Komunikaty PR

Cube Group z nominacją do IPMA 2020 dla najlepszej technologii performance marke

2020-10-22  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Soboń
Cube Group S.A.

ul. Puławska 99A
02-595 Warszawa
andrzej.sobon|cubegroup.pl| |andrzej.sobon|cubegroup.pl
+48 536 750 611
www.cubegroup.pl

Agencja Cube Group znalazła się – jako jedyna z Polski – wśród nominowanych w kategorii Best Technology w ramach konkursu International Performance Marketing Awards (IPMA) 2020. Jury konkursu doceniło stworzoną przez agencję Cube Group oraz jej partnera technologicznego Ingenious Technologies usługę Smart Attribution, która rewolucjonizuje podejście do atrybucji.

Smart Attribution to technologia analityki, która pozwala realnie oceniać wpływ na konwersję każdego z kanałów, a w konsekwencji wzmacniać te, które przynoszą najlepsze efekty sprzedażowe. Została stworzona dzięki partnerskiej współpracy Cube Group z Ingenious Technologies, dostawcy technologii marketingowych, który pomaga globalnym markom optymalizować marketing partnerów w celu zwiększenia sprzedaży.

Smart Attribution mierzy każdą ścieżkę zakupową i wszystkie kontakty użytkownika z działaniami marketingowymi, niezależnie od modelu rozliczeń. Dzięki temu w czasie rzeczywistym wiadomo, ile jest interakcji z kanałami rozliczanymi w modelach FF (Flat Fee), CPC (Cost Per Click) i CPM (Cost Per Mille). Na podstawie tych danych Smart Attribution kalkuluje prowizję w modelu CPS (Cost Per Sale), jaką może wypłacić wydawcom afiliacyjnym. Pozwala to kontrolować koszt pozyskania sprzedaży (COS) i zwrot z inwestycji (ROI) na nieosiągalnym do tej pory poziomie. Kiedy dochodzi do konwersji, system bierze pod uwagę wszystkie interakcje, jakie wystąpiły na ścieżce.

– Koncepcja Smart Attribution powstała na bazie obserwacji problemów, z jakimi borykają się nasi Klienci i Wydawcy w kampaniach afiliacyjnych oraz performance’owych. Pomysł na to rozwiązanie powstał jakiś czas temu w naszych głowach, a dzięki Ingenious Technologies mogliśmy wcielić go w życie. Mamy nadzieję, że jury doceni jego innowacyjność. Liczymy, że dzięki wdrożeniu Smart Attribution wiele sklepów internetowych będzie w stanie efektywniej prowadzić działania rozliczane w modelach efektywnościowych – mówi Anna Gromańska, Publishing & Innovations Director w Cube Group.

W kategorii Best Technology jurorzy konkursu IPMA 2020 (w tym roku m.in. z firm eBay, LEGO, SWAROVSKI, Kaspersky, Performance Marketing Assocation, Refunder) szukają technologii performance marketingu, która pomogłaby ulepszyć strategię klienta. Technologia ma zapewniać przewagę konkurencyjną lub pozwalać na prowadzenie biznesu w mądrzejszy lub bardziej opłacalny sposób. Jurorzy szukają innowacyjnego produktu, dowodów jego rozwoju, a także potwierdzenia skuteczności.

Na shortliście, obok Cube Group i Ingenious Technologies znalazły się: Impact Partnership Cloud, Partnerize, RevLifter, Student Beans Connect oraz TrafficGuard.

W kategorii Best Technology liczy się nie tylko głos jury, ale też publiczności. Zagłosować na najlepszą technologię spośród nominowanych może każda firma do 28 października na stronie https://performancemarketingawards.com/vote.

Ogłoszenie wyników konkursu odbędzie się podczas wirtualnej ceremonii 24 listopada 2020 roku.

Wcześniej w 2016 roku należąca do Cube Group marka SalesMedia otrzymała wyróżnienie Highly Commended w kategorii Best in Technology & Telecoms w finale European Performance Marketing Awards (EPMA), jednej z pierwszych międzynarodowych edycji tego konkursu.

O konkursie IPMA   

Performance Marketing Awards to nagrody w branży marketingu efektywnościowego, przyznawane w Wielkiej Brytanii od 10 lat firmom, które wyróżniają się pod względem innowacji i osiąganych wyników. W 2016 roku organizatorzy po raz pierwszy nagrodzili firmy działające nie tylko na Wyspach Brytyjskich, ale w całej Europie w ramach European Performance Marketing Awards. W 2017 roku edycję europejską zastąpiła edycja międzynarodowa, czyli International Performance Marketing Awards.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Cube Group S.A.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu Biuro prasowe
2024-07-17 | 08:00

Generatywna sztuczna inteligencja m.in. w opinii Polaków to zrządzenie losu

Podczas gdy eksperci przewidują znaczące pozytywne skutki gospodarcze rozwoju sztucznej inteligencji generatywnej, nastroje społeczne nie są tak optymistyczne. Allianz Trade przedstawia wyniki
IT i technologie Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux
2024-07-17 | 01:00

Lena Lighting partnerem oprogramowania DIALux

DIALux jest nowoczesnym narzędziem, pozwalającym na projektowanie oświetlenia. To najchętniej wybierane oprogramowanie, umożliwiające zarówno rozlokowanie pojedynczych opraw, jak i
IT i technologie Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft
2024-07-16 | 07:50

Długoterminowa umowa TomTom i Microsoft

TomTom (TOM2), specjalista w dziedzinie technologii geolokalizacji, ogłosił, że umacnia i rozszerza swoją współpracę z firmą Microsoft. Mapy i dane o ruchu drogowym TomTom będą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Samorządowe budżety będą niezależne od rządowych zmian w podatkach. Nowe przepisy mają zacząć obowiązywać od 2025 roku

Obniżenie podatków, zwłaszcza PIT-u, zubożyło w ostatnich latach budżety polskich samorządów, szczególnie dużych miast. Nowy rząd po konsultacjach z jednostkami samorządu terytorialnego przedstawił w połowie lipca projekt nowej ustawy, zgodnie z którą dochody miast, gmin, powiatów i województw miałyby się opierać na udziale w dochodzie osób mieszkających i pracujących na danym obszarze, a nie w samych podatkach od osób fizycznych i prawnych. W ten sposób zmiany w opodatkowaniu nie będą się przekładać na wysokość wpływów do lokalnych budżetów i ułatwią planowanie inwestycji.

Finanse

Investors TFI: Hossa na giełdach nie skończy się przed 2026 rokiem. Wszystko będzie zależeć od trendu na Wall Street

Polska gospodarka w tym roku urośnie o 3–4 proc. po minimalnym wzroście w 2023 roku. To powinno się przełożyć na dobre wyniki polskich spółek, czyli również ich pozytywne notowania na giełdzie. Trend może zmienić jedynie wolta na Wall Street. Na nią jednak na razie się nie zanosi. Jednak za mniej więcej półtora roku amerykańscy przedsiębiorcy zaczną odczuwać skutki wysokich stóp procentowych, nawet jeśli Fed do tego czasu zdecyduje się na ich obniżki. Wtedy nastroje inwestorów mogą się odwrócić.

Konsument

Nie tylko Zielony, ale też Niebieski Ład. UE intensyfikuje wysiłki na rzecz ochrony zasobów wodnych

Europejski Komitet Regionów wezwał niedawno tworzącą się nową Komisję Europejską do prac nad Europejska Strategią Wodną i powołania komisarza odpowiedzialnego za zasoby wodne w UE. Impulsem do planowania zmian w tym obszarze ma być Blue Deal, czyli Niebieski Ład – inicjatywa stworzona w ubiegłym roku na wzór Zielonego Ładu. Przyspieszenie działań na rzecz ochrony zasobów wodnych to zdaniem ekspertów konieczność w obliczu coraz częstszych i poważniejszych susz, powodzi i problemów z dostępem do wody pitnej. Niebieski Ład ma być istotnym elementem dostosowywania się do zmian klimatu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.