Cyfrowa transformacja uczelni - elektroniczna teczka studenta od Euvic Services
Euvic Services, w ramach Grupy Euvic, realizuje różnorodne projekty IT. Dla Akademii Leona Koźmińskiego, jednej z czołowych, prywatnych uczelni w Polsce, stworzył aplikację, która w pełni zautomatyzuje obsługę studentów i pracę kadry uczelni – elektroniczną teczkę studenta. Projekt stanowi ważny krok na drodze do cyfrowej transformacji szkół wyższych w Polsce.
Euvic Services to spółka współtworząca filar Body/Team Leasing Grupy Euvic. Od 2018 roku koncentruje swoją działalność na outsourcingu specjalistycznych kompetencji IT, a od jakiegoś czasu zajmuje się również rozwojem usług outsourcingu personalnego. Ostatnie dwa lata to dynamiczny rozwój filaru, którego główną działalnością są usługi oparte na dostarczaniu odpowiednich kompetencji pojedynczych specjalistów i całych zespołów projektowych dla biznesu różnej wielkości i branż. Euvic Services w 2021 roku wygenerowała ponad 58 mln zł przychodów, zaś na 2022 rok prognozowane jest ok. 72 mln zł.
W ramach współpracy Euvic Services z Akademią Leona Koźmińskiego powstała elektroniczna teczka studenta. Jest to system, który posłuży jako wirtualne miejsce składowania dokumentów, wytwarzanych podczas obsługi różnych procesów zachodzących na uczelni. Wprowadzenie takiego systemu pozwala ustandaryzować obsługę dokumentów na różnych kierunkach i znacząco podnosi bezpieczeństwo danych. Teczka jest zbiorem dokumentów, które są gromadzone przez cały proces obsługi studenta. W ramach systemu e-teczka posiada: identyfikator studenta, formę kształcenia, kierunek studiów i pełną dokumentację przebiegu studiów.
Oferta Euvic Services staje się coraz bardziej kompleksowa – dostarczymy nie tylko kompetencje i rozwiązania IT, ale też znajdziemy, zatrudnimy i zarządzimy lub przejmiemy w zarządzanie zespoły pracowników terenowych, technicznych i administracyjnych. Stale się rozwijamy, a współpraca z Akademią Leona Koźmińskiego jest tego najlepszym dowodem. Jesteśmy dumni z rozwiązania które stworzyliśmy. Niech o jego jakości zaświadczy fakt, że jest prezentowany i rekomendowany na oficjalnych stronach Microsoft – komentuje Tomasz Laszuk, prezes Euvic Services.
Akademia Leona Koźmińskiego należy do ścisłej czołówki najlepiej zinformatyzowanych i zarządzanych uczelni w Polsce. O wysokim poziomie zarządzania informacją wewnątrz uczelni świadczy m.in. umiejętność uzyskania i utrzymania tzw. potrójnej korony, czyli trzech najważniejszych międzynarodowych akredytacji jakie może uzyskać szkoła biznesowa. Koźmiński już wiele lat temu zidentyfikował proces egzaminowania studentów, jako obszar do optymalizacji kosztowej i zarządczej. Teraz przyszedł czas na e-teczkę.
Każda uczelnia chce działać sprawnie, władze uczelni chcą racjonalizować koszty, zaś studenci oczekują, że ich szkoła będzie równie nowoczesna jak oni sami. Elektroniczna teczka studenta, którą wprowadziliśmy dzięki współpracy z Grupą Euvic spełnia wszystkie te oczekiwania. Zapewnia szybką i nowoczesną obsługę toku studiów, ciągłość i bezpieczeństwo prowadzonej dokumentacji oraz elektroniczny obieg danych. Studenci mają wgląd do pełnej dokumentacji i mogą na bieżąco kontrolować przebieg procesów i studiów – wyjaśnia Dariusz Wronikowski, Dyrektor IT w Akademii Leona Koźmińskiego.
![Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_17101402,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Światło, które dba o emocje i dobre samopoczucie
![Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1063317197,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Cropink – Nowe, rewolucyjne narzędzie reklamowe dla marketerów e-commerce
![iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_631145671,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
iiyama prezentuje nowe gamingowe monitory z serii Red Eagle z matrycami Fast IPS
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Konsument
![](https://www.newseria.pl/files/11111/recycling-1,w_274,_small.jpg)
Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”
Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.
Prawo
Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur
![](https://www.newseria.pl/files/11111/gremi-cudzoziemcy-foto,w_133,_small.jpg)
Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.
Transport
Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ztm-warszwa-bilety-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie. – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.