Komunikaty PR

Biznes online w 72h

2020-04-10  |  13:50
Kontakt
Piotr Krynicki
Okaeri Consulting

ul. Łowicka 58/3
02-531 Warszawa
piotr.krynicki|okpr.pl| |piotr.krynicki|okpr.pl
+48 605 284 502
okpr.pl

W świecie sprzedaży online czas liczy się w sekundach – tylko kilka chwil dzieli moment wpisania nazwy produktu w wyszukiwarkę i wejścia na stronę sprzedawcy od decyzji konsumenta o finalnym zakupie produktu lub zamówieniu usługi. Brak przejrzystej strony, dobrze działającego e-sklepu, szybkiej możliwości kontaktu z konsultantem przez telefon, formularz lub czat, może doprowadzić do straty klienta, a w dłuższym czasie… utraty płynności biznesu. 

Telefon w dobie Internetu?!

Sprawnie działająca komunikacja z Klientem to podstawa efektywnego e-Biznesu. Jednak jak się okazuje, żadne przedsiębiorstwo nie jest w stanie sprowadzić całego procesu obsługi klienta do witryny internetowej. Równolegle do wyżu popularności e-commerce w marcu tego roku, liczba połączeń telefonicznych wykonanych przez Polaków wzrosła o 100 proc. – jak wynika z rachunków Spicy Mobile. To, jak ważny jest bezpośredni kontakt z klientem i umożliwienie mu od ręki rozwiązania wątpliwości czy uzyskania informacji, pokazują firmy, które natychmiast powołały wirtualne biura telefoniczne. Znane marki, jak np. Vistula czy Wólczanka, ale też ubezpieczyciele czy banki, wręcz zachęcają do kontaktu telefonicznego. W ten sposób ich konsultanci mogą najlepiej dobrać usługę lub towar, w zależności od indywidualnych potrzeb klienta. Zwrot ku „retro” telefonom widać też już bardzo wyraźnie w branży FMCG, gdzie np. wiele sklepów z winem oferuje skompletowanie „skrzynki” na zamówienie, w drodze osobistej konsultacji ze sprzedawcą.

Połączenie głosowe to idealne narzędzie dla każdej firmy, by wytworzyć pozytywną, emocjonalną więź z klientem i w oparciu o nią budować oraz personalizować sprzedaż – tak, by obydwie strony były maksymalnie zadowolone z efektów. – mówi Monika Jóźwiak, Operations Director w Marketing Master. - System, który opracowaliśmy pozwala nie tylko na postawienie wirtualnej obsługi telefonicznej klientów wraz z całym systemem monitorowania połączeń w 72h, ale także na sprawdzenie skąd dokładnie trafiają do nas klienci. Mamy możliwość dokładnej analizy każdego leada i skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych związanych nie tylko z połączeniami telefonicznymi. – wyjaśnia.

Szybkie udzielenie informacji przez konsultanta telefonicznego to jednak nie wszystko. Konsumenci, zmęczeni izolacją we własnych domach, dążą do kontaktu z innymi i zbudowania poczucia pewnej „normalności”. Psychologia wspiera renesans roli telefonu w efektywnej sprzedaży.

Zdalne biuro pracy       

Marketing Master Software jest narzędziem w 100 proc. opartym na chmurze, dzięki czemu możliwa jest jego implementacja zdalna w 72 godziny, bez konieczności osobistej instalacji i synchronizacji z fizycznymi urządzeniami firmy. Wszystkie czynności realizowane są poprzez autorski system, generujący automatyczny podgląd raportów z przeprowadzonych rozmów z Klientami. Co istotne w czasach masowej pracy zdalnej, program funkcjonuje dzięki połączeniom realizowanym przez Internet. Pracodawcom daje to pewność, że wszystkie operacje wykonywane są w zgodzie z przepisami RODO, a pracownikom – że w ramach home office nie korzystają z prywatnych numerów telefonów. 

W ramach usprawnienia pracy zespołów obsługi klienta, spółka Marketing Master może zaproponować także wdrożenie dedykowanego Chatbota, który ma za zadanie przejąć odpowiadanie na najpopularniejsze pytania zadawane przez Klientów.  

- Patrząc na bieżącą sytuację i zmagania przedsiębiorców próbujących łączyć różne narzędzia do komunikacji z Klientami, dostosowaliśmy nasze propozycje tak, aby móc nawet w 72h przenieść działania firmy do sieci.
Wiemy, jak cenny jest czas, gdy każdy dzień bez płynnego działania to ogromne straty dla przedsiębiorstwa. 

– dodaje Monika Jóźwiak z Marketing Master. 

 

 

 

 

_________

Spółka Marketing Master jest polskim producentem autorskiego oprogramowania do obsługi i optymalizacji pracy wirtualnych biur obsługi klienta, a także pomiaru efektywności działań marketingowych. Najważniejszym produktem spółki jest rozwijany od 2015 roku program Marketing Master Software, Prócz monitorowania ruchu telefonicznego, oprogramowanie   oferuje rozwiązania z zakresu automatycznego pomiaru skuteczności reklam w czasie rzeczywistym. Umożliwia to innowacyjne powiązanie technologii call trackingu z narzędziami zarządzania kampaniami, takimi jak np. GoogleAds, w ramach jednego programu. Flagowy produkt Marketing Master można wdrożyć w firmie dowolnego rozmiaru nawet w 72h – po których program jest w pełni gotowości operacyjnej.
Spółka w ofercie posiada również szyte na miarę chatboty.

Więcej informacji: www.marketingmaster.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Myrna Soto nowym doradcą strategicznym w Vectra AI Biuro prasowe
2022-08-11 | 11:00

Myrna Soto nowym doradcą strategicznym w Vectra AI

Myrna Soto będzie pełnić funkcję kluczowego doradcy zespołu kierowniczego i zarządu Vectra AI. Dzięki ponad trzydziestoletniemu doświadczeniu w branży IT i w zakresie
IT i technologie Sukces gry Dinosaur Fossil Hunter widoczny w wynikach Pyramid Games
2022-08-11 | 10:00

Sukces gry Dinosaur Fossil Hunter widoczny w wynikach Pyramid Games

Sukces gry Dinosaur Fossil Hunter widoczny w wynikach Pyramid Games: ponad trzykrotny wzrost przychodów netto r/r po Q2 2022 Po sukcesie gry Dinosaur Fossil Hunter Pyramid Games
IT i technologie PowerWalker VI MS - seria sprawdzonych biurowych zasilaczy UPS
2022-08-11 | 09:50

PowerWalker VI MS - seria sprawdzonych biurowych zasilaczy UPS

PowerWalker VI MS to seria biurowych zasilaczy awaryjnych, które wyróżniają się m.in. ośmioma gniazdami czy wbudowanym regulatorem napięcia. W skład tej rodziny

Transmisje online

Więcej ważnych informacji

Złote Spinacze 2022

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branżę modową czekają rewolucyjne zmiany. Formuła fast fashion odejdzie do lamusa

– Idealny model biznesowy w branży modowej to zero waste, który nie stosuje surowców naturalnych, tylko wtórne. Bardzo dobry jakościowo i przez to drogi, w związku z czym konsumenci kupują te produkty rzadziej. I moim zdaniem w ciągu maksymalnie 20 lat dojdziemy właśnie do takiego modelu. Zmuszą nas do tego kwestie środowiskowe – prognozuje dr Magdalena Płonka, dyrektorka Międzynarodowej Szkoły Kostiumografii i Projektowania Ubioru w Warszawie. Jak podkreśla, marki z segmentu tzw. fast fashion już doskonale wiedzą, że ich formuła biznesowa się kończy. Dlatego w nadchodzących latach ten rynek czeka transformacja, bo szybka moda generuje dziś olbrzymie problemy społeczne i środowiskowe.

Prawo

W Polsce jest ponad milion legalnie pracujących cudzoziemców. Kontrole Inspekcji Pracy wciąż wykazują nieprawidłowości w tym zakresie

Liczba obcokrajowców na polskim rynku pracy szybko rośnie. Najliczniejszą grupą są już od lat obywatele Ukrainy, których teraz dodatkowo przybywa w związku z wojną za wschodnią granicą. Z danych MRiPS wynika, że na koniec lipca 736 tys. Ukraińców pracowało i odprowadzało składki. Kontrole Państwowej Inspekcji Pracy w zakresie legalności zatrudnienia cudzoziemców wciąż wykazują szereg nieprawidłowości i nadużyć, jednak ich skala nie wzrosła znacząco w ostatnich miesiącach wraz z napływem większej liczby Ukraińców. 

Farmacja

Ministerstwo Zdrowia analizuje możliwości rozszerzenia roli farmaceutów. Część nowych zadań może trafić do koszyka świadczeń gwarantowanych

Pilotaż przeglądów lekowych czy szczepienia ochronne to przykłady nowych zadań realizowanych przez farmaceutów. Eksperci pracujący w specjalnym zespole w ubiegłym roku wskazali siedem takich usług, które mogłyby być z powodzeniem wdrażane w aptekach. Rozszerzenie uprawnień farmaceutów wiąże się również z wyceną świadczeń i włączaniem ich do koszyka świadczeń refundowanych, choć niewykluczone, że niektóre usługi byłyby dostępne prywatnie. 

Współpraca

Obsługa konferencji prasowych

Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.