą można teraz kupić za 129 zł. Smartwatche i opaski w nowych cenach dostępne są do 27 września.

 

Ofertę dopełniają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3, które do 27 września można kupić za 549 zł, a najnowsze FreeBuds 3i dostępne są w atrakcyjnej cenie - 399 zł. W sklepie internetowym huawei.pl ruszyła „Akcja Edukacja”, a w niej wybrane smartfony, laptopy, tablety, smartwatche, słuchawki i opaski sportowe marki w atrakcyjnych cenach i zestawach. Osoby, które na starcie roku szkolnego szukają wydajnego laptopa, mogą kupić Huawei MateBook D 15 w rekomendowanej cenie 2499 zł, a na poszukujących niezawodnego smartfona czeka flagowy model Huawei Mate 30 Pro za 2299 zł.

 

W „Akcja Edukacja” znalazło się wiele urządzeń z różnych kategorii produktowych marki, a czas trwania oferty może różnić się w zależności od produktu. Wszystkie produkty oraz szczegóły oferty znajdują się na stronie: https://shop.huawei.com/pl/promo-back-to-school.html.

 

Oprócz Huawei Mate 30 Pro, w kategorii smartfonów objętych ofertą znajduje się również Huawei nova 5T w rekomendowanej cenie 1199 zł oraz Huawei P30 lite w wersji 256 GB pamięci za 999 zł. Natomiast Huawei P40 lite 5G można kupić w zestawie z bezprzewodowymi słuchawkami Huawei FreeBuds 3i w rekomendowanej cenie 1799 zł. Wszystkie te smartfony dostępne są do 13 września.

 

„Akcja Edukacja” daje również okazję zakupu wydajnych laptopów z serii D – Huawei MateBook D 14 można kupić w rekomendowanej cenie 2599 zł, a MateBook D 15 – 2499 zł. W ofercie można znaleźć też Huawei MateBook 13 2020 za 4999 zł oraz Huawei MateBook X Pro 2019 w cenie 3799 zł.

 

Dodatkowo, osoby, które do 13 września kupią na huawei.pl jeden z laptopów – Huawei MateBook X Pro 2020 lub Huawei MateBook 13 2020 - otrzymają unikalną koszulkę z podpisem Roberta Lewandowskiego. Ta oferta dotyczy też jednego ze smartfonów – Huawei P40 Pro+. Liczba koszulek jest ograniczona.

 

W ofercie znajduje się też bogaty wybór smartwatchy, słuchawek i opasek sportowych. Huawei Watch GT 2 (42 mm) jest dostępny za 799 zł, najnowszy smartwatch Huawei Watch GT 2e za 599 zł, natomiast Huawei Watch GT – w cenie 499 zł. W skład oferty wchodzi również opaska sportowa Huawei Band 4, którą można teraz kupić za 129 zł. Smartwatche i opaski w nowych cenach dostępne są do 27 września.

 

Ofertę dopełniają bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3, które do 27 września można kupić za 549 zł, a najnowsze FreeBuds 3i dostępne są w atrakcyjnej cenie - 399 zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.