Komunikaty PR

AUVIDEA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

2024-07-11  |  13:00
Biuro prasowe

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć kluczową linię produkcyjną SMT oraz wsparcie niezbędne do rozwoju jej działalności.

 

Kiedy niemiecka firma Auvidea, wschodzący lider w dziedzinie sztucznej inteligencji, postanowiła zintegrować produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI we własnych zakładach, zwróciła się do Panasonic Factory Solutions o wsparcie w postaci linii produkcyjnych SMT. Panasonic szybko dostarczył niezbędne maszyny i ekspertyzę, co pozwoliło Auvidea spełnić natychmiastowe wymagania klientów, a także stał się kluczowym partnerem w długoterminowej ekspansji produkcji.

W szybko rozwijającym się sektorze AI firma Auvidea zyskała uznanie jako czołowy projektant i producent spersonalizowanych płytek nośnych opartych na platformie NVIDIA Jetson. Jako jedyny partner NVIDIA Elite w Europie, Auvidea dostarcza swoje produkty do aplikacji uczenia maszynowego, które rosną w zawrotnym tempie. Firma odgrywa kluczową rolę w dostarczaniu technologicznych komponentów do innowacyjnych rozwiązań AI, od usprawnienia zarządzania ruchem po rewolucję w efektywnej produkcji rolnej.

Początkowo zlecaliśmy część naszej produkcji na zewnątrz, ale szybko stało się to frustrujące, mówi Oliver Stelbrink, CTO w Auvidea GmbH. Nasze produkty są bardzo specjalistyczne i często wytwarzane w małych partiach. W rezultacie nasza produkcja była często opóźniana lub przesuwana na dalszy plan w obliczu większych projektów. Dlatego postanowiliśmy przejąć pełną kontrolę nad produkcją

W odróżnieniu od innych producentów, którzy mają długie terminy realizacji zamówień na maszyny, Panasonic natychmiast zaoferował idealne urządzenie SMT – Panasonic AM100. Modułowa maszyna Panasonic AM100 z pojedynczą głowicą potrafi precyzyjnie umieszczać szeroką gamę komponentów.

Auvidea kontynuowała rozwój, wprowadzając większą maszynę Panasonic NPM-W2. Następnie zintegrowała całą linię produkcyjną Panasonic NPM-W2 wraz z drukarką i zainstalowała oprogramowanie PanaCIM firmy Panasonic, które wspiera zarządzanie materiałami w inteligentnej fabryce.

 

Wiodące wyposażenie przemysłowe

Linia maszyn NPM-W2 zwiększa produktywność i jakość produkcji. Dzięki integracji maszyny do montażu NPM-W2, drukarki oraz procesów inspekcji, jest to jedno z najbardziej elastycznych i wszechstronnych rozwiązań pick-and-place dostępnych na rynku.

„Panasonic zawsze wspiera nas w konfiguracji systemów i szybko odpowiada na wszelkie pytania oraz potrzeby konserwacyjne. Przez sześć lat współpracy z Panasonic nigdy nie mieliśmy przestoju w linii produkcyjnej,” wyjaśnia Oliver Stelbrink, CTO Auvidea.

Patrząc w przyszłość, Auvidea widzi w Panasonic kluczowego partnera, niezbędnego do realizacji planów podwojenia zdolności produkcyjnych w ciągu najbliższych trzech lat. Nasza reputacja opiera się na zdolności do szybkiego projektowania, prototypowania, testowania i produkcji spersonalizowanych rozwiązań dla naszych klientów, którzy są liderami rewolucji AI. Panasonic był integralnym elementem naszych sukcesów w realizacji tych obietnic wielokrotnie, komentuje Stelbrink

Aby przeczytać pełną historię klienta, odwiedź: https://eu.connect.panasonic.com/gb/en/case-studies/auvidea-partners-panasonic-scale-its-fast-growing-ai-carrier-board-business

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konferencja Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu

Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.

Rolnictwo

Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.

Polityka

Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.