Cooler Master GX III Gold — nowe zasilacze z wyższej półki
Na rynku debiutują właśnie nowe zasilacze Cooler Master GX III Gold przeznaczone dla graczy i entuzjastów. Seria tych produktów obejmuje dwa modele o mocy 850 i 750 W.
GX III Gold to nowa linia zasilaczy ATX 3.0 z certyfikatem 80 PLUS Gold. Modele te mają wyróżniać się wyjątkową wydajnością, cichą pracą oraz niezawodnością. Producent zastosował w nich innowacyjną, bezśrubową obudowę o odświeżonej estetyce, która ma zapewniać lepszy przepływ powietrza.
Nowe zasilacze firmy Cooler Master zawierają przewód PCIe 5.0 12+4pin (12VHPWR) ustawiony pod kątem 90 stopni, który ma dostarczać do karty graficznej nawet do 450 W mocy, a przy tym cechować się wysoką wytrzymałością elektryczną. Produkty charakteryzują się w pełni modularną konstrukcją, dzięki której można łatwo zadbać o porządek wewnątrz obudowy.
Pod obudową zasilaczy Cooler Master GX III Gold kryje się radiator z powłoką anodową, który wedle zapewnień producenta ma utrzymywać średnią temperaturę o 5°C niższą względem tradycyjnego radiatora. Można zatem liczyć na większą trwałość i dłuższą żywotność. Produkty wyróżniają się również certyfikatem Cybenetics A- świadczącym o niskim poziomie generowanego hałasu. Warto wspomnieć także o wbudowanym, inteligentnym trybie kontroli temperatury, dzięki któremu wentylator może pracować w trybie półpasywnym.
Zasilacz Cooler Master GX III Gold 850 W jest już dostępny w polskich sklepach w cenie ok. 800 zł. Model GX III Gold 750 W kosztuje natomiast ok. 650 zł. Oba warianty zostały objęte 10-letnią gwarancją producenta.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.