Call i Contact Center od Genesys w AWS Marketplace, wkrótce w chmurze Azure
Agencja PR
ul. Wodna 30/3
30-719 Kraków
info|prsolutions.pl| |info|prsolutions.pl
12 444 13 14
www.prsolutions.pl
System call i contact center Genesys Cloud został udostępniony na platformie AWS Marketplace, co ma ułatwić rozpoczęcie korzystania z tego rozwiązania wszystkim użytkownikom chmury Amazon Web Services (AWS). Genesys, producent systemu, poinformował także o rozszerzeniu partnerstwa z firmą Microsoft. Ma to umożliwić udostępnienie w drugiej połowie br. specjalnej wersji systemu call i contact center Genesys w chmurze Microsoft Azure.
Dzięki umieszczeniu systemu call i contact center Genesys Cloud w AWS Marketplace (https://go.aws/2Y2oqhQ) firmy będą mogły zakupić to rozwiązania szybciej i prościej niż w inny sposób. Dodatkowo będą one też mogły skorzystać ze skonsolidowanych rozliczeń, a także ze zniżek w ramach programu AWS Enterprise Discount Program (EDP). Wszystko to powinno się przełożyć na znaczne oszczędności, a także elastyczność w korzystaniu dla wszystkich przedsiębiorstw zainteresowanych wdrożeniem niezawodnego i rozbudowanego systemu call i contact center w chmurze AWS.
Genesys rozszerzył także partnerstwo z firmą Microsoft, aby zaadaptować swój system call i contact center Genesys Cloud na platformę Microsoft Azure. Nowe rozwiązanie - Genesys Engage - będzie sprzedawane i promowane wspólnie przez Microsoft i Genesys. Ma ono umożliwić bieżącym i przyszłym użytkownikom Azure maksymalizację korzyści z ich inwestycji w chmurę Microsoft przez zaoferowanie im dostępu do zaawansowanego i nowoczesnego rozwiązania call i contact center, dedykowanego do współpracy z chmurą Azure.
Firmy są obecnie na etapie opracowywania integracji systemu call i contact center Genesys z takimi rozwiązaniami, jak Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365 i Azure Cognitive Services.
Genesys to wieloletni lider w corocznych raportach firm badawczych Gartner i Forrester dotyczących rozwiązań call i contact center w chmurze. Firma na początku br. zmieniła nazwę swojego flagowego systemu PureCloud na Genesys Cloud. Posunięcie to miało odzwierciedlać ewolucję firmy i jej skoncentrowanie się na „Experience as a service”, czyli na zapewnieniu pozytywnych doświadczeń konsumenckich przez personalizowanie ich komunikacji z działem obsługi na niebywałą dotąd skalę.
Jak zapewnia Genesys, firmy tworzące swoje call i contact center z pomocą Genesys Cloud, a wkrótce także Genesys Engage, mogą spersonalizować obsługę swoich klientów na niezwykle wysokim poziomie, którego oczekują współcześni konsumenci. Wszystko to z wykorzystaniem wielu różnych kanałów kontaktu, a także opartych o sztuczną inteligencję narzędzi automatyzujących wybrane obszary obsługi.
Uruchom zdalne call i contact center w 48 godzin, przez 3 miesiące za darmo
Wszystkie firmy, które są zainteresowane przetestowaniem Genesys Cloud i uruchomieniem call i contact center w chmurze, mogą teraz to zrobić na wyjątkowo atrakcyjnych warunkach, dzięki specjalnej promocji ogłoszonej przez Genesys w związku z pandemią koronawirusa. Jak zapewnia firma, centrum obsługi w chmurze zostanie stworzone za darmo w ciągu 48 godzin i umożliwi ono zdalną obsługę klientów bez żadnych ograniczeń przez 90 dni.
Więcej informacji na temat firmy Genesys oraz jej platformy Genesys Cloud jest dostępnych pod adresem: www.genesys.com/pl.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.