Komunikaty PR

Biznes online w 72h

2020-04-10  |  13:50
Kontakt
Piotr Krynicki
Okaeri Consulting

ul. Łowicka 58/3
02-531 Warszawa
piotr.krynicki|okpr.pl| |piotr.krynicki|okpr.pl
+48 605 284 502
okpr.pl

W świecie sprzedaży online czas liczy się w sekundach – tylko kilka chwil dzieli moment wpisania nazwy produktu w wyszukiwarkę i wejścia na stronę sprzedawcy od decyzji konsumenta o finalnym zakupie produktu lub zamówieniu usługi. Brak przejrzystej strony, dobrze działającego e-sklepu, szybkiej możliwości kontaktu z konsultantem przez telefon, formularz lub czat, może doprowadzić do straty klienta, a w dłuższym czasie… utraty płynności biznesu. 

Telefon w dobie Internetu?!

Sprawnie działająca komunikacja z Klientem to podstawa efektywnego e-Biznesu. Jednak jak się okazuje, żadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie sprowadzić całego procesu obsługi klienta do witryny internetowej. Równolegle do wyżu popularności e-commerce w marcu tego roku, liczba połączeń telefonicznych wykonanych przez Polaków wzrosła o 100 proc. – jak wynika z rachunków Spicy Mobile. To, jak ważny jest bezpośredni kontakt z klientem i umożliwienie mu od ręki rozwiązania wątpliwości czy uzyskania informacji, pokazują firmy, które natychmiast powołały wirtualne biura telefoniczne. Znane marki, jak np. Vistula czy Wólczanka, ale też ubezpieczyciele czy banki, wręcz zachęcają do kontaktu telefonicznego. W ten sposób ich konsultanci mogą najlepiej dobrać usługę lub towar, w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Zwrot ku „retro” telefonom widać też już bardzo wyraźnie w branży FMCG, gdzie np. wiele sklepów z winem oferuje skompletowanie „skrzynki” na zamówienie, w drodze osobistej konsultacji ze sprzedawcą.

Połączenie głosowe to idealne narzędzie dla każdej firmy, by wytworzyć pozytywną, emocjonalną więź z klientem i w oparciu o nią budować oraz personalizować sprzedaż – tak, by obydwie strony były maksymalnie zadowolone z efektów. – mówi Monika Jóźwiak, Operations Director w Marketing Master. - System, który opracowaliśmy pozwala nie tylko na postawienie wirtualnej obsługi telefonicznej klientów wraz z całym systemem monitorowania połączeń w 72h, ale także na sprawdzenie skąd dokładnie trafiają do nas klienci. Mamy możliwość dokładnej analizy każdego leada i skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych związanych nie tylko z połączeniami telefonicznymi. – wyjaśnia.

Szybkie udzielenie informacji przez konsultanta telefonicznego to jednak nie wszystko. Konsumenci, zmęczeni izolacją we własnych domach, dążą do kontaktu z innymi i zbudowania poczucia pewnej „normalności”. Psychologia wspiera renesans roli telefonu w efektywnej sprzedaży.

Zdalne biuro pracy       

Marketing Master Software jest narzędziem w 100 proc. opartym na chmurze, dzięki czemu możliwa jest jego implementacja zdalna w 72 godziny, bez konieczności osobistej instalacji i synchronizacji z fizycznymi urządzeniami firmy. Wszystkie czynności realizowane są poprzez autorski system, generujący automatyczny podgląd raportów z przeprowadzonych rozmów z Klientami. Co istotne w czasach masowej pracy zdalnej, program funkcjonuje dzięki połączeniom realizowanym przez Internet. Pracodawcom daje to pewność, że wszystkie operacje wykonywane są w zgodzie z przepisami RODO, a pracownikom – że w ramach home office nie korzystają z prywatnych numerów telefonów. 

W ramach usprawnienia pracy zespołów obsługi klienta, spółka Marketing Master może zaproponować także wdrożenie dedykowanego Chatbota, który ma za zadanie przejąć odpowiadanie na najpopularniejsze pytania zadawane przez Klientów.  

- Patrząc na bieżącą sytuację i zmagania przedsiębiorców próbujących łączyć różne narzędzia do komunikacji z Klientami, dostosowaliśmy nasze propozycje tak, aby móc nawet w 72h przenieść działania firmy do sieci.
Wiemy, jak cenny jest czas, gdy każdy dzień bez płynnego działania to ogromne straty dla przedsiębiorstwa. 

– dodaje Monika Jóźwiak z Marketing Master. 

 

 

 

 

_________

Spółka Marketing Master jest polskim producentem autorskiego oprogramowania do obsługi i optymalizacji pracy wirtualnych biur obsługi klienta, a także pomiaru efektywności działań marketingowych. Najważniejszym produktem spółki jest rozwijany od 2015 roku program Marketing Master Software, Prócz monitorowania ruchu telefonicznego, oprogramowanie   oferuje rozwiązania z zakresu automatycznego pomiaru skuteczności reklam w czasie rzeczywistym. Umożliwia to innowacyjne powiązanie technologii call trackingu z narzędziami zarządzania kampaniami, takimi jak np. GoogleAds, w ramach jednego programu. Flagowy produkt Marketing Master można wdrożyć w firmie dowolnego rozmiaru nawet w 72h – po których program jest w pełni gotowości operacyjnej.
Spółka w ofercie posiada również szyte na miarę chatboty.

Więcej informacji: www.marketingmaster.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-04-15 | 01:00

Jak wysłać wrażliwe dane, aby nie wpadły w niepowołane ręce

Technologie zajęły tak istotną rolę w naszym życiu, że korzystamy z nich intuicyjnie, nie zwracając na to zbyt dużej uwagi, niemalże bezwiednie. Informacje o naszym stanie zdrowia, finansach, wyjazdach, czy życiu rodzinnym nieustannie
IT i technologie Sony zapowiada kamerę PTZ 4K 60p - BRC-AM7
2024-04-12 | 11:45

Sony zapowiada kamerę PTZ 4K 60p - BRC-AM7

Firma Sony zapowiedziała wprowadzenie na rynek flagowej kamery PTZ (pan-tilt-zoom) 4K 60p z wbudowanym obiektywem: BRC-AM7. Nowy model jest wyposażony w technologię automatycznego
IT i technologie Sony na targach NAB 2024
2024-04-12 | 11:15

Sony na targach NAB 2024

Firma Sony przygotowuje się do targów NAB 2024, gdzie zaprezentuje rozwiązania z takich dziedzin jak: produkcja zdalna, przetwarzanie obrazu, systemy audio, przetwarzanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zmiany klimatu coraz mocniej uderzają w polskie rolnictwo. W adaptacji wspierają rolników nowe technologie

60 proc. polskich rolników ocenia, że zmiany klimatu mają już duży wpływ na kondycję sektora. 75 proc. z nich obawia się skutków suszy i innych ekstremalnych zjawisk pogodowych, takich jak huraganowe wiatry, grad czy nawalne deszcze. Co trzeci ocenia, że zmiany klimatu są obecnie dużym zagrożeniem dla bezpieczeństwa żywnościowego – wynika z raportu opublikowanego w ubiegłym roku przez Instytut Spraw Publicznych. Eksperci wskazują, że adaptacja do zmian klimatycznych jest niezbędna, żeby utrzymać zarówno rentowność gospodarstw rolnych, jak i ciągłość produkcji żywności. Rolników w coraz większym stopniu wspierają w tym nowe technologie.

Transport

Mocny wzrost sprzedaży paliw płynnych w 2023 roku. W tym roku popyt napędzą nowe inwestycje

W ubiegłym roku sumaryczny popyt na paliwa płynne w Polsce zwiększył się o 6 proc., przy czym popyt na główne paliwa transportowe – benzyny, olej napędowy i gaz LPG – wzrósł o 7 proc. Przełożyło się to na rekordowe wpływy, które branża wpłaciła do budżetu państwa. Daniny od sprzedaży paliw wyniosły w ub.r. łącznie ponad 93 mld zł – wynika z podsumowania POPiHN. Krajową konsumpcję paliw wspomagała w ubiegłym roku m.in. turystyka paliwowa i znaczna liczba samochodów na ukraińskich tablicach rejestracyjnych poruszających się po polskich drogach. Ten rok, w opinii ekspertów, może się okazać jeszcze lepszy. Zapotrzebowanie na paliwa będą napędzać nowe inwestycje rozpoczynane dzięki środkom z UE.

Handel

Rynek dań gotowych z silnym potencjałem wzrostu. Producent makaronów przyspiesza rozwój w tym obszarze

Notowany na GPW producent makaronów i dań gotowych ma za sobą bardzo udany rok i szykuje się na kolejne inwestycje. Grupa zamierza intensywnie się rozwijać w segmencie dań gotowych, w którym dostrzega duży potencjał, i ma ambicję, żeby pozostać liderem tego rynku. Pod koniec tego roku planuje poszerzyć swoje portfolio w tym obszarze. Nie wyklucza także przejęcia firmy z segmentu dań gotowych, bo organiczny rozwój spółki, zgodnie ze strategią, ma być wspierany przez akwizycje na rynku spożywczym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.