Komunikaty PR

Case study: drukarka do etykiet w branży medycznej

2020-10-13  |  12:00

Z problemem nieczytelnych kodów kreskowych na co dzień mierzy się wiele firm i instytucji. Istnieją jednak miejsca, w których czytelny druk kodów jest wyjątkowo istotny np. należące do branży medycznej. Każdy kod musi być wydrukowany sprawnie, bez ryzyka powstania wyblakłych plam lub zamazania cyfr. A drukarka do etykiet powinna wspierać ten proces. 

Wyzwanie – utrzymanie wysokiej jakości usług

Laboratoria, Centra Krwiodawstwa, czy placówki ogólnomedyczne są grupą podmiotów, które mają specyficzne potrzeby. Każde z nich na co dzień wykorzystuje dedykowane kody kreskowe, które często mają charakter indywidualny i są unikatowe w skali światowej. Jest to podstawa ich funkcjonowania, bowiem pobieranie, przetwarzanie, badania, przechowywanie i dystrybucja materiałów poddane są restrykcyjnym regulacjom. Największym wyzwaniem podmiotów z branży medycznej jest nie tylko utrzymanie wysokiej jakości badań, ale przede wszystkim eliminacja ryzyka doprowadzenia do błędu, czy pomyłki w oznaczeniu materiału. Od tego zależeć może bowiem zdrowie, a nawet życie pacjentów. Odpowiednio dobrana drukarka do etykiet może być rozwiązaniem, które spełnia potrzeby ww. podmiotów. Właśnie takie zadanie zostało postawione przed firmą Etisoft przez jedną z placówek medycznych.

 

Drukarka do etykiet – czy pogodzi jakość druku i wyeliminuje nieczytelne kody?

Kluczowym wyzwaniem było znalezienie rozwiązania, które m.in.:

  • wyeliminuje nieczytelne kody,
  • zapewni właściwą jakość druku,
  • automatycznie wydrukuje raport po druku serii etykiet, zawierający:
    • indywidualny numer operatora,
    • czas druku (datę, godzinę),
    • początek druku donacji,
    • liczbę donacji,
    • ostatni numer donacji,
    • liczbę błędnych wydruków,
    • automatycznie wydrukuje etykietę zbiorczą na opakowanie z wydrukowanymi kodami z informacją odnośnie zakresu numerów.
    • pozostałe informacje wymagane przez zlecającego

Jak mówi Marek Gaweł, przedstawiciel marki Etisoft:

Naszym celem było stworzenie nowego systemu, który współpracować będzie z dotychczasowym sposobem drukowania etykiet. Kluczowe było stworzenie środowiska, w którym dojdzie do synergii obydwu systemów. Docelowo bowiem powinny wymieniać się danymi, aby zapewnić poprawne wydruki w dowolnym czasie.

Natychmiastowe działanie

Rozwiązaniem, jakie zaproponowało Etisoft było oprogramowanie etiLABEL Professional, wraz z drukarką PRINTRONIX PTXT8000 z weryfikatorem kodów kreskowych. Na czym polega owa weryfikacja? Na czym polega owa walidacja? To obiektywne i natychmiastowe sprawdzanie poprawności kodów pod względem czytelności. W praktyce jest weryfikowana tuż po druku partii (w tym przypadku było to 20 etykiet w jednym bloku). Etykiety, które nie spełniają wytyczonych norm oznaczane są jako błędne, a następnie niszczone przez ich całkowity zadruk. Po zakończeniu procesu operator otrzymuje protokół kwalifikacji. Co istotne, wymieniona drukarka do etykiet pozwala indywidualnie ustawić elementy, które powinny podlegać weryfikacji.

Przedstawione rozwiązanie spełniło wymagania stawiane przez placówkę medyczną – drukarka do etykiet wraz z dobranym oprogramowaniem zapewniły szybki i skuteczny druk czytelnych etykiet.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych

Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.

Transport

Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów

Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.

Handel

Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń

W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.