Komunikaty PR

Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce

2024-07-01  |  10:00

Feedink - dostawca technologii specjalizujący się w rozwiązaniach dla e-commerce, wprowadził do oferty Cropink – innowacyjne narzędzie reklamowe, które ma na celu zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki marketerzy zarządzają swoimi kampaniami reklamowymi w Internecie. Cropink umożliwia szybkie, wygodne i systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google oraz współpracuje w pełni ze środowiskiem Figma. Jest pierwszym i jedynym tego typu narzędziem w Polsce. Feedink planuje zawojować swoim pomysłem największe rynki e-commerce na świecie.

Cropink to zaawansowane narzędzie, które łączy nowoczesne technologie z głębokim zrozumieniem potrzeb współczesnych marketerów. Dzięki niemu, zarządzanie kampaniami reklamowymi staje się prostsze, bardziej efektywne i znacznie bardziej opłacalne. Narzędzie daje użytkownikom możliwość tworzenia reklam produktowych, automatycznie generując dynamiczne kreacje oparte na danych produktowych (product data feed), bez konieczności restartowania kampanii.

- Cropink to najprościej rzecz ujmując “canva dla reklam produktowych”. Narzędzie jest bardzo przystępne dla przeciętnego użytkownika, kosztuje niewiele (od $39 miesięcznie)  i równocześnie daje marketerom możliwości, które do tej pory były praktycznie nieosiągalne bez dużego wsparcia wewnętrznych zasobów IT firmy. Dzięki niemu, przygotowanie spersonalizowanej kampanii z udziałem np. 10 000 produktów, nie stanowi żadnego problemu, ani pod względem czasu, jak i zasobów ludzkich, czy sprzętowych – mówi Daniel Nowakowski, Marketing Manager w Feedink.

Jak to działa?

  1. Połączenie źródła danych: Integracja z istniejącym plikiem produktowym sklepu
  2. Wybór szablonu: Dostosowanie kampanii za pomocą elastycznych, profesjonalnie zaprojektowanych szablonów.
  3. Ustawienie reguł i planu: Definiowanie zasad kampanii i harmonogramu działań.
  4. Raportowanie: Optymalizacja kampanii, która prowadzi do lepszych wskaźników klikalności i ogólnych wyników.

 

Kluczowe funkcje Cropink:

  • Automatyzacja kampanii reklamowych: Automatyczne kreowanie kampanii w oparciu o regularnie aktualizowane dane produktowe - przygotowane kreacje automatycznie aktualizują takie parametry jak procent zniżki, stan magazynowy czy aktywizacje uruchomione przez dział marketingowy klienta.
  • Personalizacja treści: Tworzenie spersonalizowanych reklam, które trafiają do właściwych odbiorców we właściwym czasie.
  • Integracja z platformami e-commerce: Bezproblemowa integracja z najpopularniejszymi platformami e-commerce, umożliwiająca szybkie wdrożenie i pełne wykorzystanie możliwości narzędzia.
  • Elastyczne szablony: Wybór i dostosowanie jednego z wielu szablonów zaprojektowanych przez społeczność projektantów.
  • Harmonogram: Planowanie wielu kampanii z wyprzedzeniem, na różnych produktach i precyzyjne zarządzanie czasem.

 

- Kreatywne wykonanie jest kluczowym czynnikiem w wydajności każdej reklamy. Szczególnie w środowisku Meta. Potwierdzają to regularnie raporty przygotowywane zarówno przez samych operatorów systemów reklamowych (Meta, Google) jak i agencje zajmujące się badaniami rynku (Nielsen, Ipsos etc.). Jest to też powtarzający się wniosek wielu prac naukowych z zakresu marketingu czy nawet psychologii behawioralnej. Dzięki inteligentnemu podejściu do dynamicznych reklam produktowych, Cropink pomaga osiągnąć lepsze wyniki kampanii - niezależnie od tego jaka metryka jest istotna dla danego biznesu, co finalnie przekłada się na wzrost sprzedaży produktów sklepu internetowego – mówi Daniel Nowakowski.

Cropink posiada intuicyjny interfejs, który nie wymaga umiejętności kodowania ani projektowania. Dla zaawansowanych użytkowników dostępny jest plugin Figma, umożliwiający pełne wykorzystanie tego narzędzia w sposób kreatywny. Produkt skierowany jest w zasadzie do większości branż działających w handlu internetowym – oferuje bowiem konfigurowalne szablony i funkcje automatyzacji, dostosowane do każdej branży. Cennik oparty jest z kolei na liczbie produktów modyfikowanych w każdym projekcie, co zapewnia korzystne z punktu widzenia Klienta rozliczenia, tylko za rzeczywistą wartość wykorzystania narzędzia.

Wielkie plany biznesowe wobec Cropink

Feedink dąży do rozpowszechnienia swojego nowego narzędzia wśród e-commerce na polskim rynku i zwiększenia świadomości, jak mądrze zarządzane dane produktowe mogą budować przewagę konkurencyjną. Jako tzw. "Canva dla reklam produktowych", Cropink chce stać się przystępnym narzędziem dla każdego użytkownika, oferującym zaawansowane możliwości w modelu self-service.

Feedink zamierza wprowadzić markę Cropink na największe rynki e-commerce na świecie - w pierwszej kolejności wszędzie tam, gdzie Meta Ads jest ważnym kanałem sprzedażowo-marketingowym. Firma pozyskała na ten proces już kilkumilionowe finansowanie od inwestorów indywidualnych. Już na chwilę obecną, z narzędzia korzystają marki z branży meblarskiej czy też touroperatorzy. Niebawem do grona użytkowników Cropink, dołączą dwie największe sieci FMCG w Polsce.

- Narzędzie naszego autorstwa już teraz cieszy się dużym zainteresowaniem. Ale to dopiero początek. Cropink porównywany jest do rozwiązań, które tworzą masowo obrazki lub banery reklamowe w oparciu o dynamiczny wkład (dane produktowe). To co nas jednak bardzo różni od takich systemów to fakt, że wynikiem działania naszego produktu, jest tzw. dynamiczny output, czyli zmieniony plik produktowy. Mogę śmiało powiedzieć, że Cropink sprawdzi się doskonale w każdego rodzaju średnim i dużym biznesie e-commerce, który gotów jest na dojrzałe podejście do swoich działań brandingowych w obrębie reklam produktowych – dodaje Daniel Nowakowski.

 

***

FeedInk – polski dostawca nowych technologii, który pomaga swoim klientom zarządzać plikami produktowymi, aby skutecznie zwiększać sprzedaż online — w Google, na Facebooku, w porównywarkach cen, sieciach afiliacyjnych i marketplace’ach. Feedink od ponad 8 lat wspiera technologicznie duże brandy e-commerce w Polsce i na rynkach zagranicznych.

Cropink – nowe narzędzie i zarazem marka należąca do firmy FeedInk, które umożliwia szybkie, wygodne, systemowe tworzenie atrakcyjnych i spersonalizowanych grafik do kampanii reklamowych digital w środowisku Meta oraz Google. Jest pierwszym i jak do tej pory jedynym tego typu narzędziem w Polsce, które w swoim działaniu bazuje na pliku produktowym.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne? Biuro prasowe
2025-01-02 | 09:50

Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?

Jak zminimalizować ryzyko niepowodzenia przy tworzeniu strony internetowej? Odpowiedzią na to pytanie może być prototyping – przygotowanie wstępnej wersji pozwoli zidentyfikować
IT i technologie Newline VEGA Pro – już w Polsce!
2024-12-31 | 15:00

Newline VEGA Pro – już w Polsce!

VEGA Pro to wysokoefektywny monitor interaktywny przygotowany na każde korporacyjne wyzwanie – luksusowy i elegancki. Urządzenie jest już dostępne w warszawskim showroomie Newline
IT i technologie Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
2024-12-31 | 12:20

Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB

Do oferty firmy Zalman trafiła właśnie nowa obudowa T4 Plus. To model dla oszczędnych konsumentów, którzy jednak cenią sobie porządne wykonanie oraz elegancki design. W

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.