Branża e-commerce wkracza na Beesfund!
Firma CStore S.A. tworzy oprogramowanie dla sklepów internetowych i platform B2B. Rozwiązanie jest ukierunkowane na automatyzację procesów sprzedażowych poprzez integrację z ERP, WMS oraz wieloma kanałami sprzedaży. Oprogramowanie powoduje znaczną oszczędność czasu zespołu sprzedażowego (nawet do 75%) poprzez zautomatyzowane wykonywanie powtarzalnych zadań.
Firma odpowiada na potrzeby rynku e-commerce, który przeżywa szczególny rozkwit w dobie pandemii.
W przeciwieństwie do innych branż, sektor sklepów internetowych rozwinął się na niespotykaną wcześniej skalę. Klienci chętnie korzystają z e-zakupów, które obecnie są postrzegane jako bezpieczniejsze. Co więcej, wysoka jakość obsługi sprawia, że odbiorcy nie czują już potrzeby odwiedzania punktów. stacjonarnych. Przykładowo, w kwietniu sprzedaż u wielu naszych klientów wzrosła o ponad 100%! - mówi Dawid Paszek, CEO CStore.
Cele zbiórki
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła kontynuować umacnianie swojej pozycji na rynku, przyspieszyć rozwój systemu i dodawanie do niego kolejnych funkcji. CStore chce także powiększyć zespół specjalistów, szczególnie tych odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Istotnym celem jest również dotarcie do jak największej grupy odbiorców poprzez rozbudowane działania marketingowe.
Kilka słów o CStore
CStore tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży e-commerce. Przez 16 lat zrealizowali ponad 700 projektów dla klientów z różnych sektorów. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, autorskie oprogramowanie firmy znajduje zastosowanie na coraz szerszą skalę. Inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranej ścieżki, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom zyskać wiele bonusów. Oferowane pakiety akcji zawierają m.in. możliwość uczestniczenia w webinarach czy zniżki na abonament oprogramowania.
CStore S.A. do dnia 30.06.2023 planuje debiut na rynku NewConnect. W przypadku braku debiutu spółka zobowiązuje się do odkupienia akcji od zainteresowanych inwestorów z uwzględnieniem 20% rocznego oprocentowania.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.