Daichi Kato nowym dyrektorem Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe
Daichi Kato, który pełnił funkcję kierowniczą w firmie Panasonic przez prawie 20 lat, posiada bogate doświadczenie w zakresie międzynarodowych operacji B2B. Pracował w Japonii, Ameryce Północnej oraz - przez ponad połowę swojej kariery - w Europie. Przez ten czas zdobywał doświadczenie w dziale produkcji, operacyjnym oraz sprzedaży w Panasonic Mobile Solutions Business.
- Panasonic TOUGHBOOK zbudował silną reputację dzięki innowacyjnym, ergonomicznie zaprojektowanym, wzmocnionym notebookom, tabletom i urządzeniom przenośnym. Będziemy kontynuować tę ekspansję, ale planujemy pójść jeszcze dalej - wyjaśnia Kato. - Nasze kompleksowe rozwiązania mobilne obejmują nie tylko urządzenia. To także Gemba Process Innovation do analizy procesów klienta i projektowania nowych rozwiązań technologicznych; Proservices do projektowania i realizacji niestandardowych wdrożeń oraz Enterprise Software Solutions do projektowania aplikacji dla klientów oraz narzędzi do zarządzania systemami Android i Windows, a także monitorowania urządzeń w czasie rzeczywistym.
Daichi Kato dołączył do Panasonic w 2002 roku. Posiada tytuł MBA uzyskany w europejskiej szkole biznesowej HEC Paris. Uczestniczył także w programie kształcenia kadry kierowniczej w London Imperial College Business School oraz w National University of Singapore Business School.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.