Komunikaty PR

CHIEFTEC prezentuje nową serię obudów E-ATX dla graczy i entuzjastów.

2023-12-14  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Marek Ambrozik
GID Agency

Góry Św. Anny 3
47-330 Zdzieszowice
m.ambrozik|gid.agency| |m.ambrozik|gid.agency
+48 530 981 088
www.gid.agency

CHIEFTEC ma przyjemność ogłosić premierę nowej rodziny gamingowych obudów w formacie E-ATX. Pierwszymi modelami serii APEX są bazowy model APEX (GA-01B-TG-OP) z podświetleniem A-RGB i szklanymi panelami oraz APEX AIR (GA-01B-M-OP), który koncentruje się na przepływie powietrza. 

 

Obie nowości bazują na tych samych podstawowych założeniach, oferując:

  • obsługę do 11 wentylatorów,
  • obsługę 360 mm radiatora w górnej części,
  • obsługę 420 radiatora na froncie,
  • szeroką 240 mm budowę, która bez problemu obsłuży najpotężniejsze karty graficzne,
  • obsługę chłodzenia procesora o wysokości do 175 mm,
  • obsługę chłodzenia karty graficznej o długości do 400 mm,
  • USB Type-C (USB 3.2 Gen2).

 

APEX - stylowy design i efektowne oświetlenie

Obudowa APEX charakteryzuje się eleganckim i nowoczesnym designem, podkreślonym panelem ze szkła hartowanego, który nie tylko świetnie prezentuje nasz potężny sprzęt, ale i zawiera 4 fabrycznie zainstalowane wentylatory ARGB 120 mm z koncentratorem sterującym, dodając PC stylowego charakteru. 

Wentylatory ARGB oferują spektrum wstępnie zaprogramowanych trybów kolorów, a także zapewniają synchronizację płyty głównej w standardzie A-RGB, co pozwala dostosować oświetlenie do nastroju gracza lub motywu zestawu.

Obudowa CHIEFTEC APEX trafi do sprzedaży jeszcze w tym roku, a sugerowana cena producenta to 399 zł. 

 

APEX AIR - skuteczne i ciche chłodzenie

APEX AIR oferuje panel przedni z pełną siateczką, która zapewnia idealny przepływ powietrza do chłodzenia nawet najbardziej wymagających nowoczesnych platform do gier.

Dzięki fabrycznie zainstalowanym 3 wentylatorom 140 mm, APEX AIR pozwala na bardzo efektywne chłodzenie, utrzymując jednocześnie niskie obroty, a co za tym idzie poziom hałasu na minimalnym poziomie. Dzięki kontroli prędkości wentylatora PWM użytkownicy mogą dodatkowo optymalizować wydajność cieplną i poziom hałasu w celu uzyskania idealnej równowagi.

Bez fabrycznie zainstalowanych elementów RGB, APEX AIR idealnie nadaje się do bardziej subtelnych i dyskretnych konstrukcji.

Obudowa Chieftec APEX AIR trafi do sprzedaży w najbliższych tygodniach, a jej sugerowana cena to 349 zł. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: GID Agency
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.