Brother dołączył do grona „World's Best Employers” w 2020 r.
Brother znalazł się na liście „World's Best Employers” (Najlepszych pracodawców świata) w 2020 r. organizowanej przez Forbes Magazine we współpracy z firmą Statista. Brother uplasował się na 130 miejscu wśród 750 innych firm.
„Jesteśmy zaszczyceni, że Brother znalazł się w gronie najlepszych pracodawców na świecie” – powiedział prezes Ichiro Sasaki. „To wyróżnienie jest świadectwem naszych wartości i zaangażowania wobec pracowników, którzy swoją postawą i pracą wdrażają w życie motto Brother „at your side”.”
Na zlecenie Forbes niemiecka firma badawcza Statista zrealizowała badanie w czerwcu i lipcu 2020 r. Ranking powstał na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród 160 tys. pracowników zatrudnionych w 58 krajach. Respondenci oceniali swoją gotowość do polecania pracodawców rodzinie i przyjaciołom, a także reakcję firmy, w której pracują na pandemię COVID-19. Ankietowani wyrazili swoją opinię w sprawach takich jak: wizerunek firmy, ślad ekonomiczny, rozwój talentów, równość płci oraz odpowiedzialność społeczna.
Od momentu założenia Brother Group, firma pewnie podejmuje wyzwania i dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów, konsekwentnie pielęgnując nowe rynki i dbając o rozwój. Od początku pandemii, Brother Group wdrożyła wiele środków bezpieczeństwa związanych z COVID-19, w tym dokonywanie niezbędnych aktualizacji procesów i polityki w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników.
„Brother nieustannie docenia i motywuje swoich pracowników oraz tworzy profilowane rozwiązania w celu poprawy funkcjonowania ich życia, nie zapominając przy tym o klientach oraz społeczności” – powiedział Ichiro Sasaki. „Obecność na liście „World's Best Employers” jest dla nas bardzo ważna. To moment dumy z tego, że nasi pracownicy na całym świecie doceniają działania Brother Group" – dodaje Sasaki.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.