Cooler Master SickleFlow 140 ARGB - cicho, wydajnie i efektownie
SickleFlow 140 ARGB to nowy wentylator firmy Cooler Master. Przeznaczony do obudów, oferuje nową konstrukcję łopatek i okalającej śmigło ramki. Pojawił się też zaktualizowany system podświetlenia ARGB LED, a nowe łożyskowanie ma zapewnić większą trwałość i kulturę pracy.
Wentylator do obudowy Cooler Master SickleFlow 140 ARGB to konstrukcja, która ma być wydajna, cicha i efektowna. Producent chwali się nowym kształtem łopatek, dzięki którym strumień powietrza ma być lepiej uformowany, a sam jego przepływ większy. Wirując z prędkością do 1400 obrotów na minutę, śmigło o średnicy 14 cm ma przepompowywać około 113 m3 powietrza w ciągu godziny.
Cooler Master SickleFlow 140 ARGB otrzymał zmienione łożyskowanie. Projektanci postawili na łożyska typu “rifle” i dwupoziomowe uszczelnienie. Ma ono skutecznie zapobiegać wyciekom substancji smarnej i przeciwdziałać dostawaniu się do środka drobin kurzu. W rezultacie użytkownicy mają cieszyć się niezawodnym działaniem przez 160 000 godzin, co daje blisko dwie dekady całodobowej pracy.
Producent w swoich materiałach podkreśla również lepszą kulturę pracy. Niższy poziom emisji hałasu uzyskano poprzez udoskonaloną strukturę ramki, która ma lepiej tłumić turbulencje i szumy powietrza. Swój wkład w wynikowe 27 dBA natężenia hałasu ma też, zapewne, zmienione łożyskowanie. W rezultacie wentylator Cooler Master SickleFlow 140 ARGB w trakcie pracy powinien wtapiać się w szumy tła.
Prezentowana nowość posiada zestaw adresowalnych diod LED. Udoskonalone podświetlenie ARGB ma zaoferować bogatsze efekty świetlne i żywsze kolory. Dzięki zastosowaniu mlecznobiałych łopatek rozchodzenie się światła powinno być jeszcze lepsze. Iluminacją wentylatora Cooler Master SickleFlow 140 ARGB można zarządzać z poziomu oprogramowania dołączanego do popularnych płyt głównych.
Dla osób, które nie posiadają odpowiednich złączy na swojej platformie, producent przygotował kontroler podświetlenia ARGB. Jest on sprzedawany oddzielnie. Wentylator Cooler Master SickleFlow 140 ARGB jest już dostępny w sprzedaży i kosztuje około 67 zł.
Dane techniczne:
- łożyskowanie: rifle
- średnica wentylatora: 140 mm
- prędkość obrotowa: 650 ~ 1400 RPM (+/- 200 RPM), regulacja PWM
- przepływ powietrza: maks. ok. 113 m3/h
- głośność: <27 dBA
- żywotność: 160 000 godzin
- złącze: 4-pinowe
Poprawianie stabilności procesorów Intel Core 13. i 14. generacji z domyślnymi u
Uber One dla studentów, miejsce w busie na koncert i wsparcie w opiece
AWS wprowadza asystenta spotkań na żywo opartego na sztucznej inteligencji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Regionalne
Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes
Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.
Transport
Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze
Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.
Polityka
Projekt UE zyskuje wymiar militarny. Wojna w Ukrainie na nowo rozbudziła dyskusję o wspólnej europejskiej armii
Wspólna europejska armia na razie nie istnieje, a w praktyce obronność to wyłączna odpowiedzialność państw członkowskich UE. Jednak wybuch wojny w Ukrainie, tuż za wschodnią granicą, na nowo rozbudził europejską dyskusję o potrzebie posiadania własnego potencjału militarnego. Jak niedawno wskazał wicepremier i minister obrony narodowej Władysław Kosiniak-Kamysz, Europa powinna mieć własne siły szybkiego reagowania i powołać komisarza ds. obronności, ponieważ stoi obecnie w obliczu największych wyzwań od czasu zakończenia II wojny światowej. – Musimy zdobyć własną siłę odstraszania i zwiększać wydatki na obronność – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.