Bruh, ale promo. MSI nie zwalnia z promocjami
GID Agency
Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency
MSI wystartowało z kolejną promocją, w ramach której osoby decydujące się na zakup wybranych produktów firmy, mogą otrzymać gratis klawiaturę mechaniczną lub dysk SSD.
Przymierzacie się do zakupu nowego chłodzenia? A może planujecie w najbliższym czasie wymienić płytę główną w swoim komputerze? W takim razie powinniście zainteresować się najnowszą promocją MSI - „Bruh, ale promo”. Kupując wybrane produkty z serii MAG tego producenta, możecie zaoszczędzić nawet 480 zł.
Wybierając chłodzenie procesora MAG CORELIQUID M360, otrzymacie dodatkowo klawiaturę mechaniczną VIGOR GK50 LOW PROFILE TKL US o wartości 480 zł. Z kolei przy zakupie płyt głównych MAG Z790 TOMAHAWK WIFI, MAG Z690 TOMAHAWK WIFI, MAG B760 TOMAHAWK WIFI, MAG X670E TOMAHAWK WIFI i MAG B650 TOMAHAWK WIFI możecie liczyć na gratis w postaci dysku SSD MSI M371 o pojemności 500 GB.
Promocja potrwa do 31 grudnia bieżącego roku, ale pula nagród jest ograniczona, więc lepiej nie odkładać zakupu na ostatnią chwilę (okres składania zgłoszeń kończy się 14 stycznia przyszłego roku). Co trzeba zrobić, aby skorzystać z tej okazji? Wystarczy, że w podanym terminie kupicie w sklepie biorącym udział w akcji produkt objęty promocją, zarejestrujecie go na stronie MSI i uzupełnicie stosowny formularz.
Wszystkie szczegóły i regulamin promocji znajdują się na dedykowanej stronie promocyjnej. Promocja może zostać zakończona wcześniej, jeśli zostanie wyczerpana przeznaczona pula nagród lub produktów.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.