Branża e-commerce wkracza na Beesfund!
Firma CStore S.A. tworzy oprogramowanie dla sklepów internetowych i platform B2B. Rozwiązanie jest ukierunkowane na automatyzację procesów sprzedażowych poprzez integrację z ERP, WMS oraz wieloma kanałami sprzedaży. Oprogramowanie powoduje znaczną oszczędność czasu zespołu sprzedażowego (nawet do 75%) poprzez zautomatyzowane wykonywanie powtarzalnych zadań.
Firma odpowiada na potrzeby rynku e-commerce, który przeżywa szczególny rozkwit w dobie pandemii.
W przeciwieństwie do innych branż, sektor sklepów internetowych rozwinął się na niespotykaną wcześniej skalę. Klienci chętnie korzystają z e-zakupów, które obecnie są postrzegane jako bezpieczniejsze. Co więcej, wysoka jakość obsługi sprawia, że odbiorcy nie czują już potrzeby odwiedzania punktów. stacjonarnych. Przykładowo, w kwietniu sprzedaż u wielu naszych klientów wzrosła o ponad 100%! - mówi Dawid Paszek, CEO CStore.
Cele zbiórki
Dzięki pozyskanym środkom, firma będzie mogła kontynuować umacnianie swojej pozycji na rynku, przyspieszyć rozwój systemu i dodawanie do niego kolejnych funkcji. CStore chce także powiększyć zespół specjalistów, szczególnie tych odpowiedzialnych za sprzedaż i obsługę klienta. Istotnym celem jest również dotarcie do jak największej grupy odbiorców poprzez rozbudowane działania marketingowe.
Kilka słów o CStore
CStore tworzą specjaliści z ogromnym doświadczeniem w branży e-commerce. Przez 16 lat zrealizowali ponad 700 projektów dla klientów z różnych sektorów. Ze względu na specyfikę branży oraz pandemię, autorskie oprogramowanie firmy znajduje zastosowanie na coraz szerszą skalę. Inwestycja w markę z jednej strony umożliwi kontynuację dotychczas obranej ścieżki, a z drugiej pozwoli akcjonariuszom zyskać wiele bonusów. Oferowane pakiety akcji zawierają m.in. możliwość uczestniczenia w webinarach czy zniżki na abonament oprogramowania.
CStore S.A. do dnia 30.06.2023 planuje debiut na rynku NewConnect. W przypadku braku debiutu spółka zobowiązuje się do odkupienia akcji od zainteresowanych inwestorów z uwzględnieniem 20% rocznego oprocentowania.
tesa na IX Międzynarodowych Targach Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack
Drukarka może być bardziej SMART niż myślisz
Konsumenci zaczynają flirtować z botami w contact center
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa
Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.
Infrastruktura
Za dwa lata w gdańskim porcie ma powstać baza instalacyjna morskich farm wiatrowych. Będzie ponad pięć razy większa od krakowskiego Rynku Głównego
21-hektarowy Terminal 5, który powstanie na wodach zewnętrznej części gdańskiego portu Baltic Hub, ma być bazą instalacyjną dla morskich elektrowni wiatrowych. To duży projekt, którego realizacja może się rozpocząć w drugiej połowie tego roku. Tego typu infrastruktura jest konieczna dla przyspieszenia inwestycji offshore w polskiej części Bałtyku. Pierwsze morskie farmy wiatrowe zaczną produkować zieloną energię w 2026 roku.
Prawo
Społeczne agencje najmu w Polsce dopiero raczkują. Część gmin widzi w nich szansę na walkę z wyludnieniem
W Polsce zawiązało się już i rozpoczyna działalność kilkanaście społecznych agencji najmu, kolejnych kilkanaście jest w trakcie powstawania. To niewiele jak na niemal 2,5 tys. gmin w kraju, jednak eksperci widzą w tym rozwiązaniu duży potencjał. Jak podkreślają, może to być szansa zwłaszcza dla miast średniej wielkości, by walczyć ze zjawiskiem wyludniania. Społeczne agencje najmu we współpracy z gminami pośredniczą w wynajmie mieszkań – gminnych bądź należących do prywatnych właścicieli – osobom, których zarobki nie pozwalają na rynkowy najem, ale nie kwalifikują ich też do otrzymania mieszkania socjalnego.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.