Komunikaty PR

Carbon Studio ogłasza globalną datę premiery The Wizards – Dark Times

2020-05-05  |  13:35
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

The Wizards – Dark Times – nowa część nagradzanej i uznanej serii The Wizards autorstwa Carbon Studio – notowanego na NewConnect twórcy gier VR (wirtualna rzeczywistość) trafi do sprzedaży 4 czerwca br. Tytuł zadebiutuje na platformie Steam, Oculus Store i Viveport. Koszt produkcji gry to blisko 0,5 mln zł. Część środków pochodzi z przeprowadzonej w ubiegłym roku emisji akcji spółki, pozostały budżet studio finansuje z bieżącej działalności firmy. Rynek VR staje się coraz popularniejszy. Do tej pory liczba sprzedanych egzemplarzy gier z marki The WizardsTrials of Meliora oraz Enhanced Edition – przekroczyła 100 tys. egzemplarzy. Ponadto VR i AR (rozszerzona rzeczywistość) tworzą wspólnie rynek wart około 20 mld USD.

- Z satysfakcją i radością ogłaszamy, że już za niespełna miesiąc – 4 czerwca – odbędzie się premiera wyczekiwanej premiery najnowszej części gry z serii The Wizards pod nazwą – Dark Times. Do tej pory odnotowaliśmy ponad 100 tys. sprzedanych egzemplarzy wszystkich gier z serii. Marka The Wizards zdobyła także wiele pozytywnych ocen krytyków branżowych. Gry otrzymały prestiżowe nagrody, m.in. na Indie Prize w Kolonii i Casual Connect w Azji. – mówi Błażej Szaflik, prezes Carbon Studio. – Seria była także kilkakrotnie nominowana do nagrody w kilku kategoriach na White Nights w Pradze i Game Access w Brnie. Zdobywając nagrodę VDA (Viveport Developer Awards) zostaliśmy także bardzo docenieni i zaliczeni do grona najciekawszych deweloperów gier VR podczas jednych z największych targów branżowych GDC w San Francisco w 2018 roku. – dodaje Błażej Szaflik.

Spółka podjęła decyzję o produkcji The Wizards – Dark Times jako samodzielnego tytułu, w grudniu ubiegłego roku. Wcześniej studio planowało wydanie jedynie płatnego rozszerzenia do The Wizards. Koszt stworzenia tytułu opiewa na 0,5 mln zł. Część środków na stworzenie gry pochodzi z emisji akcji spółki, pozostałe z bieżącej działalności spółki.

Akcja The Wizards – Dark Times odbywa się w świecie fantasy znanym z podstawowej wersji projektu. Zmienia się otoczenie w grze, które zostało zaprojektowane z większym naciskiem na interakcję z użytkownikiem. Mechanika przywoływania czarów opiera się na intuicyjnym i immersyjnym systemie rzucania zaklęć za pomocą gestów rąk czarodziejów z krainy Meliora. Cena za grę The Wizards - Dark Times, w wersji na platformy PC VR, wynosić będzie 24,99 USD/EUR.

- Powrót do odległego świata pełnego panującej zarazy i niebezpieczeństw, to nowa przygodowa gra akcji VR z zabawnym narratorem Aureliuszem. – komentuje Karolina Koszuta, członek zarządu Carbon Studio. – Mamy nadzieję, że ta część serii zdobędzie równie dużą popularność wśród miłośników gier, tak jak poprzednie jej wersje. – dodaje.

Pierwsza część The Wizards zadebiutowała we wczesnym dostępie w lipcu 2017 r. na platformach Steam, Oculus Store i Viveport. Niespełna rok później, podczas pełnej premiery, The Wizards była już jedną z najlepiej ocenianych gier VR na platformie Steam oraz Metacritic. W połowie 2018 roku studio wprowadziło do sprzedaży nową odsłonę tytułu – The Wizards: Trials of Meliora, dedykowaną mobilnym goglom VR. Już w marcu 2019 r. pojawiła się udoskonalona odsłona gry – Enhanced Edition. Tytuł szybko znalazł się w rankingu najlepszych gier VR pod względem przychodów brutto w 2019 r. i zdobyła brąz na top liście opublikowanej przez platformę Steam. Edycja rozszerzona zawiera mnóstwo ulepszeń, w tym dopracowaną mechanikę gry, system punktów kontrolnych oraz nowe poziomy.

Carbon Studio pracuje także nad swoim głównym projektem VR Fantasy osadzonym w uniwersum Warhammera: Age of Sigmar. W uniwersum Warhammera, autorstwa brytyjskiej firmy Games Workshop, zaangażowane są miliony graczy na świecie.

Branża VR staje się też coraz popularniejsza. Obecnie VR i AR (rozszerzona rzeczywistość) tworzą wspólnie rynek wart około 20 mld USD. W grudniu 2019 r. liczba aktywnych użytkowników gogli VR na platformie Steam osiągnęła rekordową liczbę blisko 1,5 mln użytkowników, a rynek w zeszłym roku odnotował sprzedaż 705 000 zestawów gogli Oculus Quest.

Trailer gry The Wizards – Dark Times:

https://www.youtube.com/watch?v=cd8wqYF4lfQ&feature=youtu.be

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Branża tytoniowa alarmuje o drastycznych podwyżkach akcyzy. Są kilkukrotnie wyższe od zaplanowanych do 2027 roku

Ministerstwo Finansów chce wprowadzić drastyczne podwyżki akcyzy na wyroby tytoniowe. Ich skala ma być kilkukrotnie większa, niż zakładała obowiązująca od 2022 roku mapa akcyzowa, czyli porozumienie wypracowane po długich konsultacjach z rynkiem. Już w przyszłym roku akcyza na wyroby tytoniowe, zamiast o pierwotnie zakładane 10 proc. na wszystkie kategorie wyrobów, ma wzrosnąć: o 25 proc. na papierosy, o 38 proc. na tytoń do palenia oraz o 50 proc. na wkłady do podgrzewaczy tytoniu. Nowością jest objęcie podwyżkami również płynów do e-papierosów, na które w 2025 roku akcyza wzrośnie o 75 proc.

Bankowość

Większość małych i średnich firm przez całą swoją działalność nie zmienia banku. Wysoko oceniają dostępność do usług bankowych

Mikro-, małe i średnie firmy są surowymi recenzentami usług bankowych, ale mimo to ich ocena pozostaje dość wysoka – mówi Wojciech Terlikowski z CBM Indicator. Kredyt bankowy jest drugim – po środkach własnych – najpopularniejszym źródłem finansowania działalności MŚP, ale firmy chętnie korzystają również z kredytów inwestycyjnych czy kart kredytowych. Są zainteresowane także dodatkowymi usługami ze strony banków, np. doradztwem przy pozyskiwaniu środków UE. Ekspert wskazuje, że to przekłada się na lojalność klientów – przedsiębiorcy przywiązują się do banków i rzadko je zmieniają.

Przemysł

W Polsce rośnie tempo robotyzacji. Pod względem zaangażowania robotów w przemyśle przegrywa wyścig z innymi krajami regionu

Z niemal 18 tys. robotów zainstalowanych w sektorze przetwórstwa przemysłowego Polska znajduje się na szóstym miejscu w UE. Jednak na 10 tys. pracowników zatrudnionych w tej branży przypada 54,6 robota, znacznie mniej niż nie tylko na Zachodzie, ale i w krajach Grupy Wyszehradzkiej. Jednocześnie 76 proc. przedsiębiorców badanych przez Polski Instytut Ekonomiczny zgadza się, że robotyzacja i automatyzacja będzie coraz bardziej stanowiła o przewadze konkurencyjnej firm na rynku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.