Branża e-commerce wkracza na Beesfund!
Firma CStore S.A. tworzy oprogramowanie dla sklepów internetowych i platform B2B. Rozwiązanie jest ukierunkowane na automatyzację procesów sprzedażowych poprzez integrację z ERP, WMS oraz wieloma kanałami sprzedaży. Oprogramowanie powoduje znaczną oszczędność czasu zespołu sprzedażowego (nawet do 75%) poprzez zautomatyzowane wykonywanie powtarzalnych zadań.
Firma odpowiada na potrzeby rynku e-commerce, który przeżywa szczególny rozkwit w dobie pandemii.
W przeciwieństwie do innych branż, sektor sklepów internetowych rozwinął się na niespotykaną wcześniej skalę. Klienci chętnie korzystają z e-zakupów, które obecnie są postrzegane jako bezpieczniejsze. Co więcej, wysoka jakość obsługi sprawia, że odbiorcy nie czują już potrzeby odwiedzania punktów. stacjonarnych. Przykładowo, w kwietniu sprzedaż u wielu naszych klientów wzrosła o ponad 100%! - mówi Dawid Paszek, CEO CStore.
Cele zbiórki
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła kontynuować umacnianie swojej pozycji na rynku, przyspieszyć rozwój systemu i dodawanie do niego kolejnych funkcji. CStore chce także powiększyć zespół specjalistów, szczególnie tych odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Istotnym celem jest również dotarcie do jak największej grupy odbiorców poprzez rozbudowane działania marketingowe.
Kilka słów o CStore
CStore tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży e-commerce. Przez 16 lat zrealizowali ponad 700 projektów dla klientów z różnych sektorów. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, autorskie oprogramowanie firmy znajduje zastosowanie na coraz szerszą skalę. Inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranej ścieżki, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom zyskać wiele bonusów. Oferowane pakiety akcji zawierają m.in. możliwość uczestniczenia w webinarach czy zniżki na abonament oprogramowania.
CStore S.A. do dnia 30.06.2023 planuje debiut na rynku NewConnect. W przypadku braku debiutu spółka zobowiązuje się do odkupienia akcji od zainteresowanych inwestorów z uwzględnieniem 20% rocznego oprocentowania.
Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony
Najlepsze narzędzie dla ery komputerów AI. Jak wybrać laptopa AI?
Znaczniki RFID w produkcji opakowań i etykiet - coś, co pokochają klienci
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Wylesianie jedną z głównych przyczyn zmian klimatu. Coraz więcej podmiotów angażuje się w ich ochronę
Ze względu na różnorodną i szczególnie istotną rolę, jaką pełnią lasy, coraz więcej mówi się o potrzebie wzmocnienia ich ochrony. Wylesianie i degradacja lasów są bowiem jednymi z głównych czynników, które przyspieszają zachodzącą globalnie zmianę klimatu. W działania na rzecz ochrony lasów angażują się również firmy. Jedną z inicjatyw, która w tym pomaga, jest certyfikacja lasów poświadczająca, że pochodzące z nich drewno jest pozyskiwane z poszanowaniem przyrody i ludzi z nimi związanych. Rozpoczynający się właśnie Tydzień Lasów FSC to dla tych firm okazja, by pokazać swoje działania na rzecz ochrony lasów, a jednocześnie edukować swoich klientów w tym zakresie.
Konsument
Właściciele mieszkań obawiają się nierzetelnych najemców. Rynek najmu profesjonalizuje się bardzo powoli
Po dwucyfrowych wzrostach stawek najmu w dużych miastach z okresu dużego napływu uchodźców z Ukrainy rynek wpadł w stagnację. W I kwartale 2024 roku średnie ceny transakcyjne najmu spadły, a inwestycja w mieszkanie na wynajem nieco straciła na atrakcyjności. Na rozproszonym polskim rynku wciąż dominują indywidualni właściciele i problemem dla nich jest znalezienie rzetelnego lokatora. W razie konfliktu z najemcą wynajmujący zostaje bowiem na lata z zamrożonym majątkiem. Pomóc mogłyby arbitraże zamiast postępowań sądowych oraz dalsza profesjonalizacja rynku.
Farmacja
Część kosmetyków może być groźna dla kobiet w ciąży. Zwiększają ryzyko nadciśnienia
Fenole i parabeny, obecne powszechnie w mydłach, emulsjach, produktach do makijażu, filtrach ochronnych czy produktach higieny osobistej, podnoszą ryzyko nadciśnienia u kobiet w ciąży – alarmują naukowcy z Northeastern University w Bostonie w stanie Massachusetts. To o tyle istotne, że kobiety średnio korzystają codziennie z 12 produktów higieny osobistej. Naukowcy podkreślają, że powinny rozważyć rezygnację z niektórych rodzajów kosmetyków, ale nie rozwiązuje to problemu.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.