Komunikaty PR

AUVIDIA, OBIECUJĄCY LIDER W DZIEDZINIE AI, WSPÓŁPRACUJE Z PANASONIC

2024-07-11  |  13:00
Biuro prasowe

Przenosząc produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI do własnych zakładów, firma Auvidea potrzebowała zaufanego partnera, który mógłby dostarczyć kluczową linię produkcyjną SMT oraz wsparcie niezbędne do rozwoju jej działalności.

 

Kiedy niemiecka firma Auvidea, wschodzący lider w dziedzinie sztucznej inteligencji, postanowiła zintegrować produkcję swoich spersonalizowanych płytek nośnych AI we własnych zakładach, zwróciła się do Panasonic Factory Solutions o wsparcie w postaci linii produkcyjnych SMT. Panasonic szybko dostarczył niezbędne maszyny i ekspertyzę, co pozwoliło Auvidea spełnić natychmiastowe wymagania klientów, a także stał się kluczowym partnerem w długoterminowej ekspansji produkcji.

W szybko rozwijającym się sektorze AI firma Auvidea zyskała uznanie jako czołowy projektant i producent spersonalizowanych płytek nośnych opartych na platformie NVIDIA Jetson. Jako jedyny partner NVIDIA Elite w Europie, Auvidea dostarcza swoje produkty do aplikacji uczenia maszynowego, które rosną w zawrotnym tempie. Firma odgrywa kluczową rolę w dostarczaniu technologicznych komponentów do innowacyjnych rozwiązań AI, od usprawnienia zarządzania ruchem po rewolucję w efektywnej produkcji rolnej.

Początkowo zlecaliśmy część naszej produkcji na zewnątrz, ale szybko stało się to frustrujące, mówi Oliver Stelbrink, CTO w Auvidea GmbH. Nasze produkty są bardzo specjalistyczne i często wytwarzane w małych partiach. W rezultacie nasza produkcja była często opóźniana lub przesuwana na dalszy plan w obliczu większych projektów. Dlatego postanowiliśmy przejąć pełną kontrolę nad produkcją

W odróżnieniu od innych producentów, którzy mają długie terminy realizacji zamówień na maszyny, Panasonic natychmiast zaoferował idealne urządzenie SMT – Panasonic AM100. Modułowa maszyna Panasonic AM100 z pojedynczą głowicą potrafi precyzyjnie umieszczać szeroką gamę komponentów.

Auvidea kontynuowała rozwój, wprowadzając większą maszynę Panasonic NPM-W2. Następnie zintegrowała całą linię produkcyjną Panasonic NPM-W2 wraz z drukarką i zainstalowała oprogramowanie PanaCIM firmy Panasonic, które wspiera zarządzanie materiałami w inteligentnej fabryce.

 

Wiodące wyposażenie przemysłowe

Linia maszyn NPM-W2 zwiększa produktywność i jakość produkcji. Dzięki integracji maszyny do montażu NPM-W2, drukarki oraz procesów inspekcji, jest to jedno z najbardziej elastycznych i wszechstronnych rozwiązań pick-and-place dostępnych na rynku.

„Panasonic zawsze wspiera nas w konfiguracji systemów i szybko odpowiada na wszelkie pytania oraz potrzeby konserwacyjne. Przez sześć lat współpracy z Panasonic nigdy nie mieliśmy przestoju w linii produkcyjnej,” wyjaśnia Oliver Stelbrink, CTO Auvidea.

Patrząc w przyszłość, Auvidea widzi w Panasonic kluczowego partnera, niezbędnego do realizacji planów podwojenia zdolności produkcyjnych w ciągu najbliższych trzech lat. Nasza reputacja opiera się na zdolności do szybkiego projektowania, prototypowania, testowania i produkcji spersonalizowanych rozwiązań dla naszych klientów, którzy są liderami rewolucji AI. Panasonic był integralnym elementem naszych sukcesów w realizacji tych obietnic wielokrotnie, komentuje Stelbrink

Aby przeczytać pełną historię klienta, odwiedź: https://eu.connect.panasonic.com/gb/en/case-studies/auvidea-partners-panasonic-scale-its-fast-growing-ai-carrier-board-business

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft Biuro prasowe
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą
IT i technologie TomTom i East View Geospatial łączą siły
2024-07-11 | 17:40

TomTom i East View Geospatial łączą siły

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, oraz East View Geospatial (EVG) ogłosili dziś współpracę w zakresie dostarczania globalnych danych mapowych dla
IT i technologie Jaki model AI wybrać? Jest już specjalny benchmark
2024-07-11 | 09:32

Jaki model AI wybrać? Jest już specjalny benchmark

Salesforce wprowadził pierwszy na świecie benchmark LLM, który ma pomóc firmom w ocenie szybko rosnącej liczby dużych modeli językowych (LLM) do wykorzystania w ich systemach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Polska kolej potrzebuje zarówno nowych inwestycji, jak i realizacji prac utrzymaniowych istniejących linii. Temu do tej pory poświęcano za mało uwagi

Długość linii kolejowych w Polsce w eksploatacji wyniosła w 2023 roku 19 574 km – podał Urząd Transportu Kolejowego. W ocenie regulatora parametry linii kolejowych z roku na rok są na coraz wyższym poziomie, co wpływa na jakość realizowanych przewozów. W ocenie Adriana Furgalskiego z ZDG TOR powinniśmy więcej uwagi poświęcać pracom utrzymaniowym na kolei. Ten aspekt w dużej mierze był lekceważony, co skutkowało poważniejszymi, czyli droższymi i bardziej uciążliwymi pracami remontowymi.

Nauka

Na włączeniu komercyjnych projektów do programu Copernicus już korzystają polskie firmy. Jeszcze w tym roku na orbitę trafi największy polski układ optyczny EagleEye

Obecnie działa około 20 misji wspomagających program Copernicus, które dostarczają dane do usług działających w ramach programu. Planowanych jest kolejnych 10 służących m.in. do obserwacji lądu, badania aktywności i dynamiki oceanów, pomiaru jakości powietrza, monitorowania temperatury lądu i oceanu. Mogą wśród nich być również polskie satelity. – Nowa strategia Komisji Europejskiej i Europejskiej Agencji Kosmicznej, która włącza komercyjne systemy, to szansa dla Polski na budowę gospodarki opartej na wiedzy – ocenia Anna Burzykowska, oficer ds. innowacji w programie Copernicus Europejskiej Agencji Kosmicznej. Takim komercyjnym projektem z Polski jest satelita EagleEye, który jeszcze w tym roku ma zostać wyniesiony na orbitę.

Bankowość

Polskie banki nie zwalniają procesu digitalizacji. Wydatki na technologie stanowią nawet do 70 proc. ich kosztów

– Technologie mają w tej chwili duży wpływ na strategie biznesowe banków. Są też istotną pozycją w kosztach, w niektórych bankach wydatki na technologie stanowią nawet do 70 proc. ich całkowitych kosztów działalności – mówi dr Marek Radzikowski, wiceprezes zarządu PKO BP. Jak wskazuje, w centrum zainteresowania sektora bankowego są w tej chwili zwłaszcza te technologie, które pozwalają optymalizować obsługę klientów i podnosić jej jakość. Globalna analiza Bain & Company pokazuje, że takie inwestycje dają wymierne korzyści. Banki, które są liderami cyfryzacji, osiągają znacznie lepsze wyniki finansowe i mają bardziej lojalnych klientów niż pozostała część rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.