Daichi Kato nowym dyrektorem Panasonic Mobile Solutions Business Division Europe
Daichi Kato, który pełnił funkcję kierowniczą w firmie Panasonic przez prawie 20 lat, posiada bogate doświadczenie w zakresie międzynarodowych operacji B2B. Pracował w Japonii, Ameryce Północnej oraz - przez ponad połowę swojej kariery - w Europie. Przez ten czas zdobywał doświadczenie w dziale produkcji, operacyjnym oraz sprzedaży w Panasonic Mobile Solutions Business.
- Panasonic TOUGHBOOK zbudował silną reputację dzięki innowacyjnym, ergonomicznie zaprojektowanym, wzmocnionym notebookom, tabletom i urządzeniom przenośnym. Będziemy kontynuować tę ekspansję, ale planujemy pójść jeszcze dalej - wyjaśnia Kato. - Nasze kompleksowe rozwiązania mobilne obejmują nie tylko urządzenia. To także Gemba Process Innovation do analizy procesów klienta i projektowania nowych rozwiązań technologicznych; Proservices do projektowania i realizacji niestandardowych wdrożeń oraz Enterprise Software Solutions do projektowania aplikacji dla klientów oraz narzędzi do zarządzania systemami Android i Windows, a także monitorowania urządzeń w czasie rzeczywistym.
Daichi Kato dołączył do Panasonic w 2002 roku. Posiada tytuł MBA uzyskany w europejskiej szkole biznesowej HEC Paris. Uczestniczył także w programie kształcenia kadry kierowniczej w London Imperial College Business School oraz w National University of Singapore Business School.
Tworzenie MVP (Minimum Viable Product) i PoC (Proof of Concept) – dlaczego jest tak istotne?
Newline VEGA Pro – już w Polsce!
Zalman T4 Plus — nowa obudowa z podświetleniem Spectrum RGB
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
UE uszczelnia ochronę konsumentów. Producenci i sprzedawcy będą ponosić większą odpowiedzialność za wadliwe i niebezpieczne produkty
W grudniu weszła w życie unijna dyrektywa, która wprowadza nowe przepisy dotyczące odpowiedzialności za wadliwe produkty. Zastąpi ona regulacje sprzed niemal czterech dekad i ma na celu dostosowanie norm prawnych do współczesnych realiów w handlu, czyli m.in. zakupów transgranicznych i online. Wśród najważniejszych zmian znalazły się nowe zasady dotyczące odpowiedzialności producentów i dystrybutorów, a także obowiązki dla sprzedawców internetowych. Państwa mają czas do 9 grudnia 2026 roku na wdrożenie dyrektywy do swoich porządków prawnych.
Problemy społeczne
Rośnie liczba cyberataków na infrastrukturę krytyczną. Skuteczna ochrona zależy nie tylko od nowych technologii, ale też odporności społecznej
W ciągu ostatnich dwóch lat doszło na świecie do ponad 800 cyberataków o wymiarze politycznym na infrastrukturę krytyczną – wylicza Europejskie Repozytorium Cyberincydentów. Ochrona tego typu infrastruktury staje się więc priorytetem. Rozwiązania, które będą to wspierać, muszą uwzględniać nowe technologie i wiedzę ekspercką, lecz również budowanie społeczeństwa odpornego na cyberzagrożenia.
Zagranica
Kolejne cztery lata kluczowe dla transatlantyckich relacji. Polityka administracji Donalda Trumpa może przynieść napięcia
USA i UE są dla siebie nawzajem kluczowymi partnerami handlowymi i inwestycyjnymi, ale obserwatorzy wskazują, że prezydentura Donalda Trumpa może być dla nich okresem próby. Zapowiadane przez prezydenta elekta wprowadzenie ceł na towary importowane z Europy oraz polityka nastawiona na ochronę amerykańskiego przemysłu mogą ograniczyć zakres tej współpracy i zwiększyć napięcia w relacjach transatlantyckich. Jednak wobec eskalacji napięć i globalnych wyzwań USA i UE są skazane są na dalszą, ścisłą współpracę i koordynację swoich polityk.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.