Brother dołączył do grona „World's Best Employers” w 2020 r.
Brother znalazł się na liście „World's Best Employers” (Najlepszych pracodawców świata) w 2020 r. organizowanej przez Forbes Magazine we współpracy z firmą Statista. Brother uplasował się na 130 miejscu wśród 750 innych firm.
„Jesteśmy zaszczyceni, że Brother znalazł się w gronie najlepszych pracodawców na świecie” – powiedział prezes Ichiro Sasaki. „To wyróżnienie jest świadectwem naszych wartości i zaangażowania wobec pracowników, którzy swoją postawą i pracą wdrażają w życie motto Brother „at your side”.”
Na zlecenie Forbes niemiecka firma badawcza Statista zrealizowała badanie w czerwcu i lipcu 2020 r. Ranking powstał na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej wśród 160 tys. pracowników zatrudnionych w 58 krajach. Respondenci oceniali swoją gotowość do polecania pracodawców rodzinie i przyjaciołom, a także reakcję firmy, w której pracują na pandemię COVID-19. Ankietowani wyrazili swoją opinię w sprawach takich jak: wizerunek firmy, ślad ekonomiczny, rozwój talentów, równość płci oraz odpowiedzialność społeczna.
Od momentu założenia Brother Group, firma pewnie podejmuje wyzwania i dostosowuje się do dynamicznie zmieniających się potrzeb konsumentów, konsekwentnie pielęgnując nowe rynki i dbając o rozwój. Od początku pandemii, Brother Group wdrożyła wiele środków bezpieczeństwa związanych z COVID-19, w tym dokonywanie niezbędnych aktualizacji procesów i polityki w celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników.
„Brother nieustannie docenia i motywuje swoich pracowników oraz tworzy profilowane rozwiązania w celu poprawy funkcjonowania ich życia, nie zapominając przy tym o klientach oraz społeczności” – powiedział Ichiro Sasaki. „Obecność na liście „World's Best Employers” jest dla nas bardzo ważna. To moment dumy z tego, że nasi pracownicy na całym świecie doceniają działania Brother Group" – dodaje Sasaki.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.
Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Konsument
Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.
Finanse
UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro. – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.