Komunikaty PR

Bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i już dostępne w przedsprzedaży za 449

2020-06-01  |  15:28
Biuro prasowe

Huawei wprowadził na rynek nowe, bezprzewodowe słuchawki Huawei FreeBuds 3i, wyróżniające się wysoką jakością dźwięku, funkcją redukcji szumów oraz długim czasem pracy na jednym ładowaniu. W przedsprzedaży między 1 a 14 czerwca, FreeBuds 3i dostępne są w rekomendowanej cenie 449 zł i z prezentem – 60-dniowym dostępem do audiobooków w serwisie Audioteka. Sprzedaż regularna rozpocznie się 15 czerwca.

 

Aby uzyskać 60-dniowy bezpłatny dostęp do blisko 2000 audiobooków w serwisie Audioteka, wystarczy wejść na stronę: https://consumer.huawei.com/pl/campaign/freebuds3i-audioteka/ i tam wpisać numer seryjny (SN) słuchawek, który znajduje się na pudełku. Zostanie wygenerowany kod, który należy aktywować na stronie promo.audioteka.com i następnie zalogować się lub zarejestrować w Audiotece. Kod trzeba wygenerować do 17 czerwca, a aktywować najpóźniej do 30 września.

 

Huawei przygotował również konkurs dla fanów w Społeczności Huawei, w którym do wygrania są najnowsze FreeBuds 3i. Aby je zdobyć, należy odpowiedzieć na pytanie na stronie: https://consumer.huawei.com/pl/community/details/Uwolnij-si%c4%99-w-czerwcu:-Testuj-najnowsze-Freebuds-3i/topicId_28676/. Autorzy najbardziej kreatywnych odpowiedzi zostaną nagrodzenia bezprzewodowymi słuchawkami. Osoby, które otrzymają FreeBuds 3i, po tygodniu użytkowania, będą zobowiązani do pozostawienia opinii o nich. Szczegóły konkursu i regulamin znajdują się na stronie.

 

Redukcja szumów i krystalicznie czysty dźwięk

Bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i wykorzystują technologię podwójnego mikrofonu ANC, który umożliwia aktywną redukcję szumów aż do 32 decybeli. Dzięki temu prowadzenie rozmów, słuchanie muzyki czy audiobooków jest możliwe nawet w miejscach z wysokim natężeniem hałasu. Przykładowo, natężenie dźwięku na ulicy, w autobusie czy metrze może dochodzić nawet do 90 decybeli – ludzkie ucho najlepiej reaguje na natężenie, które nie przekracza 35 decybeli. Powyżej tej normy pojawia się zmęczenie i dekoncentracja.

Za najwyższą jakość dźwięku w Huawei FreeBuds 3i odpowiada również czuły przetwornik dynamiczny o średnicy 10 mm.

 

Ergonomiczny kształt i długi czas pracy

Komfort użytkowania zapewniają ergonomiczne, stożkowe wkładki douszne, które dopasowują się do kształtu ucha, dzięki czemu słuchawki pozostają na swoim miejscu nawet podczas intensywnych ćwiczeń, jazdy na rowerze czy biegania.

 

Huawei FreeBuds 3i wyróżniają się również długim czasem działania na jednym ładowaniu. Naładowane do pełna słuchawki pozwalają na 2,5 godziny rozmów lub 3,5 godziny odtwarzania muzyki czy audiobooków. Etui, w którym przechowywane są słuchawki, pełni również funkcję powerbanka, dzięki któremu słuchawki mogą odtwarzać muzykę nawet do 14,5 godziny.

 

Obsługa słuchawek jest bardzo prosta – dwukrotne dotknięcie lewej słuchawki włącza lub zatrzymuje muzykę. Odtwarzanie zostaje też automatycznie wstrzymane w momencie wyjęcia słuchawki i wznowione po jej ponownym włożeniu. Aby wyłączyć aktywną redukcję szumów wystarczy dotknąć i przytrzymać prawą słuchawkę. Gesty można spersonalizować w aplikacji Huawei AI Life – aplikacja pozwala również śledzić poziom naładowania urządzenia.

 

Bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i spełniają normę IPX4, dzięki czemu nie ulegną uszkodzeniu nawet podczas zamoczenia czy zakurzenia, na przykład w czasie intensywnego deszczu. FreeBuds 3i razem z etui ładującym ważą jedynie 51 gramów. Ładowanie etui odbywa się za pomocą USB typu C, a łączenie słuchawek ze smartfonem – poprzez Bluetooth 5.0.

 

Huawei FreeBuds 3i z 60-dniowym dostępem do Audioteki można kupić w przedsprzedaży do 14 czerwca w rekomendowanej cenie 449 zł w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach: Empik, Media Expert, RTV Euro AGD, Media Markt, x-kom, Komputronik, Neonet. Sprzedaż regularna rozpocznie się 15 czerwca.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-15 | 01:00

Jak wysłać wrażliwe dane, aby nie wpadły w niepowołane ręce

Technologie zajęły tak istotną rolę w naszym życiu, że korzystamy z nich intuicyjnie, nie zwracając na to zbyt dużej uwagi, niemalże bezwiednie. Informacje o naszym stanie zdrowia, finansach, wyjazdach, czy życiu rodzinnym nieustannie
IT i technologie Sony zapowiada kamerę PTZ 4K 60p - BRC-AM7
2024-04-12 | 11:45

Sony zapowiada kamerę PTZ 4K 60p - BRC-AM7

Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie na rynek flagowej kamery PTZ (pan-tilt-zoom) 4K 60p z wbudowanym obiektywem: BRC-AM7. Nowy model jest wyposażony w technologię automatycznego
IT i technologie Sony na targach NAB 2024
2024-04-12 | 11:15

Sony na targach NAB 2024

Firma Sony przygotowuje się do targów NAB 2024, gdzie zaprezentuje rozwiązania z takich dziedzin jak: produkcja zdalna, przetwarzanie obrazu, systemy audio, przetwarzanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.