Komunikaty PR

Cooler Master partnerem wydarzenia Intel Overclocking Masters 2022

2022-11-30  |  19:00
Biuro prasowe

Już 9 grudnia 2022 roku odbędzie się turniej podkręcania procesorów Intel Overclocking Masters 2022. Wydarzenie skupione będzie wokół nowych jednostek Intel Core 13. generacji. Partnerem eventu została firma Cooler Master.

Seria chipów Intel Core 13. generacji oparta jest na mikroarchitekturze Raptor Lake, która względem poprzedników wyróżnia się m.in. dodatkową pamięcią podręczną oraz jeszcze wyższymi taktowaniami. Czołowym modelem z tej rodziny jest Core i9-13900K z 24 fizycznymi rdzeniami (w konfiguracji 8P + 16E), który domyślnie pracuje z zegarem do 5,8 GHz. Zadaniem uczestników Intel Overclocking Masters 2022 będzie uzyskanie jeszcze wyższych częstotliwości przy użyciu niecodziennych systemów chłodzących.

 

 

 

Turniej będzie prowadzony pod czujnym okiem jednego z najlepszych overclockerów na świecie, Michała “Xtreme Addict” Vobożila. Wydarzenie odbędzie się 9 grudnia 2022 roku o godzinie 16:00 w Kinguin Esports Performance Center na ul. Poleczki 31A w Warszawie. Jednym z patronów Intel Overclocking Masters 2022 jest firma Cooler Master, która dostarczyła uczestnikom turnieju modularne zasilacze Cooler Master V750 Gold-V2 o mocy 750W.

 

 

Wspomniane modele to zasilacze w formacie ATX wykonane w topologii half-bridge LLC. Do ich produkcji wykorzystano japońskie kondensatory, a także zastosowano konwertery DC-DC. Dzięki temu mają one zagwarantować nieprzerwaną dostawę zasilania nie tylko podczas zmagań overclockerów, ale i oferować bezawaryjną pracę przez długie lata. Jednostka o mocy 750W w procesie certyfikacji uzyskała typową sprawność przekraczającą 90%, spełniając tym samym wymogi standardu 80 Plus Gold.

 

Zdjęcia hi res do pobrania:
https://coolermaster.egnyte.com/fl/OYcvQAhUC2#folder-link/Cooler%20Master/3.%20Power/PSU/V%20Series/V%20Gold%20V2/Product%20Photos
https://coolermaster.egnyte.com/fl/OYcvQAhUC2#folder-link/Cooler%20Master/3.%20Power/PSU/V%20Series/V%20Gold%20V2/Lifestyle%20Photos

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic Biuro prasowe
2024-07-23 | 12:00

Nowe życie Ogrodu Moneta z projektorami Panasonic

Kiedy FKP Scorpio i Temple Live Entertainment wpadli na pomysł przekształcenia impresjonistycznych arcydzieł Claude'a Moneta w wyjątkową, interaktywną wystawę w Szwecji, wiedzieli, że
IT i technologie SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie
2024-07-23 | 10:00

SOFTSWISS wzmacnia swoją pozycję na polskim rynku i świętuje 15-lecie

SOFTSWISS, międzynarodowa firma IT z biurami rozwoju w Warszawie i Poznaniu, obchodzi 21 lipca 15-lecie swojej działalności. Na przestrzeni tych lat firma osiągnęła znaczące sukcesy i nadal
IT i technologie realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży
2024-07-23 | 06:00

realme 12 w promocyjnej cenie na start sprzedaży

Główny aparat realme 12 o rozdzielczości 50MP oraz matryca SONY LYT-600 z optyczną stabilizacją obrazu (OIS) zapewnia doskonałą jakość zdjęć, zwłaszcza w warunkach słabego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Od przyszłego roku akcyza na e-liquidy ma wzrosnąć o 75 proc. To trzy razy więcej niż na tradycyjne papierosy

 Na rynku e-liquidów mamy największą szarą strefę, z którą fiskus niezbyt dobrze sobie radzi. Gwałtowna podwyżka akcyzy nie pomoże w rozwiązaniu tego problemu, tylko go spotęguje – mówi Piotr Leonarski, ekspert Federacji Przedsiębiorców Polskich. Krajowi producenci płynów do e-papierosów zaapelowali już do ministra finansów o rewizję planowanych podwyżek akcyzy na wyroby tytoniowe. W przypadku e-liquidów ma być ona największa i w 2025 roku wyniesie 75 proc. Branża podkreśla, że to przyczyni się do jeszcze większego rozrostu szarej strefy, a ponadto będzie zachętą dla konsumentów, żeby zamiast korzystać z alternatyw, wrócili do palenia tradycyjnych papierosów.

Infrastruktura

Zielone zamówienia publiczne stanowią dziś zaledwie kilka procent rynku. Rządowy zespół ma opracować specjalne kryteria dla nich

Zielone zamówienia publiczne stają się w ostatnich latach coraz bardziej powszechną praktyką, choć w Polsce odpowiadają za kilka procent ogólnej liczby zamówień. Duży nacisk na ten aspekt, w postaci nowych regulacji i wytycznych, kładzie także Unia Europejska. Dlatego też w maju br. zarządzeniem prezesa Rady Ministrów został powołany specjalny rządowy zespół, którego zadaniem będzie uwzględnienie aspektów środowiskowych w polskim systemie zamówień publicznych oraz opracowanie wytycznych dla zamawiających. – Ważne, żeby te opracowywane kryteria były dostosowane do realiów polskiego rynku – wskazuje Barbara Dzieciuchowicz, prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Drogownictwa.

IT i technologie

Boom na sztuczną inteligencję w ochronie zdrowia ma dopiero nastąpić. Wyzwaniem pozostają regulacje i zaufanie do tej technologii

Sztuczna inteligencja ma potencjał, żeby zrewolucjonizować podejście do profilaktyki, diagnostyki i leczenia pacjentów, jednocześnie redukując ich koszty. W globalnej skali wartość rynku rozwiązań opartych na AI w opiece zdrowotnej rośnie lawinowo – w ub.r. wynosiła ponad 32 mld dol., ale do 2030 roku ta kwota ma się zwiększyć ponad sześciokrotnie. Również w Polsce narzędzia bazujące na AI zaczynają być wdrażane coraz szerzej, choć – jak wynika z lipcowego raportu SGH – prawdziwy rozwój potencjału sztucznej inteligencji w polskiej branży ochrony zdrowia ma dopiero nastąpić. Warunkiem jest stworzenie stabilnego i bezpiecznego środowiska dla rozwoju tej technologii, opartego na regulacjach prawnych i zaufaniu wszystkich interesariuszy.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.