Bezpłatne oprogramowanie do zarządzania audio od Axis
Axis Communications właśnie wprowadził na rynek Axis Audio Manager Edge – rozwiązanie do zarządzania systemem audio wbudowanym w głośniki sieciowe Axis. Rozszerzone oprogramowanie, opracowane z myślą o obsłudze nawet 200 głośników w maksymalnie 20 strefach, przeznaczone jest dla małych i średnich lokalizacji, np. sklepów. Rozwiązanie jest dostępne jako bezpłatna aktualizacja dla wszystkich posiadaczy głośników sieciowych Axis.
Głośniki sieciowe Axis to kompleksowe, wysokojakościowe systemy audio, wspierające rozwiązania bezpieczeństwa, m.in. dzięki emitowaniu komunikatów głosowych. Oprogramowanie Axis Audio Manager Edge zawiera funkcje ułatwiające zarządzanie treścią, za pomocą których użytkownik może odpowiednio do potrzeb łączyć emitowane na żywo lub gotowe zapowiedzi, reklamy i tło muzyczne. Oprogramowanie umożliwia łatwą instalację, konfigurację i użytkowanie głośników, a także zawiera proste funkcje harmonogramu do cotygodniowego planowania treści.
Odrębne prawa dostępu dla administratorów, menedżerów treści i pozostałych użytkowników sprawiają, że poszczególnym osobom można przypisać tylko niezbędne uprawnienia, obniżając ryzyko błędów i nieprawidłowego działania systemu. Wbudowany system monitoringu i powiązany z nim pulpit do wyświetlania danych pozwalają szybko uzyskiwać informacje na temat ewentualnych problemów wymagających rozwiązania.
Najważniejsze cechy Axis Audio Manager Edge:
• Wbudowany system do zarządzania audio niewymagający dodatkowego sprzętu
• Zarządzanie nawet 200 głośnikami i 20 strefami
• Łączenie emitowanych na żywo i nagranych komunikatów z reklamami i tłem muzycznym
• Łatwe planowanie i konfigurowanie cotygodniowych treści
• Wbudowane funkcje umożliwiające monitorowanie stanu systemu
Dla systemów audio obejmujących więcej niż jedną lokalizację, w I kwartale 2021 r. zostanie udostępniona działająca w chmurze usługa zarządzania wieloma lokalizacjami Axis Audio Manager Center, która umożliwi rozbudowę systemu do kilku tysięcy lokalizacji.
Technics i Automobili Lamborghini przedstawiają system gramofonowy SL-1200M7B
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Tylko co czwarta firma planuje inwestycje zagraniczne. Ich zapał osłabia niestabilna sytuacja geopolityczna
Wartość bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich firm w 2022 roku wyniosła 28 mld euro, co stanowiło zaledwie 5 proc. krajowego PKB, podczas gdy średnia w krajach UE to aż 88 proc. PKB. To pokazuje, że rodzime przedsiębiorstwa do tej pory stosunkowo niewiele inwestowały za granicą, głównie na rynkach Unii Europejskiej i w Stanach Zjednoczonych. Barierą wciąż pozostaje dla nich m.in. brak elastycznego finansowania i wiedzy na temat korzyści, jakie może zapewnić firmie ekspansja zagraniczna. Zapał potencjalnych inwestorów osłabia też niepewna sytuacja geopolityczna. W efekcie tylko co czwarte przedsiębiorstwo rozważa obecnie zainwestowanie na międzynarodowym rynku, co jest wynikiem dużo niższym od globalnej średniej – wynika z badania przeprowadzonego przez PFR TFI.
Ochrona środowiska
Koniec „malowania trawy na zielono”. W komunikacji firm nie będzie miejsca na greenwashing [DEPESZA]
„Malowanie trawy na zielono” – to stare określenie dobrze pasuje do zjawiska greenwashingu, czyli takiej komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, która bazuje na nieprawdziwych lub zmanipulowanych deklaracjach związanych ze zgodnością prowadzonej działalności z zasadami ochrony środowiska. To nieuczciwe wobec klientów i partnerów biznesowych, a niedługo także niezgodne z prawem – podkreślili eksperci podczas panelu „Greenwashing”, jaki odbył się podczas 16. Europejskiego Kongresu Gospodarczego.
IT i technologie
Mobilne USG umożliwia dokładniejszą diagnostykę na miejscu wypadku. Z tym sprzętem jeździ coraz więcej karetek w Polsce
Badanie ultrasonograficzne jest podstawą diagnostyki w medycynie, a aparat USG znajduje się już na wyposażeniu każdego szpitala. Dzięki rozwojowi technologii urządzenia te doczekały się także mobilnej wersji, która jest łatwa w transporcie, a jednocześnie zachowuje wysokiej jakości obraz. Ten sprzęt jest coraz częściej wyposażeniem karetek ratunkowych. – W ramach umowy z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Philips dostarczył 155 takich mobilnych ultrasonografów do 90 stacji ratownictwa w całej Polsce – mówi Michał Szczechula z Philips. Teraz ratownicy szkolą się z ich obsługi.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.