Komunikaty PR

Biznesowe zadania sprzedażowe pod kontrolą? Poznaj system SFA

2024-07-09  |  13:00
Biuro prasowe
Freepik
Automatyzacja działań handlowych jest dziś jednym z najważniejszych czynników w przedsiębiorstwie. Dzięki temu można poprawić efektywność działu sprzedaży i skrócić cykle handlowe, a także ulepszyć organizację pracy oraz komunikację między pracownikami. Chcesz skutecznie zarządzać pracą swoich handlowców? Rozważ system SFA – nowoczesne narzędzie o szerokim zakresie korzyści.
 
SFA dla Twojej firmy
 
Sales Force Automation (SFA) to technologia wspierająca zarządzanie sprzedażą realizowaną przez rozproszone zespoły handlowe. Dzięki automatyzacji procesy sprzedażowe są znacznie płynniejsze, co pozwala skutecznie wyeliminować ręczne zadania. Innowacyjny system SFA to propozycja marki Infinite dedykowana średnim i dużym przedsiębiorstwom. Z rozwiązania skorzystają zarówno managerowie firm, jak i pracownicy mobilni, mogąc efektywnie wykorzystać czas pracy i spełniać się na swoich stanowiskach.
 
Korzyści dla użytkowników
 
W pracy handlowca wykonuje się wiele rutynowych zadań. Automatyzacja tych procesów przekłada się na wzrost obrotów firmy, pozwalając skoncentrować swoje działania na efektywnej sprzedaży. Jakie korzyści wynikają z użytkowania systemu SFA?
● sprawne zarządzanie celami handlowymi (zarówno krótko-, jak i długoterminowymi),
● kompleksowa kontrola działań podległych pracowników,
● wgląd w bieżącą sytuację na obsługiwanym przez handlowców obszarze,
● ograniczenie ręcznej pracy,
● oszczędność czasu dzięki raportowaniu na bieżąco.
 
SFA to funkcjonalny system, który doskonale sprawdzi się w firmach, których struktura bazuje na rozproszonych działach sprzedaży. Użytkując narzędzie, można sprawnie zarządzać kartoteką kontrahentów, asortymentem oraz aktualną ofertą, a także planować codzienną pracę na podstawie wbudowanego kalendarza zadań.
 
System SFA – funkcjonalności
 
Narzędzie marki Infinite jest niezawodnym wsparciem procesów sprzedażowych, które umożliwia obsługę tworzenia zamówień i sprzedaży bezpośredniej. Za pomocą platformy można przyjmować zgłoszenia dotyczące wymiany i zwrotów towaru, rejestrować dowolne wnioski od klientów, a także obsługiwać mobilne magazynki handlowców.
 
Narzędzie pozwala także na rejestrację wydatków pracownika związanych z pracą i monitoring tras oraz przebiegu auta służbowego. Ponadto system SFA umożliwia tworzenie raportów i analiz, a także eksport tych danych do plików w formacie XLS i HTML. Wniosek? Poprawa efektywności pracy i dostęp do wiarygodnych informacji, które przekładają się na wyższej jakości decyzje biznesowe.
 
Wspieraj sprzedaż z Infinite
 
SFA to nowoczesna platforma B2B i jedno z wielu rozwiązań marki Infinite. Firma z ponad 20-letnim doświadczeniem oferuje narzędzia, które są niezawodne podczas codziennej pracy w średnich i dużych przedsiębiorstwach. Dzięki propozycjom marki automatyzacja zadań przebiega sprawniej, a firmowe zyski i satysfakcja z pracy regularnie wzrastają. Chcesz zwiększyć swoją sprzedaż? Wybierz ewolucyjny system SFA i zapewnij skuteczne wsparcie dla firmowych procesów sprzedażowych, które realizuje Twój zespół.
 
Źródło informacji: Infinite IT Solutions
 
Materiał promocyjny
Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia Biuro prasowe
2025-06-25 | 03:00

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Wyciek danych, ataki przeciążające stronę (DDoS), złośliwe oprogramowanie, phishing. Dziś wojna w cyberprzestrzeni dotyczy nie tylko infrastruktury krytycznej czy wielkich
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom

Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.

Transport

37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.

Prawo

Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.